13 Nisan 2012 Cuma

Yves Rocher Besleyici-Onarıcı Saç Maskesi


Yves Rocher'ın şampuanından memnun kalınca diğer saç bakım ürünlerinide merak etmeye başladım ve ilk aldığım ürün bu gördüğünüz saç bakım maskesi oldu.
Benim saçlarım ince telli ve fazlaca elektriklenen kolay şekle gelmeyen berbat birşeydir aa tabi bir de yağlıdır ki Yves Rocher'ın şampuanı sayesinde bir nebzede olsa yağlanması gecikmeye başladı.



İşte bu bakım maskesi elektriklenmesinden muzdarip olduğum saçlarıma iyi geldi haftada 1 veya 2 kez kullanılıyor.
Duştan çıkmadan önce saçınıza sürüp birkaç dakika bekleyip duruluyorsunuz inanın bu maskeyi yaptığım gün şurada bahsettiğim Avon'un elektriklenmeyi önleyici saç serumunu bile kullanmama gerek kalmıyor.
Ürünün içeriğinde yulaf ve karite yağı var ve gerçekten saçınızı yumuşacık ve parlak yapıyor düzenli kullanımda saçlardaki değişiklik nasıl olur bunu zamanla göricim.:)
Yves Rocher'ın bu serisinin bir de saç onarıcı balsamı var en kısa zamanda onuda alıp denemek istiyorum.

Eğer ki benim saçlarım gibi elektriklenen saçlara sahipseniz bu ürüne bir şans vermelisiniz.
Ürünün satış fiyatı 18.90 fakat ben indirimdeyken almıştım ama tam olarak kaç liraya aldığımı hatırlamıyorum.

2 yorum:

  1. bu maskeyi aldım, ancak çok katı, saça sürünce tam yayılmıyormuş hissi veriyor. sulandırarak kullanmak mı lazım acaba?

    YanıtlaSil
  2. Ben önce elime yayıp sonra saçıma yediriyorum yani kabından aldığım gibi direkt saçıma sürmüyorum.

    YanıtlaSil