26 Eylül 2012 Çarşamba

Nivea Pure & Natural Tonik

 
Nivea'nın Pure & Natural serisinden ilk aldığım ürün bu gördüğünüz tonik oldu.
İçeriğinde aloe vera ve argan yağı olmasından ötürü pek bir ilgimi çekti.
Yaklaşık 1 aydır bu ürünü kullanıyorum memnun sayılırım yani cildimi temizledikten sonra eğer makyaj kalıntısı falan kalmışsa onlardan arındırıyor, cildime azda olsa nem veriyor.
Açıkcası içeriğinde alkol denat ve benzyl alkol var ben buna alırken dikkat etmemiştim ve  kullanırken acaba cildimi tahriş edip kurutur mu diye korkmadım değil.
Ama korktuğum başıma gelmedi belkide yazın cildim kurudan daha çok karmaya döndüğü ve t bölgemde parlama olduğu içindir.
Fakat t bölgemdeki parlamayı gayet iyi dengelediğini söyleyebilirim ve tonikledikten sonrada cildimde herhangi bir gerginlik yaşamıyorum.
Tabi cildim toniği emdikten hemen sonra mutlaka nemlendiricimi sürüyorum.
 
Cildi kuru olmayan vede uygun fiyatlı tonik arayanlara önerebileceğim bir ürün fiyatı 18 tl

4 yorum:

  1. argan yağı olduğunu bilmiyordum içinde deneyebilirim bunu..

    YanıtlaSil
  2. audrey'cim uygun fiyatlı bir ürün hani memnun kalmasan bile çok para vermiştim diye içine oturmaz.:)

    YanıtlaSil
  3. Yves Rocher Pure Calmille visage ile bunun arasında kaldım. sanırım pure calmille visage alkol içermiyordu. sen hangisini tavsiye edersin ikisini de kullanmıs biri olarak?

    YanıtlaSil
  4. Eğer alkol içermeyen tonik arıyorsan Yves Rocher öneririm.
    Nivea ile Yves Rocher'ın tonikleri arasında çok aşırı fark yok.

    YanıtlaSil