4 Temmuz 2014 Cuma

Nuxe Rahatlatıcı Nem Maskesi

 
Cildim kuruya dönük karma ama kış aylarında daha çok kuruyor gerçi içerisinde bulunduğumuz Ramazan ayında da cildim özellikle yanaklarım yine kurumaya başladı sanırım susuz kalmaktan oluyor.
Neyse sadete geleyim bu maskenin yazısını sevgili Başak'cığımın bloğunda okumuştum ve hem yüze hem de göz çevresine kullanılıyor olmasından dolayı ve bir de Başak'ın beğendiği bir ürün olmasıyla hemencik almıştım.
Ve gerçekten yine Başak'ın beğendiği bir ürünü almakla hata etmediğimi anladım kesinlikle çok güzel bir maske ve bittikçe alınacaklar listeme üst sıralardan giriş yaptı.:)
Hafif yapılı bir ürün losyon kıvamında diyebilirim cildime ve göz çevreme nazikçe sürüp 10 dakika beklettikten sonra kalan ürünü nemli bir pamukla veya tonikle temizliyorum.
Özellikle gece yapıyorum ki sabaha yumuşacık bir ciltle uyanıyorum ayrıca çok hoş bir canlılık katıyor.
Hatta bu maskeyi yaptıktan sonra cilt makyajı ayrı bir güzel oluyor çünkü yumuşacık bir cilde yapılan ten makyajı çok doğal duruyor.
 
 
Ayrıca göz çevresini de çok iyi nemlendiriyor zaten bu maskeyi bu kadar sevmemin bir diğer sebebi göz çevresine uygulanması yani bir taşla iki kuş vuruyorsunuz.
 
Bu ürün benim cildimde herhangi bir hassasiyete vs. sebep olmadı şimdilik bundan daha iyisini bulana kadar bittikçe alacağım nem maskem sanırım budur.:)
 
Maskenin eczanelerde ki satış fiyatı 79 tl ben dermomarket'ten 63 liraya almıştım.
 
 
 
 

4 yorum:

  1. Bu maske benimde aklımda kış aylarına doğru mutlaka alacağım:) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka al derim güzel bir maske inşallah sende memnun kalırsın.:) sağol tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. bunu hic denemedim, ama bende yillardir Avene nem maskesini kullaniyorum, olmazsa olmaz ürünlerden ;) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Avene'in nem maskesini de çok duydum ama nedense hiç almadım:) sağol canım:)

    YanıtlaSil