googlef7725256b7216840.html

27 Eylül 2012 Perşembe

Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief Krem

 
Set içerisinde aldığım ürünlerden biri daha ben böyle küçük gramlı ürün kullanmaya bayılıyorum malum kozmetik mağazaları tester konusunda baya bi cimriler bu tarz ürünler baya işe yarıyor.
Neyse gelelim bu kreme jel yapılı pembe renkte bir nemlendirici tüm cilt tiplerine uygun ama sanırım kışın kuruyan cildime hafif gelir.
Fakat yazın karmaya dönen cildime gayet iyi geldi çok güzel nemlendirdi t bölgemde parlamaya neden olmadı hatta dengeledi bile diyebilirim.
Clinique bu krem için kuru ciltleri nemlendirir ve yatıştırır demiş yazın bile azda olsa gerilen yanaklarımı gerçekten çok güzel nemlendirdi.
Fakat kışın özellikle yanaklarım çok kuruyor ve bu krem sanırım kuru ciltlere biraz yetersiz gelecektir.
 
 
Ayrıca cildinizi makyaja çok güzel hazırlıyor bir nevi baz oluşturuyor.
Bir de bu kremi biraz yoğun bir şekilde sürüp 5 dakika bekletince ferahlatıcı bir nem maskesi oluyormuş.
Ben denemedim kendisinden nemlendirici olarak memnunum belki kuru ciltler nem maskesi niyetine kullandığında ciltlerini daha iyi nemlendirir.
Bu kremi kışa kalmaz bitiririm ama bitirmeden bir kerecik maske olarak deneyeceğim bakalım nasıl onuda bi göreyim.:)
 
Tam boyu alınabilinecek güzel bir krem özellikle Clinique bolca kofre çıkaran bir marka ki bu kofrelere bayılıyorum böyle bir kofrede denk gelip uygun bir fiyata bu kreme sahip olabilirsiniz.
 
Kremin 50 ml tam boy satış fiyatı 124 tl
 
 

26 Eylül 2012 Çarşamba

Yves Rocher Alışverişim

 
Efenim yine bir Yves Rocher alışverişinde aldıklarım ile karşınızdayım.:)
Yves Rocher mağazasına her girdiğimde daha başka ne alsam diye bakınıp duruyorum bi türlü mağazadan çıkmak bilmiyorum.:)
Şampuanlarda bir alana ikincisi %50 indirimli olunca soluğu Pelican Mall Yves Rocher mağazasında aldım.
Bu şampuanı eşimde kullandığı için böyle güzel bir kampanyadan yararlanmamak, şampuanımızı yedeklememek olmazdı.
Eğer sizde Yves Rocher'ın şampuanlarından memnunsanız veya hiç kullanmamış ama merak ediyorsanız bu aralar kampanyası devam ediyorken deneyin derim.

Fakat diğer ürünler sadece meraktan alındı argan yağı içeren saç ve yüz kil maskesini uzun zamandır merak ediyordum sonunda aldım kullanınca yazısı gelecek.
Tırnak güçlendiriciyi ise tırnaklarım çok kırıldığı ve tırnak diplerimi şahane bir şekilde koparıp kendime işkence çektirdiğim için belki iyi gelirde artık tırnaklarımı yolmam diye aldım.
Parfüme gelince o da bana hediye bir arkadaşımı kolundan tuttuğum gibi Yves Rocher kart sahibi yaptım o da alışveriş yaptı banada bu güzel mayıs gülü kokulu parfümü hediye ettiler.:)

İşte benim bu aralar Yves Rocher'dan yaptığım ufacık, tefecik alışverişim budur...

