21 Kasım 2017 Salı

The Balm Scuba Water Resistant Black Mascara



The Balm'ın hemen hemen tüm ürünlerini kullanmışımdır ama hiç maskaralarını denememiştim.
Gratis'in Nude Balm Beach Palet ile birlikte gönderdiği bu mascara ile The Balm'ın maskarasını da deneyimlemiş oldum.
Maskaranın ambalajı, tasarımı da ayrı bir güzel bunu belirtmeden geçmeyeyim.:)
Fırçasını ilk gördüğümde pek benlik değil demiştim ben kısa kıllı ve plastik maskaraları pek sevemiyorum fakat bu maskara benim ön yargılarımı yıktı.
Tek katta çok fazla bir hacim vermese de ikinci katı sürünce tatmin edici bir hacim veriyor, kıvırıp, güzelce uzatıyor.
Birinci katı uyguladıktan hemen sonra ikinci katı uygulamak gerekiyor çünkü hemen sabitleniyor.




Topaklanma, dökülme vs. sorunu yaşamadım ayrıca suya dayanıklılığı test etmedim çünkü denize, havuza maskara sürüp giren biri değilim.
Günlük kullanım için gayet ideal bir ürün, waterproof olduğu için ben çift fazlı temizleyici ile çıkartıyorum gayet kolay bir şekilde arınıyor.

Suya dayanıklı maskara arayanlara tavsiye edeceğim bir ürün özellikle %50 indirimde denk gelirseniz deneyin derim.:)



*Ürün Gratis tarafından denemem için gönderilmiştir.

19 Kasım 2017 Pazar

Gerçek Mi Rüya Mı?



Araştırmalara göre bir gecede 7 farklı rüya görüp sadece 1 ya da 2 tanesini hatırlıyormuşuz. Rüyalar kimi zaman hayatımızı olumlu ya da olumsuz şekilde etkiliyor.Çok eski dönemlerde Tanrı’nın insanlara gönderdiği mesajlar olarak inanılan rüyalarınbilimselliği tam olarak kanıtlanmadı. Günümüzde zaman zaman haklarında yapılan araştırmaları okuyoruz. Öyle ya da böyle sabah kalktığımızda anlamını öğrenmek hepimizin yaptığı bir eylemdir.
Rüyalar, kültürlere göre farklı yorumlanabiliyor. Gördüğümüz imgelere içinde yaşadığımız kültüre göre anlam veriyoruz. Örneğin; dün gece bir rüya gördüm. Ailemle bir ormanda yürürken ölü bir kedi gördüm. Ancak rüyada farklı bir dil konuşuyorduk. Sabah kalktığımda bu kadarını hatırladığım rüyadaki ölü kedi aklıma gelince,rüya tabirleriiçerikli websitelerine bakmak istemedim. Ancak gün boyu rüyayı unutamadığımı fark edip ne anlama geldiğini öğrenmek için Eleleinternet sitesini açtım. Direkt olarak ölü kedinin anlamı yazmadığı için kedi ve ölüm olarak iki ayrı anlama bakıp birleştirdim. Kedi genellikle fallarda ve rüyalarda pek iyi yorumlanmaz. Ben her ne kadar hayvanları çok sevsem de neden bu şekilde yorumlandıklarına bir anlam veremem. Elele,kedinin uğursuzluk getirdiğini,ölümün de hayra yorulduğunu söylemiş. Bu durumda ikisini birleştirdiğimde kedinin ölü olması olumlu bir duruma işaret eder. Sonuçta kedi kötüyse ölüm iyiyse kötünün ölmesi de iyi olmaz mı? Elele'nin rüya tabirleri sayesinde günümün geri kalan kısmı güzel geçti. Daha sonra yeşil bir ormanda yürüyüş yapmanın anlamına baktığımda ise çok daha güzel yorumlar ile karşılaştım. İşlerin yoluna girmesi ve elimi attığım işlerde başarı kazanacağımı okudum.Sabah kalktığımızda yüzde doksanını unuttuğumuz ya da hiç rüya görmediğimizi düşündüğümüz zamanlarda bile gece boyunca 1-2 saat ara ile rüya görüyormuşuz. Hala tam açıklanamadığı için gizemini koruyan rüyalar çok mantıklı da olabiliyor çok saçma da. Ben genelde film uzunluğunda rüyalar gördüğüm için anlattığım kişiler çok şaşırıyorlar. Geçen gün gördüğüm bir başka rüya benim uykumdan mutlu uyanmamısağladı. Tatilimi ormanda kamp yaparak geçirdiğimigörüyordum. Tatilin anlamının yoğun iş tempomuzdan sıkıldığımız olduğunu görünce bir yaz enerjisi doldu içime. Böyle rüyalar gördüğümde hemen yaz gelsin tatile çıkalım istiyorum. İnsanın enerjisini yükselten rüyalar görmek çok güzel ancak her zaman olmuyor maalesef.

