30 Eylül 2013 Pazartesi

Ufak Bir Alışveriş

 
Bu aralar pek fazla alışveriş yaptığım söylenemez işte son zamanlarda -aldığım ufak, tefek şeyler.
Malum annem Petra üyesi ve Biorichi ürünlerinden merak ettiklerimi arada bir alıp deniyorum.
En son Altın Yağ ve Vücut Kremini aldım kullanınca yazıları gelecek.
Bir de yeni satışa çıkan Avedien markasının el kremini aldım.
 
Gratis'ten ise biten Nivea roll-on ve Essence'nin yeni rujlarından aldım.
Ki rujun rengine, dudaktaki duruşuna bayıldım acil tarafından yazısı gelecek.
 
Ve son olarak Sephora'da halen devam etmekte olan eskiyi getir yeniyi götür kampanyasından yararlanayım dedim.
Pek alacak birşey bulamadım sadece bu gördüğünüz fırça ilgimi çekti ve uzun zamandır kullanmadığım bitmek üzere olan Oriflame rujumu verip yerine gördüğünüz fırçayı aldım.
Henüz kullanmadım ama görüntüsüne bayıldım inşallah performansıda güzeldir.
 
 

27 Eylül 2013 Cuma

Yeni Avon Ultra Colour Rich Rujlar

 
 
Avon'un en sevdiğim makyaj ürünleri arasında rujları ilk 3'te yer alır.
Fiyatına göre performansını sevdiğim ürünlerden ve şimdi bu rujlar yenilendi.
Ben yenilenmiş hallerini daha çok sevdim özellikle ışıltısız, opak bu rujlara bayıldım.
Öyle aman aman fazla bir kalıcılığı olmasada 2-3 saatte bir yenilemek gereksede dudakları nemlendirmesi ve duruşundan dolayı çok sevdim.
Ben sadece Blush Nude ve Pout renklerini aldım aklımın kaldığı birkaç renk olsada kendimi tutup almayacağım.
Ayrıca yenilenen ambalajlarıda çok hoşuma gitti sanırım rujların tek eksisi kalıcılıklarının az olması.
 
 
 
Blush Nude, Pout
 
Gördüğünüz gibi saten yapılı ama asla parlak durmayan rujlar eğer ki uygun fiyatlı ama ışıltısız, nemlendirmesi iyi ruj arıyorsanız Avon'un bu rujlarına bakmakta fayda var.
 
Rujların indirimsiz katalog satış fiyatı 21.50 fakat bu ay indirimle 12.90'a alabilirsiniz.
 
 
 

25 Eylül 2013 Çarşamba

Yves Rocher Pure Light Fondöten

 
 
Yves Rocher'ın bu sene içerisinde çıkan yeni fondötenini mağazada deneyip, beğenince hemen almıştım.
 Fondötenin dokusu, ciltte duruşu, kuru-karma cildimde parlama yapmamasını çok sevdim.
İçeriğinde Peygamber Çiçeği Suyu, Soya Özü, Bitkisel E Vitamini içeriyor ve nemlendirici özelliği fazla bir ürün yağlı ciltler memnun kalmayabilir iyice deneyip almalarında fayda var.
Oldukça hafif yapılı, akışkan bir ürün ve fazla bir kapatıcılığı yok ama benim cildimde kapatılacak fazla bir kusur olmadığı için böyle hafif yapılı fondötenleri daha çok seviyorum.
Kalıcılığı ise bence gayet iyi benim cildimde yaklaşık 8-10 saat kadar bozulmadan durdu.
Nemlendirici özelliği olan bir fondöten yağlı ciltlerde kullanabilir mi birşey diyemem benim karma cildimde pudrasız parlama yapmasada yağlı ciltlerde performansı daha farklı olabilir.
 
 
İçerik:
 
 
Gel gelelim bu fondötenin en açık rengini Beige 100 almama rağmen azıcık koyu durdu.:(
Zaten benim ten rengime uyan fondöten her markada yok.
Yapısını, duruşunu sevdiğim bir ürünün renginin tam oturmaması biraz can sıkmıyor değil.
 
