10 Temmuz 2014 Perşembe

Yves Rocher Kütikül Giderici ve Tırnak Yüzeyi Düzleştirici Bakım

 
 
Bu ürün bir nevi tırnak peelingi benim peelingin her türlüsüne olan zaafım yüzünden aldığım ürünlerden birisi diyebilirim.
Spatulasına bir miktar ürünü alıp tırnağımızın üzerinde ve tırnak diplerimizde ovalayıp yıkıyoruz.
Ben sonrasında el veya katikül yumuşatıcı bir krem kullanıyorum.
Peki bu ürün işe yarıyor mu derseniz evet yarıyor tırnak dipleriniz yumuşacık oluyor, tırnaklarınızda ki matlık ve pürüzler gidiyor.
 Ürünün içeriği ise şu şekilde:
 
Besleyici ve yumuşatıcı Badem Yağı, Kayısı Yağı ve Organik Hamamelis Suyu içerir. Peeling etkisini içeriğindeki Kayısı Çekirdeği Tozundan alır.
 
Ben bu peelingi alalı uzun zaman oluyor artık ürünün bitmesine az kaldı eğer ki düzenli kullanırsanız bu peelingin faydasını göreceksiniz.
İndirimsiz satış fiyatı 14.90 ama zaman zaman %30 indirime giriyor.
 

4 yorum:

  1. Ben de bunu yazdım bugün :)))

    YanıtlaSil
  2. Bende demin gördüm bu kadar olur dedim :)))

    YanıtlaSil
  3. Yüz veya vücut için olan peelingden etki olarak farklı mı?

    YanıtlaSil
  4. Bebe'cim etki olarak farkı tırnak üzerinde ki pürüzleri düzeltmesi diyebilirim.

    YanıtlaSil