Bilimselliği tam olarak kanıtlanamayan rüyalar, büyülü ve gizemli haliyle daha güzel sanki. Hala tam olarak çözülememiş olan rüyalar üzerinde araştırmalar devam ediyor. Filmlerde, dizilerde ya da kitaplarda her zaman merak konusu olan rüyaları işlemek ayrı bir keyif olmalı. Gece boyunca gördüğümüz rüyaların anlamına her an bakabildiğimiz Elelerüya tabirleri sayfası, bu konuda kafamda hiçbir soru işaret bırakmıyor. 

15 Kasım 2017 Çarşamba

Farmasi Mat Ruj - 15 Velvet Beige



Farmasi markasının ürünlerini hem bloglarda hem de İnstagram'da sıkça görüyordum ama hiç kullanmamıştım.
İnstagram'da @farmasienniyisi hesabı bana Farmasi'nin denemem için 2 ürününü gönderince böylelikle marka ile tanışmış oldum.
Bu gördüğünüz mat rujunun seveni çok ve kullanınca bende oldukça beğendim.



En güzel yanı dudakları kurutmaması, kalıcılığının gayet iyi olması ve tabi en çokta ben rengine bayıldım.
Bendeki renk 15 Numara Velvet Beige çok doğal, her tonda göz makyajıyla uyum sağlayacak bir rengi var.
Güzel bir şeftali tonu içerisinde çok azıcık kahvelik var ve dudakta duruşu çok doğal.



Sert yapılı bir ruj değil gayet yumuşak, kolayca sürülüyor eğer dudaklarınız benim gibi kuruysa öncesinde dudak balmı sürmekte fayda var ki ruj daha güzel dursun.

Farmasi Mat Rujların indirimsiz fiyatı 32 TL fakat indirim dönemlerinde çok daha uyguna edinebilirsiniz.
Eğer sizinde çevrenizde Farmasi üyesi yoksa İnstagram'da @farmasienniyisi hesabından güvenle alışveriş yapabilirsiniz.



14 Kasım 2017 Salı

Bitenler ( 39 )


Bu sefer uzun bir arada vermeden son 1 ay içerisinde bitirdiğim ürünleri toparlayıp Bitenler yazısı ile karşınızdayım:)
Daha önceki Bitenler yazıları gibi çok dolu olmasa da yine de 1 ayda bitirdiğim ürünler fena değil.



Estee Lauder Advanced Eye Repair Seyahat Boy: 5 ml'lik bir üründü ama geceleri sürdüğüm için 3 aya yakın gitti.
Yapısı balm kıvamında ama kolayca emilen bir  krem ve etkisini çok beğendim.
Tam boyunu indirimde denk gelirsem almayı düşünüyorum.

Dermalogica Daily Microfoliant: Bu üründe yarım boydu ve çok severek kullandım bitince yenisini fiyatından dolayı almadım yerine yapı olarak çok benzeyen Gülsha aldım onun da bi ara yazısını yazacağım.

Procsin Bubble Mask Foam: Köpük formda bir temizleyiciydi güzeldi ama yeniden alacak kadar çok sevmedim.

Burt's Bees Lip Balm: Bittikçe aldığım ürünlerden birisi Burt's Bees'in dudak balmlarını doğal içeriğinden ve güzel bir şekilde nemlendirmesinden dolayı çok seviyorum.



