23 Temmuz 2014 Çarşamba

Oriflame'den Aldıklarım

 
Oriflame üyesi olunca dayanamayıp arada bir sipariş veriyorum.
Bende bu ay kendime yeni satışa sunulan İmagination parfüm, Giordani Gold İconic Ruj, The One serisinden iki adet ruj ve bir de limit doldurmak için Lip Spa Therapy dudak balmı aldım.
 
The One serisinin rujlarından İnfinite Rose ve Rosewood Eternity aldım iki rengi de çok beğendim amma velakin İnfitine Rose rengine ba-yıl-dım.
En kısa sürede bu iki rujun yazısı gelecek ayrıca dudak balmının baya iyi renk vermesi de çok hoşuma gitti.
Giordani Gold İconic rujun ise renginde katalog kurbanı oldum neyse bunun yazısını yazınca ne demek istediğimi anlarsınız.
Ve son olarak parfüm çok güzel, fresh bir koku bu sıcak yaz günlerinde iç baymayan bir kokusu  var kısaca sevdim.:)
 
Asıl Oriflame'in Ağustos kataloğu hoşuma gitti The One serisinden ikili allık, ruj ve ikili far satışa çıkıyor belki kafama esip birer tane onlardan da alırım.:)

6 yorum:

  1. oriflame'den genel olarak memnunmusunuz ? kremleri nasıl ? :d

    YanıtlaSil
  2. Oriflame'in cilt bakım ürünlerinden pek kullanmadım açıkcası ama makyaj ürünleri, vücut ürünleri ve parfümlerini seviyorum.
    Mesela saç bakım ürünlerini pek beğenmemiştim şampuan, saç kremi ve maskelerinden çok memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Ya ben yeni uye oldum katolog ne zaman gelicek veya gelecek mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye olduğunuz zaman hemen katalog vermeleri veya göndermeleri lazım mutlaka gelecektir sizi üye yapan kim ise arayıp isteyin.

      Sil