 
 
 
Ve son birşey fondöten Paraben içermiyor eğer ki paraben konusunda dikkatliyseniz bu fondötene bakabilirsiniz.
 
Fondötenin 4 rengi mevcut ve satış fiyatı 59.90
 
 
 
 
 

 
 
 

24 Eylül 2013 Salı

Revlon Lip Butter - Cotton Candy

 
 
Revlon'un lip butterlarını ne kadar sevdiğim ve fırsat buldukça yurtdışından arkadaşıma sipariş ettiğimi artık biliyorsunuz.
Bu renginide uzun zamandır istiyordum aşırı canlı olmayan çok güzel bir pembe ve özellikle koyu renk göz makyajıyla uyumuna bayılıyorum.
Yapısını uzun uzun anlatmama gerek yok diğer lip butterlar gibi bu da gayet güzel dudakları nemlendiriyor ve rengini çok güzel veriyor.
Lip butterlardan çok kalıcılık beklememek lazım ayrıca renk vermeleride ruj gibi değil renkli lip balmlardan bir tık üstünde performansları var denilebilinir.
 
 
Resimde birazcık koyu çıkmış ama Cotton Candy çok güzel, tatlı bir pembe hem yaz hem kış kullanabileceğim bir renk ve bu lip butterda uzun süre elimde düşmeyecek.
 
Revlon'un lip butterlarının muadilleri var elbette özellikle L'oreal'in Caresse rujlarının yapıları Revlon'un bu ürünleriyle eş değer diyebilirim.
 
Artık ülkemizde olmayan markalar gelsin demekten bıktım ama Revlon, Sleek, MUA, İllamasqua, Tarte, Elf ülkemizde de satılsa fena mı olur.:)
 
 

23 Eylül 2013 Pazartesi

2. Yaş Günü Çekilişi #Part2 KAPANDI

 
Kısa bir süre önce sona eren çekilişimde de bahsettiğim gibi 2. yaş günümü bir değil iki çekilişle kutlamak hemde 2 izleyicime hediye vermiş olmak istiyorum.
İşte 2. yaş günü çekilişimin İkincisi ile karşınızdayım.
Bu sefer severek okuduğum bir kitabıda hediye etmek istiyorum.
 
 
 
İşte hediyelerim:
 
Oriflame Ecobeauty El Kremi
Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Peeling Jel
The Balm İnstain Allık - Tolie
Maybelline Color Tattoo - Permanent Taupe
L'oreal Caresse Ruj - 102 Mauve Cherie
Essence Multi Action Mascara
Avon Tırnak Cilası - Fiery Sky
Ve Tuna Kiremitçi'nin kitabı Gönül Meselesi
 
Gelelim çekilişe katılmak için zorunlu şartlara tabi ki öncelikle GFC'den ve Bloglovin'den izleyicim olmalısınız ve bir de satış blogum Mor Butik'i izlemeye almalısınız.
 
Facebook, Twitter ve İnstagram'danda takip ederseniz sevinirim ama çekilişe katılmak için mecburi değildir.
Beni takip edebileceğiniz facebook, twitter, instagram ve bloglovin linkleri hemen sağ taraftadır.:)
 
Eğer çekilişi kazanmak için daha fazla şansım olsun diyorsanız.
Facebook, twitter, instagram, google+ duyurularının her biri +1 hak sayılacaktır.
Blogunuz varsa ve blogunuzda duyurursanız +2 hakka sahip olacaksınız.
Son olarak yorum kısmına mutlaka mail adresinizi yazın ki kazandığınız takdirde size kolayca ulaşabileyim.
 
Ürünlerin hiçbirisi kullanılmamıştır, kargo bana aittir.
Ve ne yazık ki Türkiye dışı katılımlar ile Adsız katılımları kabul edemeyeceğim.
 