Revox At Kuyruğu Şampuanı: Bittikçe aldığım şampuanlardan birisi zaman zaman Organix şampuanlar ile dönüşümlü kullanıyorum.
Eğer saçlarınızda dökülme sorunu varsa, hızlı uzasın istiyorsanız Revox'u denemenizi öneririm.

Avon Sensen Duş Jeli: Tropics kokusu yeni çıkınca almıştım çok hoş, ferah bir kokusu vardı severek kullandım.

Nivea Pure&Natural Deodorant: Alüminyum içermemesinden dolayı çok sevdiğim bir ürün ama malesef artık her yerde bulamıyorum.
Ben en son Tchibo mağazasında bulmuştum yine denk gelirsem birkaç tane birden alırım.

Avon Footworks Ayak Peelingi: Bittikçe aldığım bir başka ürün ayaklarımdaki ölü deriyi atmasından, yumuşatmasından dolayı seviyorum ayrıca indirimde alındığında fiyatı baya uyguna geliyor.

Alterra Ayak Kremi: Yaz için yeterli gelen bir nemlendirmesi vardı ama malesef havalar soğumaya başlayınca benim kuru cildime pek yetmedi zaten fazla fazla kullanınca kalanı da hemen bitti.

Oriflame El Maskesi: Banyo dolabında kıyıda köşede kalmış ve dibinde kalan bir-iki kullanımlığı da bozulmuş olunca mecbur çöpe gitti.
Ama beğendiğim bir ürün olmuştu elleri çok kuru olanların seveceği bir ürün.



Avon Big Multipled Maskara: Etkisini beğendiğim bir maskaraydı günlük kullanım için ideal ama yeniden almayacağım.

Flormar Triple Action Maskara: 3 kademeli değişik bir maskaraydı ama malesef çabuk kurudu fakat etkisi güzel bir üründü.

Annagaspi BB Krem: Severek kullandım ve bittiğine üzüldüm sürünce cildimi kadife gibi yapan bir BB Kremdi ama elimde çok fazla ten ürünü olduğu için yeniden almam.

L'oreal J'lo's Nude Ruj: Günlük kullanım için ideal tam nude tonlu bir rujdu 2 sene olmadan bitti.
Elimdeki rujlardan birkaç tane bitirirsem bundan yeniden alırım.


Bu ayın bitenleri böyleydi umarım yıl sonuna kadar çokça ürün bitiririm ve 2017'nin son Bitenler yazısını bol ürün dolu yazarım.:)



13 Kasım 2017 Pazartesi

Alışveriş: Ekim Ayında Aldıklarım



Ekim ayında Türkiye'den çok fazla alışveriş yapmamaya çalıştım çünkü güzel blogger arkadaşım Nurdan Amerika'ya gidiyorum deyince ülkemizde satılmayan, merak ettiğim ürünleri kendisine sipariş ettim ve sabırsızlıkla gelmesini bekledim.:)
Kanımca ben 2017 yılı için alışveriş limitimi doldurdum ama aralık ayı indirimleri ve yılbaşı koleksiyonları gözümü korkutmuyor değil kısaca direnebildiğim kadar direneceğim diyorum.:D
Amerika siparişlerimi en sona saklayıp önce buralardan aldığım ürünleri yazayım en güzeli en sona kalsın.:)



Elseve'in yeni çıkan Kil serisini son zamanlarda İnstagram'da sıkça görüyorum bir çok blogger arkadaşıma gönderilmişti ve özellikle maske ile ilgili yorumlar hep olumlu olunca bende merak edip aldım.
Gratis'te tek maske indirimde 13 küsürdü fakat şampuanıyla birlikte 16.90 olunca şampuanını denerim deyip kofre olarak aldım.
Maskeyi gerçekten bende beğendim ama şampuan için pek olumlu değilim neyse en kısa zamanda her ikisini de ayrıntılı yazacağım.



