8 Temmuz 2014 Salı

Rival De Loop El Peelingi

 
 
El peelingi benim olmazsa olmazlarımdan diyebilirim özellikle kış aylarında sıkça kullanıyorum.
Haftada en az 2 kez gece yatmadan önce peelingimi yapıp sonrasında el kremini sürüp yatıyorum sabaha pamuk gibi ellerle uyanıyorum.
Bir süredir Oriflame'in el peelingini kullanıyordum ve çok memnundum fakat aylardır stokta olmayınca bende yeni arayışlara girdim.
Ve sonunda bittikçe alacağım, çok beğendiğim bir ürün buldum.
Rossmann mağazalarında satılan Rival De Loop'un bu el peelingini çok sevdim.
İçerisinde minik ama sık granülleri olan, cildimin arındığını hissettiren, peeling sonrası yumuşacık yapan bir ürün hatta ben bu ürünü %50 indirimde bulunca 2 tane birden almıştım kullanınca iyi ki de 2 tane almışım dedim.
İndirimsiz fiyatı 7-8 tl civarında olması lazım diye hatırlıyorum en fazla olsun 10 liradır daha yüksek değildir.
Olur da Rossmann'da bu ürünü görürseniz mutlaka deneyin derim.
 
 
 

3 yorum:

  1. Bu ürünü ben de kullanıyorum, performansı gerçekten iyi ama bence fiyatı fazla. Body scrubdan farkı yok. İndirim zamanı 200 ml.lik bir scrub almak daha mantıklı :)

    YanıtlaSil
  2. Ben %50 indirimde almıştım o zaman fiyat iyi gelmişti ama dediğin gibi güzel bir body scrub ile de el peelingi işlemi yapılabilinir.:)

    YanıtlaSil
  3. Dün almıştım bende bunu :) güzel gerçekten

    YanıtlaSil