Çekilişin son katılım tarihi 11 ekim 2013 saat 00:00
 
Tüm katılan arkadaşlara bol şans diliyorum.:)


 
 
 

21 Eylül 2013 Cumartesi

Satıştaki Ürünler

 
Mor Butiğe yeni ürünler eklenmiştir.
İlgilenenlere duyurulur.:)
 


Okudum... Asla Arkana Bakma / Tess Gerritsen

 
Artık haftasonları blogda film, kitap, dizi bazen yemek tariflerinin olduğu yazılar yayınlamaya karar verdim.
Yani haftasonu bu blogda kozmetik olmasın diye düşündüm hatta haftasonu yazılarımın konuları daha farklılaşabilirde ama haftasonu kozmetik bir süre olmasın.:)
Bugünün konuğu son günlerde okuduğum kitap olsun.
Yarın blogda büyük ihtimal dizi mevzuları olabilir.:)
 
 
 
Konusu:
 
Hayat insanı yalanlara alıştırabilir ama ben içimdeki sesi dinleyip bu sahte dünyanın dışına çıkacağım…O ses ısrarla ölmediğini söylüyordu; efsanevi pilot Wild Bill Maitland, yani babam, acımasızca hazırlanmış bir oyuna alet edilmiş olabilir miydi? Yaşanan trajedinin üzerinden yirmi yıl geçmesine rağmen gerçekleri gün yüzüne çıkarmalıydım; daha dün gibi hissettiğim hüznü dindirmemin tek yolu buydu. Ama izlerin peşine düştükçe birileri hunharca öldürülüyor, geçmişe doğru attığım her adımda biraz daha dibe çöküyordum. Tek başımaydım, güçsüzdüm ve etrafımda güvenebileceğim kimse yoktu; ta ki onunla karşılaşana kadar…

Romanları dünyada milyonlarca okuyucuya ulaşmış usta yazar Tess Gerritsen, alışık olduğumuz tarzının dışına çıkarak bizleri bambaşka bir yönüyle tanıştırıyor. İçine romantizm de serptiği macera yüklü kitabı Asla Arkana Bakma heyecan ve gerilimin sınırlarını zorluyor.
 
*****
 
Tess Gerritsen romanlarını çok seviyorum ve bu kitapta beğendiklerim arasında yerini aldı.
Her ne kadar Rizzoli&İsles serilerindeki tadı bulamasamda bu kitapta başlı başına güzeldi.
Ki zaten bu kitapta ne Rizzoli var nede İsles dediğim gibi başlı başına farklı bir kitap ve sürükleyici anlatımıyla gayet güzel.
Yine akıcı anlatımı, olayların heyecanı sizi içine alıyor ve kitabı elinizden bırakamıyorsunuz.
Bu kitapta 20 yıl önce babasını bir uçak kazasında kaybeden Willy'nin 20 yıl sonra kanser hastası olan annesinin isteğini yerine getirmek için babasının ölümü araştırması anlatılıyor.
Öldü sanılan baba aslında yaşıyor bu arayış tee Vietnam'a kadar gidiyor ve bu arayış sırasında Willy'nin yolu Guy ile kesişiyor.
Kısaca içerisinde macera ve aşkın bir arada olduğu sürükleyici bir Tess Gerritsen kitabı bu tarz kitapları sevenlere öneririm.
 
Bende bu kitap asla Cerrah ve Çırak serisindeki etkiyi bırakmasada sıkılmadan okudum.
Gerçi Tess Gerritsen'in şu ana kadar okuduğum hiçbir kitabı Cerrah ve Çırak'ı geride bırakamadı.



