25 Nisan 2012 Çarşamba

Oriflame Beauty Kohl Göz Kalemi / Nude


Bu kalemi Oriflame birkaç kampanya önce satışa sunmuştu bende bu renk göz pınarına uygulamak için kalem arıyordum ve görünce aldım.
Göz pınarına ve göz içine beyaz renk kalem sürmeyi hiç sevmiyorum bu kalem ise adı üstünde nude renk tam bir ten rengi diyebilirim göz pınarına, kirpik diplerine ve göz içine sürdüğünüzde asla bas bas bağıran bir durumu yok.



Renginin anlaşılması için birkaç kat sürdüm ben göz pınarına sürüp hafifçe dağıtıyorum o zaman dahada güzel duruyor.
Eğer uygun fiyatlı bu renklerde bir kalem arıyorsanız bu kalemi deneyebilirsiniz.

Kalemin katalog satış fiyatı 16.90

3 yorum:

  1. Almışsın sen de canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Aldım şükür verdiğim ilk siparişle gelmedi tee bi sonrakiyle geldi biraz zor kavuştum ama yumuşacık güzel bir kalem kanımca siyah rengide böyleyse o da güzeldir.:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de siyahını almak istiyorum kesin o da bunun gibi yumuşacıktır ve kalıcıdır :)

    YanıtlaSil