16 Temmuz 2014 Çarşamba

Kiehl's Midnight Recovery Eye

 
 
Yaklaşık 2 aydır kullandığım bu kremin yazısını artık yazabilirim.
Bir çok blogda yazısını okumuşsunuzdur hemen hemen herkesin memnun kaldığı ürünlerden ben memnun kaldım mı derseniz?
Memnun kaldığım bir krem oldu en azından göz altlarım eskisi kadar yoğun bir morlukta değil hafiften de olsa bir aydınlanma var.
En azından bazen hafif bir kapatıcı sürerek günü kurtarabiliyorum.
Tabi iyi bir uyku uyumuşsam, stres, yorgunluk gibi durumlar yoksa bir de bu kremi kullanıyorsam göz çevrem gayet güzel, aydınlık duruyor.
Gerçi benim göz altı morluklarım hem biraz genetik hemde kansızlıktan ötürü varlar sanırım bu durumda kremlerden çok medet ummamam gerekiyor.
Nemlendirmesi ise benim için gayet iyi ama göz altlarınız çok kuruysa nemlendirmesi pek yeterli gelmeyecektir.
Ben bu kremi sadece geceleri değil gündüz de kullanıyorum ayrıca içeriğinde paraben, mineral yağ, parfüm, silikon olmaması sebebiyle gönül rahatlığıyla kullandığım ürünlerden oldu.
Bittiği vakit bunu değil de ya Clinique Even Better Eyes yada yine Kiehls'in göz kremlerinden Line-Reducing Eye-Brightening Concentrate almayı düşünüyorum.
 
Bu ürünü Kiehl's mağazalarından ve web sitesinde yer alan telefonla sipariş hattını arayarak edinebilirsiniz.
 

8 yorum:

  1. Aslında benimde tam bu kapsamda bir göz kremine ihtiyacım var. Boş bir vaktimde irtibata geçmeliyim.

    YanıtlaSil
  2. Alırsan büyük ihtimal pişman olmazsın hemde fiyatı çok uçuk bir ürün değil.:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Bu kremden sonra ben de Clinique Even Better Eyes kullandım ama hiç memnun kalmadım.. Tabi cilt tipi ve sorunlar farklı oluna etkiler de farklı olabilir..
    Şu an Nuxe Contour Des Yeux Prodigieux kullanıyorum ve çok memnunum ama kışın tekrar Kiehl's Midnight Recovery Eye alıp Nuxe ile sabah-akşam dönüşümlü kullanacağım..

    YanıtlaSil
  4. Clinique'den çok memnun kalanda var hiç memnun kalmayan da ama sanırım Kiehl's bir tık daha iyi gözüküyor.:)

    YanıtlaSil
  5. Kuzum benim göz altlarım kuru, ama ona rağmen nemlendirmesi bana çok iyi geldi. Hatta Yazısını yatına planlamıştım :) öpüyorum!!

    YanıtlaSil
  6. Ben de avokadolu olanini kullaniyorum ve cok cok memnunum canim . Clinique even better eyes kullanmadim ama all about eyes kullandim . Ben de memnun kalmadim. Kullandigim sure boyunca goz cevrem cok daha fazla kurudu . Kiehl's kurtardi beni:)

    YanıtlaSil
  7. Başak'cım o zaman göz altları kuru olanlar da memnun kalacak demektir ben Kiehl's'i seviyorum.:)
    Senin yazını da merakla bekliyorum tatlım, öpüldün :)

    YanıtlaSil
  8. Clinique all about eyes bende kullandım ve ortalama bir ürün öyle ahım şahım bir krem değil açıkcası ama memnun olanı da var.
    Avokadolu olanın testerını denemiştim bana baya bir ağır gelmişti midnight recovert bana yetti ama aklım bir de line reducing göz kreminde :)

    YanıtlaSil