 


20 Eylül 2013 Cuma

VICTORINOX’DAN MODERN BİR KLASİK, MAVERICK SAAT

MAVERICK SAAT, VICTORINOX’DAN KLASİKLEŞMİŞ SPOR TARZ
İsviçre’li Victorinox Swiss Army, Maverick saatin modelini 2013 de yenileyerek, klasikleşmiş spor tarza yeni bir yorum getirdi. Klasik görünümden vazgeçemeyenlerin tutkuyla bağlandığı spor modeli ile Victorinox Maverick, şimdi hem daha fonksiyonel, hem daha zarif…
 
 
Saat denildiğinde akla ilk gelen İsviçre’nin en eski markası Victorinox Swiss Army, Maverick modelini yenileyerek klasikleşmiş spor modeline modern bir yorum getirdi.
Rahat okunan kadran ve keskin renklerle; daha cesur ve güçlü bir kimliğe bürünen Victorinox Maverick, kadın ve erkekler için olan modelleri ile 2013 sonlarında yeni bir atakla, Victorinox tutkunlarını sevindirdi.
 
 
Çelik ve altından oluşan 2 renkli bileklik ve altın renkli çelik kasası ile dikkat çeken Maverick; modern yorumunda, çelik, kırmızı, mavi ve koyu kahve tonları ile de fark yaratmayı sevenlerin modeli oldu.
Victorinox Maverick, sportif özelliğini devam ettirirken, yenilenen modern yüzü, değişmeyen ana hatları ve hayatı kolaylaştıran fonksiyonları ile sihirli bir dokunuş gibi kolunuzdaki cazibesini artırıyor.
 
 
Dört farklı renk seçeneği eklenen Maverick, çelik ve kauçuk kayış alternatifinin yanı sıra, birbirine uyumlu canlı ve sıcak renkleri ile de Victorinox tutkunlarının gönlünü fethediyor.
 
 
Teknik Özellikler
Çizilme ve darbelere dayanıklı safir kristal, anti-röfle cam
İsviçre el yapımı Ronda Kuvars Makine
Metal ve kauçuk kayış alternatifleri
Çelik, altın, yeşil, kırmızı ve koyu kahve tonlu renkli alternatifleri
Çelik Kayış : 1.390.- TL’den başlayan fiyatlarla
Kauçuk Kayış : 1.290.- TL’den başlayan fiyatlarla
Tüm seçkin saat mağazalarında bulabilirsiniz.
 
Basın Bültenidir.
 
 
 
 

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Jel Eyeliner - Black Pink Diamonds

 
 
 
 
Ben biraz jel eyeliner kullanma özürlüyüm ama yinede hoşuma giden renklerini almadan edemiyorum.
Maybelline'nin jel eyelinerları ilk çıktığında baya bir övülmüştü ve bende Watsons'un bayram indiriminde %50 indirimde denk gelince içerisinde pembe-mor ışıltıları olan bu siyah rengi almıştım.
Ürünün öncelikle rengine vuruldum aynı şekilde yapısı ve sürülmeside çok kolay yani benim gibi eyeliner sürme konusunda zorlananlar bile bu üründen memnun kalır.
Fırçasıyla birlikte satılan bir ürün fakat ben İnglot 31T eyeliner fırçamla daha rahat uyguluyorum.
Bazen sadece alt kirpik diplerime kalem gibide kullanıyorum o zamanda çok hoş duruyor.
 
 
Kalıcılığı çok iyi zamanla silinme, bozulma gibi bir durum yaşamıyorum kısaca ben silene kadar ilk sürdüğüm an ki gibi duruyor.
Ve çıkarmasıda çok zor değil ben tek seferde çıkarmak istediğim için Yves Rocher'ın çift fazlı makyaj temizleyicisi ile çıkarıyorum.
 
Açıkcası %50 indirimde denk gelindiğinde asla kaçırılmaması gereken ürünlerden uygun fiyatlı ama iyi performanslı bir ürün arayanlar Maybelline'e mutlaka baksın.:)
 
 
 
 

19 Eylül 2013 Perşembe

Avon Alışverişi

 
Baya bir zamandır Avon'dan kendime pek makyaj malzemesi almıyordum.
Ama yenilenen makyaj serisine karşı koyamadım ve 3 far paleti 2 ruj alarak hafif sıyrıklarla kurtuldum.
Farların yapıları yumuşacık baya bir hoşuma gitti eski serideki farlarla pek alakası yok.
Üç paletide en kısa zamanda yazacağım gerçi bir çok blogda bu yeni farları okumuşsunuzdur ama bir de benden okuyun.:)
 
 
Rujlardan ise sadece 2 renk aldım henüz kullanmadım ama renklere bayıldım.
Ayrıca rujların kaplarıda çok hoş olmuş zaten Avon'un rujlarının yapılarını çok severdim eminim yenilenince dahada güzel olmuştur.
 