Nivea Pure & Natural Tonik

 
Nivea'nın Pure & Natural serisinden ilk aldığım ürün bu gördüğünüz tonik oldu.
İçeriğinde aloe vera ve argan yağı olmasından ötürü pek bir ilgimi çekti.
Yaklaşık 1 aydır bu ürünü kullanıyorum memnun sayılırım yani cildimi temizledikten sonra eğer makyaj kalıntısı falan kalmışsa onlardan arındırıyor, cildime azda olsa nem veriyor.
Açıkcası içeriğinde alkol denat ve benzyl alkol var ben buna alırken dikkat etmemiştim ve  kullanırken acaba cildimi tahriş edip kurutur mu diye korkmadım değil.
Ama korktuğum başıma gelmedi belkide yazın cildim kurudan daha çok karmaya döndüğü ve t bölgemde parlama olduğu içindir.
Fakat t bölgemdeki parlamayı gayet iyi dengelediğini söyleyebilirim ve tonikledikten sonrada cildimde herhangi bir gerginlik yaşamıyorum.
Tabi cildim toniği emdikten hemen sonra mutlaka nemlendiricimi sürüyorum.
 
Cildi kuru olmayan vede uygun fiyatlı tonik arayanlara önerebileceğim bir ürün fiyatı 18 tl

24 Eylül 2012 Pazartesi

Marks&Spencer Lavantalı Roll-on

 
 
Marks&Spencer'ın kıyafetleri kadar kişisel bakım ürünlerinide çok beğeniyorum özellikle el ve vücut kremleri çok güzel oluyor.
Bu roll-on'da yazın kullanmak ve misler gibi lavanta kokmak için aldığım bir üründü genelde lavanta kokulu ürünler ağır olur ama bu roll-on asla içinizi bayacak şekilde ağır kokmuyor.
Anti perspirant özelliği olan bir ürün bu konuda ne kadar başarılı derseniz ortalama derim.
Ve bu ürünün belkide en güzel yanı daha doğrusu Marks&Spencer'ın en büyük özelliği cruelty free olması zaten aşağıdaki resimlerde de göreceksiniz buav sertifikası var.

 
Peki bittiği vakit yeniden alır mıyım hayır çünkü alüminyum içerdiği için yeniden almayacağım fakat Marks&Spencer'ın başka kişisel bakım ürünlerini kullanmaya devam edeceğim.:)
 
 
Cruelty free ürün arayanlar Marks&Spencer'a bakabilirler roll-on'un fiyatı eğer aklımda yanlış kalmadıysa 13.90 olması lazım.
 

21 Eylül 2012 Cuma

Estee Lauder Signature Dörtlü Allık Paleti

 
Estee Lauder'in bu allık paletini göz kalemleri, rujlar ve far paleti olarak set halinde almıştım işte o setin içerisinde yer alan ve severek kullandığım allık paleti açıkcası her rengini çok beğeniyorum.
Ve allıkların her birinin 1.7 gram olması için ayrı güzel çünkü bitirebilme ihtimalim çok yüksek ne yazık ki ben öyle 1 sene allık bitirebilen birisi değilim.
Bu sebeple böyle paletleri çok seviyorum.:)
 
 
 
Üst Sıra - No:20 Sweet Nectar, No:11 Nude Rose,
Alt Sıra -  No:13 Rosewood, No:02 Pink Kiss
 
Palette yer alan tüm renkler tenimle uyumlu açık beyaz tenli olduğum için özellikle 01 pink kiss ve 20 sweet nectar'ın cildimde duruşuna bayılıyorum.
Pigmentasyonları oldukça iyi uzun saatler cildinizde kalan allıklar hatta fondötensiz, pudrasız cildinizde bile uzun süre kalıyor.
 
 
Sweet Nectar, Nude Rose, Rosewood, Pink Kiss
 
Bu allıklardan 20 numara sweet nectar ve 02 numara pink kiss'i tek olarak kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.
Diğer iki rengi araştırdım ama bulamadım belki onlarda tek olarak satılıyordur bilemiycim.
 
 
 
 
 
 
 

17 Eylül 2012 Pazartesi

Yves Rocher Pure System Temizleme Jeli

 
Aslında bu temizleme jelinin tam ismi baya uzun bende başlık bu kadar uzun olmasın diye yazmadım işte ürünün tam adı Yves Rocher Pure System Siyah Noktaları Yok Eden, Gözenekleri Derinlemesine Arındıran Temizleme Jeli
 
Yaz aylarında cildim tamamen karma oluyor özellikle t bölgem parıl parıl parlıyor bende elimdeki temizleyicim bitince Yves Rocher'dan kremini kullandığım Sebo Specific serisinin temizleyicisi almaya gittim.
Fakat Yves Rocher'da ki görevli bayan siyah nokta sorunumunda olmasından ötürü bana bu jeli önerdi bende aldım.
Kullanınca memnun kaldığım bir ürün oldu bir kere güzel temizliyor ve cildinizi arındırıyor yanaklarım kurudur bir de içeriğinde salisik asit olmasından ötürü acaba cildimi kurutur mu dedim ama beni aşırı rahatsız edecek bir gerginlik vs. yaşamadım ki zaten temizledikten sonra hemen nemlendiricimi sürüyorum.
İçerisinde minicik minicik granüller var ve bunlar siyah noktalarınızla vedalaşmanızı sağlıyor.:)
 
 
 
Fakat bitince yeniden alamayacağım çünkü bu ürünü kışın kullanabileceğimi sanmıyorum ama belki seneye yaza yeniden alabilirim yazın yağlanan kışın kupkuru olan acayip bir cildim var.
 
Bu serinin bir de maskesi var onuda merak ettim sadece burun çevremdeki siyah noktalar için almayı düşünüyorum.
Temizleme jelinin fiyatı 19.90 ama Yves Rocher'ın bir indiriminde denk gelirseniz ve cildiniz karma-yağlı ise denemenizi öneririm.
 
 
 

14 Eylül 2012 Cuma

Amway Beautycycle Pudra

 
 
Amway'in Artistry serisinin şurada anlattığım renkli nemlendiricisinden memnun kalınca ve bu pudrayıda indirimde görünce merak edip aldım.
Ve Amway'in Beautycycle serisininde en az Artistry kadar kaliteli olduğunu gördüm.
Yumuşak yapılı, tozutmayan bir ürün ve tek başına kullanıldığında da ortalama bir kapatıcılığa sahip ayrıca fondöten üzerine geçildiğinde de işini gayet iyi yapıyor.
 
 
 
Ben bu aralar pudrayı tek başına kullanıyorum ve performansından memnunum ki benim cildim kuruya dönük karmadır ve cildimde asla kötü bir görüntü oluşturmuyor.
Benim aldığım renk skalanın en açık rengi light 10 tenimle birebir örtüştü genelde cilt rengime uygun pudra bulmakta zorlanırım ama bu pudrada şükür renk sorunu yaşamadım.
 
 
12 gramlık bir pudra benim için oldukça fazla bana baya uzun bir süre gider gibime geliyor.:)
Bittiği vakit yeniden alabilirim ama yeni ürünler deneme sevdasına kapılıp almayadabilirim.
Fiyatı ise oldukça uygun 32 tl eğer Amway temsilcisi yakın bir tanıdığınız varsa geliş fiyatından alarak dahada uyguna bu pudraya sahip olabilirsiniz.
 
 
 
 

13 Eylül 2012 Perşembe

Sleek Oh So Special Far Paleti

 
 
Sleek ürünleriyle tanışmam bu palet sayesinde oldu ki şimdilik elimdeki tek Sleek ürünü yine budur kısa bir zaman içinde buna yenileri eklenecek.:)
Yabancı makyaj bloglarında Sleek ürünlerini sıkça görüyordum ve geçen sene merak edip ve bu paletteki farların renklerine vurulup İngiltere'den arkadaşıma bu paleti sipariş etmiştim.
Kullandıkça bu palete sevgim daha bir arttı bir kere farların pigmentasyonu çok iyi bende far bazı sürmeden bile 5-6 saat boyunca kat izi olmadan durdu tabi benim çok yağlı göz kapaklarım yok bunuda belirtmeliyim.
 
 
 
Palette ki renkler hem günlük hemde gece makyajında kullanmaya oldukça uygun palette ki farların hepsi ışıltılı veya hepsi mat değil.
Farların 7 tanesi mat yapıda 5 tanesi ise biraz daha ışıltılı daha doğrusu sedefli diyebilirim.
Ayrıca farlarda tozutma gibi bir sorun yaşamadım bu da paleti daha bir sevme nedenim oldu.
 
 
 
 
Gördüğünüz üzere farların birbiriyle uyumu çok güzel içlerinde şu rengi kullanamam dediğim yok hepsini severek kullanıyorum.
Amma velakin birkaç rengini özellikle bow, organza, glitz, celebrate, wrapped up ve noir'i birazcık daha fazla kullanıyorum.
Gölgeli makyaj yapmaya çok uygun renkler keşke Sleek ürünleri ülkemizde satılsada her bişeyini alabilsek.
 
Ne yazık ki tam renklerini kolumda istediğim gibi swatchlayamadığım için lovelygirliebits.com'dan alıntıladığım swatchları ekliyorum.
 
Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate
 
Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir
 
Ahh Gratis Sleek'i getirirsen sen getirirsin Sleek ürünleri yurtdışında oldukça uygun fiyatlı mesela ben bu paleti 8 sterline almıştım fakat böyle bir ürün ülkemizde oldukça yüksek fiyata satılır.
İşte bu yüzden Gratis keşke getirse diyorum ya The Balm ve Essence'yi bize makul fiyatlarla sunduğu gibi eminim Sleek'i de aynı şekilde sunardı.
Sleek ürünlerini merak edenler yurtdışından alma veya getirtme şansı olmayanlar bazı Sleek ürünlerini gittigidiyor'da bulabilirler.
 
 
 
 
 
 

Amway Artistry Otomatik Göz Kalemi

 
 
Aslında bu ürün göz kalemi içi ama ben direkt göz kalemi olarak yazdım çünkü doldurabilinir muhafazasını almadım.
Ben arkadaşıma siparişi verirken karşıma bu kadar küçücük, ufacık, tefecik birşey geleceğini düşünmemiştim doldurabilinir muhafazası olmasada olur diye düşünmüştüm.
Amma velakin karşıma işaret parmağım kadar bir ürün geldi bende bunu görünce doldurabilinir muhafazasını almayacağım böyle kullanır bitiririm dedim ki iyi ki de almamışım çünkü öyle aşırı memnun kaldığım bir ürün olmadı.
 
 
Bendeki Ebony rengi güzel, koyu bir siyah sürerken rengini hemen veren yumuşak bir kalem amma velakin az da olsa akma sorunu var.
 
 
Göz üzerine eyeliner olarak çekmek kolay yağ gibi kayıyor aynı şekilde alt kirpik diplerine ve göz içinede kolayca sürülüyor.
Gözlerimde herhangi bi hassasiyete neden olması ama alt kirpik diplerime sürdüğümde 1-2 saat sonra birazcık akmaya başladı göz üzerine eyeliner olarak sürdüğümde ise birkaç saat geçince hafiften ilk sürdüğüm zaman ki siyahlığı kaybolmaya başladı.
 
 
Bittiği vakit yeniden almayacağım bir ürün iyi ki muhafazasınıda almamışım içime otururdu.:)
Çünkü muhafazasının satış fiyatı 20 lira göz kalemi içi ise 21.79 yani ikisi toplam 42 lira ediyor.
Ee bu parayı verdikten sonra gider bu fiyattan dahada uyguna İnglot alırım ki İnglot'un kalemlerini kullanmadım ama bir çok blogta okuduğum kadarıyla kalemleri akmıyor.
 
Yani uzun lafın kısası bu kaleme 42 lira vermeye değmez ben arkadaşımdan gelişinden aldığım için biraz daha uyguna geldi ama bu bitince gidip İnglot'un göz kalemini almayı düşünüyorum.
 
 
 
 
 

12 Eylül 2012 Çarşamba

Portakallı Kurabiye

 
 
Herhalde benim çocukluğumdan beri en sevdiğim, vazgeçemediğim kurabiye budur.
Benim için bu kurabiye anane kurabiyesidir bizim evde yaz-kış yapılan vazgeçilmezlerdendir.
Bir de unutmadan belirtmem gerek bu kurabiyeyi kim yaparsa yapsın asla ananemin yaptığındaki tat olmuyor.:)
 
İkindi çayınızı kuru kuru içmeyi sevmeyenlerdenseniz veya misafirlerinize değişik bir kurabiye ikram etmek istiyorsanız işte bizim portakallı kurabiyemizin tarifi:
 
Malzemeler:

2 yumurta bi tanesinin sarısı üstüne
1 kahve fincanı margarin
1 kahve fincanı sıvı yağ
3 kahve fincanı toz şeker
1 kahve fincanı yoğurt
1 paket karbonat
1 adet portakalın kabuğu
alabildiği kadar un
 
Yapılışı:
2 yumurtanın birinin sarısını ikisinin beyazını ve diğer tüm malzemeyi bir kaba koyuyoruz.
Bir kahve fincanı yoğurdun yarısını kaba döküp diğer yarısına karbonat koyarak kabartıp döküyoruz.
Yoğurtla karbonatı karıştırıp eklememizin sebebi karbonat kokusunun olmaması neyse bunuda bir dipnot olarak şey ettikten sonra rendelediğimiz portakal kabuklarınıda karışıma ekliyor ve yoğuruyoruz.
Un ise alabildiği kadar hamur ne sert nede çok yumuşak olacak yani orta karar olana kadar yada şöyle diyeyim hamur elinize yapışmayana kadar un koyup kıvama gelene kadar yoğurduktan sonra yuvarlayıp tepsiye diziyoruz.
Tepsiye yağlı kağıt koyarsanız iyi olur yapışmaz en son olarakta yumurta sarılarını kurabiyelerimizin üzerine sürüp önceden ısıtılmış fırınımıza atıp pişmesini sabırsızlıkla bekliyoruz.:)
Bu arada fırının sıcaklığı 180 derece olması yeterlidir.
 
Afiyet olsun...

10 Eylül 2012 Pazartesi

Essence Eyeliner Pen

 
Eyeliner sürme özürlü biriyim ve dipliner falan asla kullanamam tüm göz kapağıma bulaşır palyaço olurum ama bu jel eyeliner çıkınca fırçayla sürmeyi becermeye başladım.
Ve durum böyle olunca keçeli kalem gibi satılan eyeliner pen deneme aşkım kabardı tabi önce biraz ucuz bir markadan alayım beceremezsem param boşa gitmesin diyerekten eyeliner pen bakınmaya başladım.
Avon mu alsam Oriflame'de de var onu mu alsam aa Flormar'da da varmış derken geçen gün Essence'de de böyle bir ürün olduğunu ve fiyatıda baya bi uygun olunca hemencik aldım.
 
 
Dediğim gibi ucu keçeli kalemlere benziyor ben aldığımdan beri bir-iki kez kullandım ve çok beğendim.
Bir kere çok kolay liner çekiliyor ne çok ıslak nede kuru-sert bir ürün sürüldükten birkaç dakika içinde kuruyup sabitleniyor.
Benim üst kirpik diplerimde 5-6 saat durdu ama zamanla o ilk anda ki siyahlığı azıcık silikleşti.
Belki far bazı sürdükten sonra liner çekildiği vakit daha uzun süre siyahlığını muhafaza eder bi denemek lazım.
 
 
Açıkcası benim gibi acemiler için iyi bir ürün en azından elimi bu ürünle eyeliner'a alıştırıp bir zaman sonra daha kaliteli bir ürün alabilirim.
 
Uygun fiyatlı ve cruelty free bir ürün tüm Gratis'lerde Essence standlarında bu kalemi bulabilirsiniz eğer aklımda yanlış kalmadıysa ürünün satış fiyatı 8.49 olması lazım.
 
 
 

Bu Aralar Aldıklarım...

 
Şu resimde gördüklerinizin hepsi meraktan alınmış ürünlerdir project pan denen zımbırtıya başladım başlayalı pek fazla kozmetik almıyorum ama arada sırada böyle ufacık alışverişler iyi oluyor.:)
 
Down Under'ı sls, paraben vs. içermediği için aldım umarım memnun kalırım çünkü piyasada sls içermeyen şampuan o kadar az ki.
Diğerleri ise hem merakımdan hemde lazım olduğundan alındı mesela hiç dudak kalemim yoktu bu renk aradığım renk olunca aldım, bu ton bir yeşil farım yoktu ve eyeliner pen hiç kullanmamıştım.
Nasılda güzel bahaneler bularak ürünler almışım aferin kendime neyse ürünleri kullandıkça yazıları gelecek efenim:)
 

Yves Rocher Parlatıcı Saç Maskesi

 
Bu gördüğünüz maske Yves Rocher'ın kullandığım ikinci maskesi şurada anlatmış olduğum maskeden çok memnun kalınca bir de parlatanını alayım dedim.
Ve bu maskeyi de çok beğendim daha ilk kullanımda saçlarımı yumuşattı, parlattı.
Benim saçlarım ince telli, yağlı ve hacimsizdir ama bu maskeyle saçlarım daha bi hoş gözükmeye başladı.
En basiti saçlarımı artık daha kolay tarıyorum dolaşma sorunum baya bir azaldı.
Ben bu maskeyi haftada 2 veya 3 kez kullanıyorum saçımı şampuanlama işlemi bittikten sonra bir miktar ürünü saç diplerime gelmeyecek şekilde saçıma sürüp 4-5 dakika bekletip sonra yıkıyorum.
Bu maskeyi kullandığım gün saçlarımın elektriklenmesini önlemede yardımcı olan Avon'un kırık saç ucu onarıcı serumunu kullanmama gerek bile kalmıyor.
Yani kısaca bu maske saçlarımı hem yumuş yumuş yapıyor hemde elektriklenmesini azaltıyor tabi şampuan reklamlarındaki gibi ahenkle dans eden saçlar formunda olmasada saçlarım baya bi canlanıyor.:)
 
 
Ürünün içeriğinde organik sefa çiçeği var ve ürün silikon içermiyor malum bir çok şampuan, maske vb. ürünlerde silikon var ve bu da saçın ağırlaşmasına sebep oluyor.
Besleyici-onarıcı maske daha katı yapıdaydı bu maske ise daha kremsi yapıda bununda kokusu çok güzel bittiği vakit yeniden alacağım ürünlerden.
 
Açıkcası şu ana kadar Yves Rocher'ın saç bakım ürünlerinden çok memnun kaldım.
Ürünün satış fiyatı 18.90 ama zaman zaman %30-%40 indirime giriyor hatta ben bu maskeyi %50 indirimde almıştım.
 

9 Eylül 2012 Pazar

Okudum...

 
Bu gördüğünüz kitapların hepsinin şu 1 ayda bitirmedim geçen sefer ki okudum yazısına eklemeyi unuttuklarımda bu yazıdadır diyerekten hatırlatayım dedim.:)
Tabi bir de bu kadar çok kitap olmasının sebebi bu gördüğünüz kitaplardan 2 tanesinin birini hızlıca okumam atlaya, atlaya diğerini ise yarıda bırakmamdan ötürüdür.
 
Dünyanın İlk Günü-Beyazıt Akman: Fatih Sultan Mehmet Han'ı, Fetih'i ve Fatih dönemini oldukça güzel anlatan bir kitap aslında kitaba ilk başlarken biraz sıkılmıştım ama sayfalar ilerledikçe kitap beni içine almayı başardı.:)
Hatta bu roman bir seri ikinci kitap henüz çıkmadı çıktığı vakit imparatorluk serisinin ikinci kitabınıda alıp okumayı istiyorum.
 
Katre-i Matem-İskender Pala: Yine çok beğendiğim bir İskender Pala romanı sanırım bu adamın sevmediğim kitabı yok.
Bu kitabıda mutlaka okuyun diyorum başkada bişey demiyorum.:)
 
Limon Ağacı-Sandy Tolan: Okurken sıkıldığım hatta bazen hızlıca geçtiğim bir kitap oldu Filistin'li bir genç ile İsrail'li bir kızı anlatıyor ama kötü bir anlatım hani büyük bir aşk hikayesi okuyacağım diye alırsanız yanılırsınız.
 
Kağıttan Düşler-Bahiyyih Nakhjavani: İşte okurken sıkıldığım bir başka kitapta bu hatta kitabı bitiremedim bile o kadar sıkıldım.
 
Sürgündeki Prenses Süreyya-Prenses Süreyya: Son İran Şahı Rıza Pehlevi'nin bir zamanlar güzelliği dillere destan olan ikinci eşi Süreyya'nın hayat hikayesini okurken pek sıkılmadım diyebilirim.
Hiçbir şeyin dışarıdan göründüğü gibi olmadığı bir hayatın hikayesi biyografi romanları sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum.
 

Nivea Tazeleyici Nem Maskesi

 
 
Nivea'nın merak edip aldığım 3 tane maskesinden biriside bu maske ve kullanınca iyi ki almışım dedim.
Zaten alırken memnun kalmasam bile nasılsa 2 kullanımlık demiştim Nivea'nın bu maskelerinin 2 kullanımlık olması çok hoşuma gidiyor.:)
Cildim yazın daha çok karmaya dönüyor ve bu maske cildimi çok güzel nemlendirip, dengeliyor.
Benim cildim oldukça hassastır ve bu maske cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı.
Krem yapılı bir ürün cildinize pakette ki bütün ürünü güzelce yedirip 10-15 dakika kadar bekleyip daha sonra bir pamuk veya peçete yardımıyla kalan fazlalığı alıyorsunuz.
Ben Oriflame'den aldığım yüz temizleme süngerini ıslatıp cildimde kalan fazlalığı süngerle alıyorum daha sonra cildimi ılık su ile yıkıyorum.
Ayrıca kötü bir kokusuda yok zaten Nivea'nın ürünlerinin kokusu çok hoşuma gidiyor fazla rahatsız etmeyen kokuları var.
Açıkcası memnun kaldığım bir ürün ve bittikçe alınacak maskelerden birisi elimde Nivea'nın temizleyici maskesi ve bal özlü maskesi var onları kullandıkça yazacağım.
 
Maskenin satış fiyatı 6 lira ama watsons, migros, gratis vb. mağazalarda özel günlerde indirimde denk gelebilirsiniz bende %50 indirimde almıştım.:)

Yazın Etkilerini Cildinizden Bliss İle Silin!

 
Bliss, huzuru, konforu ve güzelliği evlerinize getirmeye devam ediyor…
 
Yazın etkilerini cildinizden silmek, güzelliğinize güzellik katmak ve rahatlamak için sıcacık evinizi, sevgilinizin kucağını, rahat koltuğunuzu ve kendinize ait banyonuzu bırakmanıza gerek yok. Bliss ürünleri ile evde keyif yapmak ve güzelleşmek yalnızca bir Boyner Mağazasına bakıyor!
 
 
Bliss Peeling Groovy Facial Serum – Leke ve Ton Farklılıklarına Karşı Bakım Serumu cildindeki leke & ton farklılıklarından, ince çizgilerden hızla ve etkili bir biçimde kurtulmak isteyen herkes için sihrini konuşturabiliyor! İçeriğindeki AHA ve BHAlar yardımıyla ciltteki leke ve ton farklılıklarını azaltmayı, cildi aydınlatmayı destekliyor. Aynı zamanda cilt yapısını pürüzsüzleştirmeye ve geniş gözeneklerin, ince çizgilerin ve yaşlanma belirtilerinin görünümünü azaltmaya yardımcı oluyor. Bütün bunların ötesinde üzerine uygulanacak nemlendiricinin daha iyi emilimini destekliyor!
 
 
 
Yalnızca Boynerlerde – 225 TL
 
 
Basın Bültenidir...

5 Eylül 2012 Çarşamba

Blogum 1 Yaşında Olmuş:)



Aslında blogumun yıldönümü dündü ama ben yazıyı yazmaya ancak vakit bulabildim.
Bunun sebebi ise oğlumun dün tüm günü ateşli ve zırıl zırıl bir vaziyette geçirmesiydi ki bugünde hala hastayız ama onu uyutunca ilk işim gecikmiş yıldönümü yazısını yazmak oldu.:)
Blog yazmaya başlarken beni kim takip eder ki kafama göre takılırım sevdiklerimi, sevmediklerimi yazarım diyordum fakat bir baktım beni okuyan bi dolu insan gördükçe çocuk gibi sevinir oldum.
Hatta bu sayede başka başka bloglar, bloggerlar tanıdım artık bilgisayarımı açtığımda önceliğim sevdiğim arkadaşlarımın bloglarına bakmak oldu.
Bundan tam 1 sene önce yapamazsam kapatırım nolacak canım diye açtığım blogum şimdi vazgeçilmezim oldu uzun lafın kısası umarım seneye 2. yıldönümü yazısıda yazabilirim ve daha bir dolu yeni insanlar, yeni hayatlar tanımaya devam ederim.

Bu 1 yıl boyunca değer verip beni okuduğunuz, takip ettiğiniz için teşekkür ederim. ;)

Güneşe Veda Ederken...

 

Güneşe doyduk, şehre ve kalabalığa geri döndük. Denize girme hayallerinin 1 yıl kadar uzak olduğu bu günlerde aslında en kötüsü şehir sokaklarında hala yüzünü gösteren güneşin altında cildimizde lekeler ile dolaşmak olacaktır.

 
 
Murad Active Radiance Serum – Ciltteki Ton Farklılıklarına Karşı Aydınlatıcı Bakım Serumu’nun sadece 15 dakika içerisinde cildin sıkılığını %64 oranında artırdığı ve 1 hafta içerisinde cildi aydınlatmaya ve yenilemeye yardımcı olduğu klinik çalışmalarla kanıtlanmıştır. 

 

 
Daha duru, daha aydınlık ve daha ışıltılı bir cilt isteyen her yaşta tüm cilt tipleri için uygun;

Güneş hasarını onarmaya yardımcı;

Cildin kolajen üretimini artırmayı destekleyen;

UV ışınlarına ve çevresel etkenlere karşı cildin hücresel savunmasını güçlendirmeye yardımcı;


Bu ürünü yaz dönüşü cildinizi toparlamak, güneş lekelerinden arındırmak için gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.

 
 


Murad Active Radiance Serum – Ciltteki Ton Farklılıklarına Karşı Aydınlatıcı Bakım Serumu

Yetkili Eczanelerde Fiyatı: 340 TL
 
 
 
Basın Bültenidir...

 

 

 

 

3 Eylül 2012 Pazartesi

Avon SuperShock Max Mascara

 
Yine bir Avon rimeli ama bu sefer hayal kırıklığı yaşamadığımı söylemeliyim.
Bu gördüğünüz rimel kirpikleri tek tek ayırıp gayette güzel bir hacim kazandırıyor.
 
 
Hem dolgunluk kazandıran hemde kirpiklerinizi uzatan bir rimel açıkcası verdiğiniz paranın karşılığını fazlasıyla alıyorsunuz.
Belkide Avon'un bu zamana kadar kullandığım en iyi rimeli bu diyebilirim.
 
 
Doğal bir görüntü veriyor hele bir de rimeli 2 kat uygularsanız karşısına çıkan sonuç dahada iyi oluyor.
Bittiği vakit alınabilinecek bir ürün fakat Avon'un artık hayvanlar üzerinde test yapıyor olmasından ötürü şansımı cruelty free markalardan yana deneyeceğim.
 
Ürünün katalog satış fiyatı 26.20 sık sık %50 indirime giriyor hatta bu ay 13 tl'ye rimeli edinebilirsiniz.