17 Nisan 2012 Salı

Oriflame Beauty Perfect Allık / Glowing Peach


Oriflame'nin bu allıklarını pek bir merak ediyordum geçen kampanya indirimde olunca hemen iki rengini alıp denemek istedim.
Diğer rengini henüz deneyemedim ama bu görmüş olduğunuz glowing peach rengini denedim ve oldukça beğendiğim diyebilirim.


Hafif ışıltılar içeren çok tatlı bir şeftali içindeki ışıltılar tam kararında hani sizi disko topuna çevirenlerden değil.
Ben genelde pırıltısız allıkları severim ama bu allığın rengine bayıldım zaten ışıltısının az olmasından ötürü daha bir sevdim.:)




Rengini birkaç fırça darbesiyle veren bir allık hani öyle tam rengini görmek için kazımak zorunda kaldıklarınızdan değil kalıcılığı ise orta diyebilirim.
Eğer bir allığa fazla para vermem/veremem diyorsanız Oriflame'nin bu allıklarını deneyebilirsiniz.

Allığın katalog satış fiyatı 24.90


6 yorum:

  1. Bende de var aynısı yazısını da geçenlerde yazdım çok güzel allık :) Diğer renginin de yazısını merakla bekliyorum almadığıma pişman olmam inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Diğer rengide en kısa zamanda gelecek canım:)

    YanıtlaSil
  3. çok fazla parlıyo mu gunluk sade bı makyajla olabılır mı mesela

    YanıtlaSil
  4. Nalan'cım fazla bir parlaması yok öyle olsa asla kullanamazdım sim topu allıkları kullanamıyorum.
    Bunun ışıltısı dozunda ve gündüz makyajında da çok güzel duruyor.:)

    YanıtlaSil
  5. ben beyaz tenlıyım acaba glowing peach mi bende daha ıyı daha dogal durur yoksa fresh pınk mı kullansam?

    YanıtlaSil
  6. Beyaz tenli olup, mat allık kullanmayı sevenlere fresh pink daha çok yakışır.
    Ama ışıltısı dozunda allık arıyorsan glowing peach derim.
    Fresh pink'in çok doğal duran bir pembeliği var zaten aşırı bir pigmentasyonu olmadığı için sürünce heide'ye dönmüyorsun.:)

    YanıtlaSil