 
Bu arada önümüzdeki kampanya ve bir sonraki kampanyada çok güzel makyaj ürünleri satışa girecek bende yine az zaiyatla atlatmaya çalışacağım.:)
 
 
 

18 Eylül 2013 Çarşamba

Revlon Super Lustrous Lip Gloss - Pink Pop

 
 
 
Pek lip gloss insanı değilim ki zaten bu üründe yanlışlıkla geldi ruj sipariş etmiştim şansıma lip gloss geldi.:)
Lip glossları tercih etmeme sebebim dudakta yapış yapış bir his bırakmalarıdır ama bu glossun yapısına bayıldım.
Asla dudakta rahatsız bir his bırakmıyor tam tersi dudakları nemlendirip şahane renk veriyor.
Benim için tek eksisi aşırı canlı rengi oldu onun haricinde çok beğendim.
 
 
Kalıcılığı çok iyi olmasada birşey yiyip, içmedikçe 3-4 saat dudakta kalıyor.
Artık Revlon ülkemize gelsin demekten bıktım neyse ama yinede hala umudumu yitirmedim.:)
 
 
 
 

17 Eylül 2013 Salı

Maybelline Color Tattoo Krem Far - Metallic Pomegranate

 
 
 
Maybelline'nin bu krem farlarıyla geç tanıştım ama tek kelimeyle aşık oldum.
Ülkemizde satılan renklerinin içerisinde pek kullanamayacağım renklerde olduğu için diğer renkleri almadım.
Ama ülkemize gelmeyen renklerine vuruldum keşke en kısa zamanda o renklerde buraya gelse.
İşte ülkemizde olmayan bir renkte Metallic Pomegranate şahane bir bordo diyebilirim.
İçerisinde hafif simleri var ve mürdüm tonlarında makyaj sevenlerin bayılacağı bir renk olduğunu söyleyebilirim.
Tam sonbahar makyajına uygun bir renk zaten yapısı, kalıcılığı ile ilgili söyleyecek çok şey yok diğer color tattoo'lar gibi bu da oldukça kalıcı ve yapısı yumuşacık, kolayca sürülüyor.
 
 
Aklımda bu farların birkaç rengi daha var bir şekilde mutlaka o renkleride edinmek istiyorum.
Keşke tüm renkler ülkemize gelse bizde gönlümüzce beğendiğimiz renkleri alsak ne şahane olur.:)
 
 
 


 

16 Eylül 2013 Pazartesi

L'oreal Elseve Extraordinary Oil

 
 
Gratis'in Bayram indiriminde fiyatını gayet uygun görünce almıştım yazısını ancak yazabildim.
Çok meth edilen bir ürün olunca merak edip almıştım.
Ürün hakkında fazlaca olumlu yorum okuyunca sanırım bende beklentimi baya bir yüksek tuttum.
Aslında genel olarak güzel bir ürün ama benim için şahane, muhteşem, olmazsa olmaz bir ürün değil.
Saçlarım yağlı ve ince telli olduğu için 2 damlacık kullanıyorum ve mutlaka nemli saça uyguluyorum.
Eğer kuru saça uygularsam saçlarımda yağlı bir görüntü oluşturuyor.
Ve asla saçımın diplerine yakınlaştırmıyorum bile sadece saç boylarına uygulamam gerekiyor çünkü saç diplerime değdirince saçlarımı fena halde yağlandırıyor.
Saçlarımın elektriklenmesini engelledi, kolay şekil almasına yardımcı oldu ama sadece bu kadar açıkcası bittiği vakit yeniden alacağım bir ürün değil.
Bunun yerine saf argan yağı kullanmayı tercih ederim.
 
Ürünün fiyatı 20 tl civarında diye hatırlıyorum.

15 Eylül 2013 Pazar

2. Yaş Günü Çekilişimin Kazananı

 
Öncelikle bir haftadır bloguma yeni yazı girmediğim, blogumla ilgilenemediğim için özür dileyerek başlayayım.
Pazartesi günü dedemi kaybettik ve hem canımın birşey yazmak istememesinden hemde gelen, giden yoğunluğundan burayla ilgilenemedim.
Dedem bir süredir hastaydı ve son hafa komadaydı ama yinede ölümüne hazır değilmişim daha doğrusu ölüm denen şeye, sevdiklerini kaybetmeye insanoğlu hiç hazır değil bunu bir kez daha anladım.
 
Neyse sadete geleyim aslında çekilişi kazanan arkadaşı dün açıklamam lazımdı ama ancak bugün yazacak zamanı bulabildim.
130 katılımcıdan kazanan kişi
 
 
 
 
8. sıradaki Gelincika oldu.
Kendisine mail attım eğer bana 48 saat içerisinde dönmezse yeni bir kazanan belirleyeceğim.
 
En kısa zamanda 2. yaş günü çekilişimin ikincisi başlayacak.:)
 
 


8 Eylül 2013 Pazar

Maybelline Fit Me Fondöten

 
 
Dün yazdığım Fit Me Kapatıcının fondöteni ile karşınızdayım.
Pek fazla fondöten kullanan ve fondöten deneyimi fazla olan biri değilim ama bugüne kullandığım uygun fiyatlı fondötenler içerisinde sanırım en iyisi budur.
Kuru/karma cildimde asla kusma yapmamasına bayıldım.
Cilde sürüp, iyice yedirdikten sonra cildiniz kadife gibi oluyor ve ortaya asla yapay bir görüntü çıkmıyor.
Ben Real Techniques Expert Face Brush ile uyguladım ve ortaya şahane bir sonuç çıktı.
Kalıcılığı ise gayet iyi 5/6 saat boyunca cildimde bozulmadan, uçmadan durdu.
Ayrıca cildimde herhangi bir parlama yapmadı ama yağlı ciltlerde nasıl olur bilemeyeceğim.
 
 
 
Ve gördüğünüz gibi fondötenin rengi cildime uymadı.
Ben 110 rengini sipariş etmiştim ama yanlışlıkla 115 geldi.
Ki 115 pembe tonlu bir renk benim sarı tonlu fazlasıyla açık tenime hiç ama hiç uymadı.
Bende sadece merakımdan bir kez kullandım keşke fondöten kötü olsaydı, beğenmeseydim bu kadar içime oturmazdı.:(
 
Tek dileğim Maybelline'nin Fit Me serisinin ülkemize gelmesi gerçekten hem kapatıcısı hemde fondöteni çok iyi uygun fiyatlı ama kaliteli ürün arayanların ihtiyacına cevap verecektir diye düşünüyorum.
 

7 Eylül 2013 Cumartesi

Maybelline Fit Me Kapatıcı



Ne yazık ki Maybelline'nin ülkemizde satılmayan bir ürünü ve bence drugstore ürünler içerisinde en iyi kapatıcılardan birisi diyebilirim.
Uzun saatler kalması, çizgilere dolmaması ile kendisine bayıldım.
Yapısı çok yoğun değil ama kapatıcılığı gayet iyi ve en önemlisi göz altlarını kurutmuyor.
Amma velakin aldığımdan beri sadece bir kez kullanabildim çünkü light 10 rengi olmasına rağmen bana birkaç ton koyu geldi.:(



Tester denemeden internetten swacthlara bakarak sipariş edilince böyle renk uymama riski her daim oluyor.
Keşke bu seri ülkemize gelsede bende kendime uyan rengi varsa alsam.