Gratis'ten indirimde aldığım bir diğer saç ürünü de Revox'un saç kremi markadan genel olarak memnun olunca denemediğim bir ürünün aldım kullanmaya başlayınca ayrıntılı olarak bu da blogda olacak.



Makyaj ürünü pek almamaya çalıştım ama merak ettiğim şu ürünü indirimde dayanamadım aldım.
Maybelline Color Tattoo'ların mat olanlarını çok beğeniyorum elimde Creamy Beige rengi var ve çok memnunum Creme De Rose rengi gelmesini merakla beklediğim bir renkti çünkü kendisi MAC'in Paint Pot'larından Painterly'e muadil gösteriliyor.
Hafif gül kurusu rengi ve ben aldığımdan beri genel olarak tek başına kullandım eğer indirimde denk gelirseniz deneyin derim.

Bir diğer merak ettiğim ürün Golden Rose Smart Lips'lerdi bunu da indirimde 8-9 lira gibi bir fiyata bulunca merak edip aldım.
Asansörlü olmasını sevdim, yapısı da yumuşacık rengi de çok güzel ben 02 numarasını aldım çok doğal bir tonu var.

Son olarak Avon'un Mark serisinden kalem far aldım aslında limitimi doldurmak için sepete attım ama güzel bir ten rengi ve kalıcılığı baya iyi bunu da bi ara yazacağım.



Darphin ürünlerini de çok seviyorum halen daha nemlendiricisini kullanıyorum birkaç hafta önce evimin yakınındaki eczanede Darphin'in bakım günü olunca cilt bakımına davet edildim ve bu gördüğünüz Güneş Kremi kofresini aldım.
Güneş Kremi tam boy yanında seyahat boy göz kremi ve nemlendirici vardı ve fiyatı aklımda yanlış kalmadıysa 130 küsürdü.
Ben yaz-kış güneş kremi kullandığım için bir de Darphin deneyelim bakalım umarım memnun kalırım.:)



Veee gelelim bu yazının ağır toplarına Amerika siparişlerim:)
Merak ettiğim bir çok ürünü aldım tabi daha aklımın kaldığı acaba alsa mıydım dediğim ürünler yok mu var bende bu kozmetik aşkı oldukça aklımın kaldığı ürünler, markalar hiç bitmez.:D


Peter Thomas Roth'un maskelerini hem merak ediyorum hem de ülkemizde fiyatlarının oldukça yüksek olmasından dolayı hangisini önce alsam diye düşünüyordum.
Ama ABD Sephora'da maskelerin ufak boylarından oluşan seti görünce istedim içlerinde en çok hangisinden memnun kalırsam tam boyunu alırım diye düşünüyorum.



Birkaç sene önce EOS lipbalmları fazlaca popülerdi ben geçen sefer Nurdan'a sipariş etmeyi unutmuştum bu sefer bir tanecik denemek için istedim umarım övüldüğü kadar vardır.


Yabancı bloglarda en çok gördüğüm iki ürün ve tabi böyle popüler olunca ülkemizde de blogger ve İnstabloggerlar arasında alıp kullananlar oldu ve onların da olumlu yorumlarını gördükçe daha bir merak etmeye başlamıştım.
Hem CC Kremin hem Kapatıcının en açık renkleri istemiştim henüz kullanmadım ama elimin üzerinde denediğim kadarıyla renkler tam oldu.
Her ikisini de kullanınca hem burada hem de İnstagram hesabımda yazacağım.



Benim için alışverişin yıldızı gördüğünüz bu palet oldu.
Geçen sene ABH Mario Paleti alınca Modern Renaissance palette gözüm vardı ve bu senede Modern Renaissance'a kavuştum.
Kıyıp kullanınca ayrıntılı bir şekilde yazacağım bu arada Sephora Kat Von D, Huda Beauty markaları getirince ABH acaba 2018'de gelir mi diye ümitlenmeye başladım inşallah gelir çünkü bu markanın diğer ürünlerini de aşırı merak etmekteyim.

İşte benim Ekim ayı boyunca aldığım ürünler böyleydi Kasım ve Aralık aylarında koleksiyonlara ve indirimlere direnebildiğim kadar direnmeye çalışıcim.:D