9 Eylül 2012 Pazar

Nivea Tazeleyici Nem Maskesi

 
 
Nivea'nın merak edip aldığım 3 tane maskesinden biriside bu maske ve kullanınca iyi ki almışım dedim.
Zaten alırken memnun kalmasam bile nasılsa 2 kullanımlık demiştim Nivea'nın bu maskelerinin 2 kullanımlık olması çok hoşuma gidiyor.:)
Cildim yazın daha çok karmaya dönüyor ve bu maske cildimi çok güzel nemlendirip, dengeliyor.
Benim cildim oldukça hassastır ve bu maske cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı.
Krem yapılı bir ürün cildinize pakette ki bütün ürünü güzelce yedirip 10-15 dakika kadar bekleyip daha sonra bir pamuk veya peçete yardımıyla kalan fazlalığı alıyorsunuz.
Ben Oriflame'den aldığım yüz temizleme süngerini ıslatıp cildimde kalan fazlalığı süngerle alıyorum daha sonra cildimi ılık su ile yıkıyorum.
Ayrıca kötü bir kokusuda yok zaten Nivea'nın ürünlerinin kokusu çok hoşuma gidiyor fazla rahatsız etmeyen kokuları var.
Açıkcası memnun kaldığım bir ürün ve bittikçe alınacak maskelerden birisi elimde Nivea'nın temizleyici maskesi ve bal özlü maskesi var onları kullandıkça yazacağım.
 
Maskenin satış fiyatı 6 lira ama watsons, migros, gratis vb. mağazalarda özel günlerde indirimde denk gelebilirsiniz bende %50 indirimde almıştım.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder