7 Temmuz 2014 Pazartesi

MAC'in En Sevdiğim 6 Ürünü

 
 
En soldan başlarsak işte benim MAC'in en sevdiğim ürünleri:
 
MSF Natural Pudra: Ben pudrayı sadece fondöten üzerine sabitleme amaçlı kullanmak için değil de bir de tek başına kullanmayı da seviyorum.
Ama cildim kuru-karma olduğu için özellikle kış aylarında ne yazık ki yanak bölgemde pul pul bir görüntü oluşabiliyor.
Ama MAC'in bu mineralli pudrasıyla böyle bir sorun hiç yaşamadım özellikle Sigma F82 fırça ile uygulayınca çok doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
Hatta şu sıcak yaz günlerinde en sık kullandığım ten ürünü bu diyebilirim.
 
Pro Longwear Paint Pot - Vintage Selection: Çok güzel bir şampanya rengi ve ben hem tek başına hemde toz farlarımın altına kullanıyorum.
Bu ürünün rengine çok benzeyen Maybelline Color Tattoo'larda var ama o renkte malesef ülkemizde yok.
 
Cremesheen Lipstick - Peach Blossom: En sevdiğim, her makyaja yakışan birkaç rujumdan birisi diyebilirim.
Herhalde bitirebildiğim vakit mutlaka yerine yenisini alacağım nadir rujlarımdan.
 
Pro Longwear Allık - Rosy Outlook: Eğer bu allığı almasaydım kesinlikle favoriler arasında Pink Swoon yer alırdı ama Rosy Outlook bir adım öne geçtiği için bu resimde kendisine yer verdim.
Benim gibi süt şişesi gibi beyaz tenlilere çok yakışan, doğal, günlük kullanımda sıkça kullandığım allıklardan.
 
217 ve 239 Fırça: Bu iki fırçayı çok seviyorum ve bu ikiliyle ortaya şahane göz makyajı çıkıyor.
İşte bu yüzden MAC'in en sevdiğim 5 değil de 6 ürünü diye başlık attım çünkü bu 6 ürünün içerisinden birini çıkartamadım.
Özellikle fırçalardan birini eksiltmek istedimse de olmadı eğer ki MAC'ten fırça alacaksanız bu iki fırçayı kesinlikle almanızı öneririm.
Evet MAC fırçaların fiyatları biraz yüksek ama inanın şu fırçalara verdiğim her kuruşa değdi diyebilirim.
 
Benim MAC'in en sevdiğim, en sık kullandığım ürünleri bunlardı elimde ki diğer MAC ürünlerini de seviyorum ama bunları daha bir seviyorum.
Sizin MAC'ten kullandığınız ve en sevdiğin ürün/ürünler neler??
 
 

2 yorum:

  1. Cok guzel bir yazi olmus boyle bir yazi yapmayi dusunmus sonradan unutmustum. Benimki de favori 5 degil 6 olur kesin. ☺

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım artık ben kafama göre takılıyorum 3e 5e bakmayacağım.:))
    Eğer sende böyle bir liste yapacaksan yazını merakla bekliyorum.;)

    YanıtlaSil