8 Nisan 2012 Pazar

Avon Moisture Seduction Ruj


Avon'un rujlarını çok beğeniyorum ama bu serinin rujlarının yapısı ayrı bir güzel hani tüm renkleri bende güzel dursa hepsini alacağım ama malesef sadece birkaç rengi bana yakışıyor.


Görmüş olduğunuz renk bu ay ki katalogta satışa sunulan 2 yeni renkten birisi yani Soft Pink rengi diğer rengin Plum Gorgeus'un bana uymayabileceğini düşündüğümden almadım belkide güzel dururdu bilmiyorum.:)
Ama Soft Pink'e bayıldım çok tatlı bir pembe zaten rujların yapısının ve nemlendirmesinin güzelliğini anlatmama gerek yok.


Bu resimde rengi daha doğru çıkmış açıkcası ben rujun rengine, dudağımdaki duruşuna bayıldım.


Moisture Seduction serisi rujlar kampanya 4'te indirimde yani k4 halen devam etmekte ve ruju %50 indirimle 11.70 gibi bir fiyata alabilirsiniz.



2 yorum:

  1. bende sanırım really rosy olanı var, güzel bir renk beğeniyorum zaten Avon'un rujlarını

    YanıtlaSil
  2. Avon'un rujları genelde güzel özellikle pembelerini ve turuncu tonlarındaki renklerine bayılıyorum.:)

    YanıtlaSil