24 Temmuz 2014 Perşembe

Favoriler: Bu Aralar Sık Kullandığım Ürünler

Havaların ısınmasıyla hatta kavurmasıyla birlikte artık uzun uzadıya yaptığım makyajları, fondöteni vs. bir kenara bıraktım.
İşte benim bu aralar makyaj yapacağım zaman elimin en sık gittiği ürünler açıkcası bu da sadece kaportayı güzel göstermek için yoksa bunları da kullanmazdım.:)
 
 
Yaklaşık 1 aydır hatta 40 güne yakındır sıkça kullandığım ürünler budur.
Fondöten kullanmayı özlemeye başladım gerçi geçen hafta bir arkadaşıma iftara giderken fondöten kullandım pek hoşuma gitti cidden özlemişim.:)
Zaten her gün makyaj yapan biri değilim ama kapatıcı, göz kalemi, rimel, ruj her daim vazgeçilmezlerim.
 
 
Güneş kreminden sonra sadece görmüş olduğunuz MAC MSF Pudra sürüyorum yeterli oluyor.
Kapatıcı olarak yaz aylarında daha rahat kullandığım için ve artık bitmek üzere olan MAC Studio Finish kapatıcıyı yüzümde kapatılacak yerlere kullanıyorum.
Diğer kapatıcım Rimmel London Match Perfection'u ise göz altlarıma kullanıyorum bazen de Lancome Effacernes'i kullansam da Rimmel'i daha bir seviyorum.
Allık olarak ise vazgeçilmezlerim MAC Pro Longwear - Rosy Outlook, MAC - Pink Swoon ve Amway Beautycyle - Petal tam yazlık renkler kendilerini pek bir seviyorum.
 
 
Göz makyajında ise tercihim genelde krem farlar gerçi bir de Wet N Wild'ın tekli farlarından Brulee'yi sık kullanıyorum ama kendisini buraya eklemeyi unuttum.
The Balm'ın far bazı artık baya bir azaldı Oriflame krem farları kullandığım zaman mutlaka önce far bazını sürüyorum ki daha kalıcı olsunlar.
MAC'in Paint Pot'larından Vintage Selection'u hem tek başına hem Oriflame krem farların altına hem de Brulee'nin altına kullanıyorum.
Oriflame krem farların Rose Gold ve İntense Plum renklerini çok sevdiğim için sıkça kullanıyorum.
Benefit Gimme Brow'da artık baya bir azaldığı için sıkça kullanıp bitirmeye çalışıyorum.
Göz kalemleri vazgeçilmezim olsa da bu aralar kahverengi ve siyah renkten başka bir renk kullanmıyorum diyebilirim.
Clinique ve Rimmel London'un göz kalemlerini kullanma sebebim sıkça kullanıp bitirmek çünkü aynı renklerde başka markaların kalemleri duruyor ki bunları kullanıp bitireyim de sıra onlara gelsin.
Bourjois'in rimeli de artık bitmek üzere ne yazık ki bitince yenisi yok.
Avon Luxe rimel de aynı şekilde azaldı kahverengi renk rimel her markada bulamıyorum ve Avon Luxe serisinin bu rimelinin hem verdiği görüntüyü hemde rengini seviyorum.
 
 
Gelelim dudak ürünlerine zaman zaman elimde ki tüm rujlarımı kullansam da resimde gördüğünüz 4 ruju daha bir sık kullanıyorum.
Soldan sağa doğru gidersek ilk sırada NYC Applecious dudak balmı var bende ki rengi Pink Lady ve hem dudaklarımı çok güzel yumuşattığı için hemde verdiği o uçuk pembe rengi sevdiğim için kendisini sıkça kullanıyorum.
Hemen yanında benim için nude ruj olan MAC'in Peach Blossom'u var ki bence her tonda makyaja yakışan joker bir renk olmazsa olmazlarımdan diyebilirim.
Onun yanında ise aldığımdan beri sık kullandığım ki zaten yarıladım Yves Rocher'ın ruju var bende ki renk Rose Galicia içerisinde hafif ışıltıları olan pembe-şeftali karışımı ama şeftalisi daha ağır basan çok hoş bir renk onu da sıkça kullanıyorum.
Ve en sonda Revlon Lip Butter'ların Strawberry Shortcake rengi var bunu da çok seviyorum tam bir yaz rengi canlı bir pembe gerçi benim için pembe renkte rujların asla mevsimi yok.:)
Revlon'un Türkiye'ye gelmesini sırf lip butter ve rujları için istiyorum umarım bir gün gelir.
 
 
 Vee son olarak son zamanlarda sıkça kullandığım iki parfüm biri Emporio Armani She zaten kendisi her daim vazgeçilmezimdir bitmesine az kaldığı için sıkça kullanıyorum.
Bir diğer parfüm ise Avon Femme bu da tam bir yaz kokusu ferah, ağır olmayan çok güzel bir koku onu da severek kullanıyorum.
 
İşte benim favorilerim bunlardı sanırım ağustos sonuna kadar yine böyle giderim arada bir far ve rujların renkleri değişse de az ürünle makyaj yapmaya devam.
 
 
 
 

6 yorum:

  1. Bende kapatıcı, rimel, eyeliner, ruj belki biraz bronzer ve allık kullanıyorum ki bu bile fazla geliyor. Antalya sıcağında makyajın M si kalmıyor insanda.. Akşam hava biraz serinlediğinde yapabiliyorum makyajımı.

    YanıtlaSil
  2. Ben Antalya gibi sıcak bir yerde olsam hiçbir şey süremezdim dediğin gibi en iyisi akşam serinlediğinde birşeyler sürmek.:)
    Yazın tek avantajı kış aylarında fondöten vs. sık kullandığımız cildimizin dinlenmesi oluyor bir nevi ciltte tatile giriyor.:)

    YanıtlaSil
  3. MAC allıklar çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. En baştaki kaporta güzel gözüksün lafına baya güldüm hahahaha çok iyiymiş ya ben de insana benzemek için kapatıcı falan kullanıyorum bu sıcaklarda en fazla :D Elimdeki pudram ha bitti ha bitecek, kenarlarından sıyırıyorum o yüzden daha önce de çok sevdiğini söylediğin bu MSF pudrayı artık almaya karar verdim ve sipariş verdim. Umarım senin kadar memnun kalırım ^^

    YanıtlaSil
  5. Valla benim göz altı morluklarım kapandığı zaman insana benziyorum yoksa bildiğim vampir gibi gezerim.:))
    İnşallah memnun kalırsın canım ben hafif yapısı, tek başıma kullandığımda cildimi kurutmaması dolayısıyla kendisini pek bir seviyorum.:)

    YanıtlaSil
  6. hepsi harika <3 özellikle de mac allık

    YanıtlaSil