26 Nisan 2012 Perşembe

Estee Lauder Artist's Göz Kalemi / Softsmudge Brown


Daha önce yazdığım Artist's göz kalemlerinin sonuncusuda bu gördüğünüz kalemdir.
Bu da çok güzel bir kahve diğer kardeşleri gibi bununda yapısı biraz sert göz için sürmek biraz zor ama yinede ben inatla sürüyorum.:)


Daha öncede demiştim yine diyeyim bari Estee artık bu Artist's göz kalemlerini üretmiyor yerine Pure Color göz kalemleri geldi sanırım onlar double wear serisinin göz kalemlerinden bile daha iyiymiş elimdeki kalemler azalınca Estee'nin pure color kalemlerinden almak isterdim fakat ne yazık ki Estee artık uzak durduğum markalardan ne yazık ki Estee'de hayvan deneyleri yapanlar kervanında yer alıyor.:(


Zaten Estee'nin kullandığım kalemlerinin bitmesi birkaç seneyi bulur ve belli mi olur o zamana kadar Estee Lauder hayvan deneyleri yapmayı bırakır benim temennimde züğürt tesellisi oldu ya neyse işte kalem işte rengi ve büyük bu son Estee Lauder yazım uzun bir süre Estee Lauder yazısı görmeyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder