20 Eylül 2013 Cuma

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Jel Eyeliner - Black Pink Diamonds

 
 
 
 
Ben biraz jel eyeliner kullanma özürlüyüm ama yinede hoşuma giden renklerini almadan edemiyorum.
Maybelline'nin jel eyelinerları ilk çıktığında baya bir övülmüştü ve bende Watsons'un bayram indiriminde %50 indirimde denk gelince içerisinde pembe-mor ışıltıları olan bu siyah rengi almıştım.
Ürünün öncelikle rengine vuruldum aynı şekilde yapısı ve sürülmeside çok kolay yani benim gibi eyeliner sürme konusunda zorlananlar bile bu üründen memnun kalır.
Fırçasıyla birlikte satılan bir ürün fakat ben İnglot 31T eyeliner fırçamla daha rahat uyguluyorum.
Bazen sadece alt kirpik diplerime kalem gibide kullanıyorum o zamanda çok hoş duruyor.
 
 
Kalıcılığı çok iyi zamanla silinme, bozulma gibi bir durum yaşamıyorum kısaca ben silene kadar ilk sürdüğüm an ki gibi duruyor.
Ve çıkarmasıda çok zor değil ben tek seferde çıkarmak istediğim için Yves Rocher'ın çift fazlı makyaj temizleyicisi ile çıkarıyorum.
 
Açıkcası %50 indirimde denk gelindiğinde asla kaçırılmaması gereken ürünlerden uygun fiyatlı ama iyi performanslı bir ürün arayanlar Maybelline'e mutlaka baksın.:)
 
 
 
 

6 yorum:

  1. bende bu ürünü çok duydum denemek istiyorum %50 indirim nerede var?

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bonbon'cum bayramda watsons veya gratis mutlaka indirim yapar.:)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle şahane bir renk:)

    YanıtlaSil
  4. Gözde de müthiş duruyordur eminim :)

    YanıtlaSil
  5. Durmaz mı şahane duruyor.:)

    YanıtlaSil