18 Temmuz 2014 Cuma

Mimlendim!

Severek takip ettiğim blogger arkadaşlarımdan Viva'cığım beni mimlemiş bende hemencik cevaplarımı yazıyorum.:)
 
 
Aşk Mı Bağlılık Mı?
 
Bağlılık tabi ki
 
 
Gurur Mu Teslim Olmak Mı?
 
Gurur
 
 
Sarışın Mı Esmer Mi?
 
Sarışın
 
 
Yeşil Göz Mü Mavi Göz Mü?
 
Mavi mavi masmavi:)
 
 
Et Mi Tavuk Mu?
 
Her ikisine de çok bayılmasam da hadi et diyeyim.:)
 
 
Karpuz Mu Kavun Mu?
 
Kırk yıl yemesem her iki meyve de aklıma gelmez ama karpuzu kavuna nazaran tercih ederim.
 
 
Gümüş Mü Altın Mı?
 
Gümüş
 
 
Kedi Mi Köpek Mi?
 
İkisi de sevilmez mi ya :)
 
 
Beyaz mı Siyah mı?
 
Siyah
 
Yağmur Mu Güneş Mi?
 
Yağmur iyidir, serinletir.:)
 
 
Mesajlaşmak mı Aramak mı?
 
Aramak
 
 
Bodrum Mu Çeşme Mi?
 
Her ikisi de değil Fethiye desem neyse soruya cevap vereyim Bodrum diyeyim.:)
 
 
Deniz Mi Havuz Mu?
 
Tabi ki deniz havuzu pek sevmiyorum.
 
 
Bende bu mimi yapmak isteyenleri mimliyorum.:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder