14 Temmuz 2014 Pazartesi

Eklips Açılı Kontür Fırçası

 
 
 
 
Eklips'in makyaj fırçalarını bazı bloglarda özellikle de İnstagram'da sıkça görmeye başlayınca ee bir de memnun olanı çok olunca bende dayanamayıp aldım.
Geçen hafta Gratis'te tüm makyaj fırçalarında %40'lık bir indirim vardı ve bu indirim sayesinde görmüş olduğunuz açılı kontür fırçasını aldım.
Açıkcası indirimde 5.75 tl gibi bir fiyata aldığım bu fırçadan öyle pek bir beklentim yoktu.
Sık ve yapay kıllardan oluşan, görüntüsü şirin, kontür yaparken iz bırakmayan, boyutları tam kararında ne küçük ne de çok büyük olan bu fırçayı fazlasıyla beğendim.
Kontürü ise yassı ve açılı olması sebebiyle çok iyi yapıyor, kılları yumuşacık ve asla yüzünüzü rahatsız, tahriş etmiyor.
Allığı ise çok iyi uyguluyor, doğal bir görüntü ortaya çıkıyor açıkcası Real Techniques'in Allık fırçasından sonra en sevdiğim bir diğer allık fırçası oldu.
Biraz görüntüsü Ecotools fırçaları andırsa da Ecotools'dan fiyat olarak çok daha makul umarım Bayram'da makyaj fırçalarında yine indirim olur da merak ettiğim diğer Eklips fırçaları da alırım.
 
Bu kadar beğenilince kesin Eklips fırçalarda yakın zamanda zamlanır iyisi mi fiyatı yükselmeden denk gelirseniz özellikle bu fırçayı alın derim.;)
 
 
 
 

2 yorum:

  1. İndirimde baktım fondöten fırçasıyla kaş kirpik tarağı vardı sadece çok sinir oldum :( Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım, kanımca Bayram öncesi yine bir indirim olur inşallah aradıklarını o zaman bulursun.:)

    YanıtlaSil