9 Temmuz 2014 Çarşamba

Avon Extra Lasting Krem Göz Farı - Enduring Rose

 
 
 
Avon bu ay ki kataloğunda yeni satışa çıkan Extralasting serisinin krem farlarından bir tanesini alıp, denemeden edemedim.
Oriflame'nin krem farlarından çok memnun kalınca bakalım Avon'un krem farları nasılmış deyip en sık kullanabileceğim renk olarak Enduring Rose'yi gördüm ve onu aldım.
Güzel bir cam kavanozda gelen, sedefli bir yapısı olan, çok güzel bir gül kurusu hem tek başına hemde başka renklerde toz farların altına kullanılabilinen bir ürün.
Farın yapısı biraz sert ben en güzel parmaklarımla uyguluyorum ve mutlaka hızlı bir şekilde uygulamak lazım çünkü hemen sabitleniyor.
Avon bu ürün için 18 saate kadar dayanıklı demiş tabi ben bu kadar uzun süre kalıcılığını test etmedim ama far bazı kullanmadan yaklaşık 8-9 saat bozulmadan kaldığını söyleyebilirim.
Fakat yağlı göz kapaklarında performansı ne olur bilemiyorum bu sıcak yaz günlerinde baz kullanarak farı uygulamak daha garanti olacaktır benim göz kapaklarım çok yağlı olmadığı için kalıcılık ve çizgi çizgi olma gibi bir sorun yaşamadım.
 
 
Ne yazık ki ülkemize sadece 5 rengi geldi ama buraya gelmeyen birkaç renk var ki çok beğendim keşke tüm renkleri gelseydi.:/
 
Farların indirimsiz satış fiyatı 21 tl fakat bu ay 9.90'a alabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Sadece buraya gelmeyen renkleri beğenmiş olmam hayatın bana attığı kazıklardan biri daha oldu! =/ Bu renkte çok güzelmiş belki bunu alabilirim :) Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  2. Bende gelmeyen renklerden 2 tane renk beğendim neyse bu sayede masraf yapmamış olduk.:) Sağol canım:)

    YanıtlaSil