1 Temmuz 2014 Salı

İyi Ki Almışım Dediğim 10 High End Ürün

Malum biz kadınlar kozmetik ürünlerine yüklü miktarları bırakıyoruz ama aldığımız ürünlerden memnun kaldığımız vakit iyi ki almışım diyor ve severek kullanıyoruz.
Özellikle high end ürünlere verilen parayla bazen 3-5 ürün alınabiliniyor bu sebeple de high end bir ürüne verdiğimiz paranın karşılığını üründen yüksek performansla aldığımız zaman bizden mutlusu olmuyor.:)
İşte benim verdiğim her kuruşa değdi dediğim ürünler tabi bir de memnun kalmadıklarım var ki onlar ayrı bir yazının konusu olacak.
 
 
Bu listenin en başında kesinlikle YSL Touch Eclat Fondöten var kendisini ten rengime uygun renk bulamadığım için almıştım.
Ama yapısına, duruşuna bayılıyorum ee bir de ten rengimle uyumlu olunca benim vazgeçilmezim oldu.
Bittiği vakit alır mıyım derseniz büyük ihtimal alırım aklımda 2 tane farklı fondöten var eğer onlarda uygun renk bulamazsam gider tıpış tıpış yine Touch Eclat'ımı alırım.:)
 
2. sırada MAC'in MSF Natural pudrası var ben kuru-karma cilde sahibim ve pudrayı pek sık kullanmazdım taa ki MSF'yi alana kadar ben bu pudrayı nemlendiricimin üzerine tek başına bile kullanıyorum.
Asla cildimi kurutmuyor, bir çok pudra da olan yapay görüntü bu pudra da asla yok inanılmaz doğal duran, cildi kurutup, germeyen bir pudra bittiği vakit alır mıyım derseniz bunu da büyük ihtimal alırım tabi aklım başka pudralara kayıp, yeni ürün deneme merakıma yenik düşmezsem.
 
Bir diğer en sevdiğim ürün ise Shiseido Natural Finish Concealer ben göz altı morluklarından fazlasıyla muzdarip biri olduğum için concealer olmadan pek dışarı çıkmayanlardanım.
Bugüne kadar bir dünya concealer denedim ve bir çoğundan da tam anlamıyla memnun kalmadım.
Kiminin yapısı ağır geldi, kimi morlukları tam kapatmadı, kimi aydınlık vermedi, kimi ise göz çevremi kuruttu ama bu kapatıcı da sıraladığım sorunların hiç birini yaşamadım.
Bittiği vakit büyük ihtimal yeniden alacağım bir kapatıcı çünkü verdiği aydınlığı, doğal duran kapatıcılığını, göz altımı kurutmamasını, göz altı çizgilere dolmamasını, pudra ile sabitlenmeye gerek kalınmamasını seviyorum.
 
4. sırada ki ürüne gelirsek karşımıza Benefit Gimme Brow çıkıyor.
Ne yazık ki kendisine üst üste zamlar geldi ve fiyatı el yakmaya başladı ama ben bu ürüne bayılıyorum.
Hem kaşlarımı boyuyor, hem sabitliyor, hemde doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
Bittiği vakit yeniden almak istiyorum ama aklımda bir de MAC'in kaş jelleri var eğer kaş rengime uygun bir renk bulursam sırf fiyatından ötürü Benefit'i almayabilirim ama bulamazsam kuzu kuzu %20 indirimi kollayıp bunu alırım.:)
 
Gimme Brow'un hemen yanında duran MAC Pro Longwear Paint Pot'un Vintage Selection rengini çok severek kullanıyorum.
Hem tek başına hemde toz farlarımın altına baz olarak kullandığım, rengini, duruşunu ve kalıcılığını çok sevdiğim bir ürün eğer bir gün bitirirsem kesinlikle yeniden alırım.

 
Hemen alt sıraya geçiyoruz ve karşımıza MAC'ten bir adet ruj çıkıyor bu ruj Peach Blossom kesinlikle en sevdiğim rujlarımın başında geliyor.
Benim için nude ruj kesinlikle budur, her tonda makyaja yakışan ve benim dört mevsim kullandığım bir ruj ve kesinlikle bittiği vakit mutlaka yenisi alınacaklardan.
Bir diğer çok sevdiğim rujum ise Nars'ın Dolce Vita'sı bu da her tonda makyajla yakışan, dudak rengine yakın şahane bir renk açıkcası buna benzer tonlarda 3-4 tane rujum olacağına 1 tane Dolce Vita olsun yeter.

 
İyi ki almışım dediğim allıklarımı 3'le sınırlarken biraz zorlandım çünkü MAC'in Peachykeen allığını da çok seviyorum ama ondan bir tık daha fazla sevdiğim bu üç allığı listeye eklemeye karar verdim.
Soldan sağa doğru gidersek ilk sırada Rosy Outlook var uçuk pembe, doğal bir renk ve aldığımdan beri özellikle günlük makyajımda çok sık kullanır oldum.
Ortada ise Pink Swoon var eğer benim gibi çok beyaz tenliyseniz eminim size de yakışacaktır.
Hatta beyaz tenlilerin dışında buğday tenliler de bu allığı mutlaka denesin derim.
3. sırada ise MAC'in koleksiyon ürünlerinden olan Magnetic Nude koleksiyonundan aldığım At Dusk var.
Rengine bayıldığım kış aylarında sıkça kullandığım pembeden gül kurusuna dönen çok doğal bir renk keşke MAC bu rengi ilerleyen zamanlarda kalıcı olarak satışa sunsa şahane olur çünkü bu renk hem beyaz hemde buğday tenlilerde çok güzel duruyor.
 
Bu ürünlerin hepsinin ayrıntılı yazılarını bloğumda bulabilirsiniz.:)
 
İşte benim iyi ki almışım, bir gün bittikleri vakit yeniden alırım dediğim ürünler bunlardı sizin de bittikçe alacağınız, verdiğim her kuruşa değdi dediğiniz ürünler var mı??
 
 
Beni Takip Etmek İsterseniz:
 
 

8 yorum:

  1. Çok güzel ürünler, beğenmekte kesinlikle haklısın :) Benim için Illamasqua allıkların her biri ve MAC mat yapıdaki rujlar harika, her bir rengini istiyorum ^^ Pudram bitmek üzereydi MAC MSF Natural'ı bir deneyeceğim bu kadar memnun kaldıysan :)

    YanıtlaSil
  2. genel olarak macın en basarılı urunlerı bana gore rujları ve allıkları çok basarılı buluyorum renklerı mıgmentasyonları benımde ıyı kı almısım dedıgım urunlerımın genelı mac :)

    YanıtlaSil
  3. Shiseido Natural Finish Concealerı ben de cok seviyorum ama fiyatı üc haneli rakamlara ulaşmış ülkemizde yazık günah ya :(

    YanıtlaSil
  4. Esin'cim şu İllamasqua allıkları çok merak ediyorum ama malesef ülkemizde olmadığı için alamıyorum, MAC'in mat rujlarını hiç denemedim nedense pek mat ruj kullanmıyorum ama mutlaka deneyeceğim.:)
    Benim cildim kuru-karma bu yüzden MSF Mineralli olduğu için pek bir memnun kaldım mağazada mutlaka dene:)

    YanıtlaSil
  5. Gülşah'cım ben MAC'in bir tek fondötenleri ile pek anlaşamadım zaten en açık rengi bile koyu geliyor ama hangi fondötenin testerını aldıysam pek beğenmedim onun haricinde kullandığım bir çok ürününden memnun kaldım.:)

    YanıtlaSil
  6. Son zamlarla ne kadar oldu bakmadım en iyisi azıcık azıcık kullanayım ve yurtdışına giden birini buldum mu da sipariş edeyim.:)

    YanıtlaSil
  7. Pink Swoon allık ile Pudra istek listemde....Yaz bitene dek alışverişlere ara verdim ama Sonbaharda ilk bakacaklarım arasındalar.Peachykeen allık konusunda ise haklıymışsın.Kullanmaya başladığımdan beri elimden düşüremedim bende :)

    YanıtlaSil
  8. Pink Swoon'u mutlaka dene eminim sanada yakışacaktır.:)
    Peachykeen her mevsimlik bir allık güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil