9 Nisan 2012 Pazartesi

Revlon Colorburst Ruj / Lilac


Revlon'un ürünlerini çok beğeniyorum yıllar evvel bir rujunu kullanmış ve çok memnun kalmıştım.
Bu colorburst serisinin rujlarını çok merak ediyordum ve bu seriden iki tane ruj aldım hatta kullanınca keşke birkaç rengini daha alsaymışım demedim değil neyse onlarıda başka bir sefer alırım.:)



Mor ve lila tonlarındaki rujları çok seviyorum ve bu rujda isminden anlaşılacağı gibi lila tonlarında ve dudaktaki duruşuna bayıldım.
Opak bir ruj asla dudağı kurutmuyor nemlendirmesi çok güzel ve dudaktaki duruşu çok doğal benim dudaklarım kuru olduğundan mat ruj kullanamıyorum ama bu rujun dudaktaki duruşunun yarı mat olması ve dudakları kurutmaması şahane birşey.



Eğer Revlon'un bu rujlarından alabilmek gibi bir imkanınız olursa veya varsa mutlaka almanızı öneririm çünkü fiyatına göre performansı süper ben ebay'den 2,5 sterlin gibi bir fiyata almıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder