17 Temmuz 2014 Perşembe

Bitenler (23)

 
 
Uzun zamandır Bitenler yazısı yazamadım ama artık bu kadar ara vermeden 1-1,5 ayda bir yazmayı düşünüyorum.
Artık ne kadar bitirebilmişsem 3-5 ne varsa onları ekleyeceğim böyle bol ürün olsun diye bekleyince olmuyor.
 
Biten ürünlere ayrıntılı bakarsak:
 
 
Son 3 ayda bitirebildiğim saç ürünleri bunlardı.
 
Organix Australian Teatree Şampuan: Memnun kaldığım bir ürün bu bitti yedeği var hatta evde bir yedek daha var kendisinden pek bir memnunum hatta bu ürünün yazısını blogda bulabilirsiniz.
 
Organix White Tea Grapeseed Saç Kremi: Yanlış aldığım bir üründü, idare eder diyebileceğim bir saç kremi şükür bitti yeniden almayacağım.
 
Down Under Naturals Argan Oil Saç Bakım Maskesi: Çok sevdiğim, memnun kaldığım bir saç bakım maskesiydi indirimde denk geldiğimde mutlaka yeniden alacağım.
 
John Frieda Frizz Ease Yoğun Bakım Maskesi: Sevdiğim bir başka maske ve bunun da yedeği var bu bitti yenisi açıldı.:)
 
 
İsana Duş Jeli: Rossmann'da satılan İsana ürünlerini genel olarak beğeniyorum ve duş jellerini de sıkça alıyorum.
 
Oriflame Discover Duş Jeli: Kokusu çok güzel bir üründü bittikçe arada bir aldıklarımdan.
 
Avon Senses Kremli Duş Jeli: Bu da sevdiğim duş jellerin arada bir alıyorum.
 
Dirty Works Vücut Peelingi: Sevmediğim, bitsin diye bolca kullandığım bir üründü asla yeniden almayı düşünmüyorum.
 
Neutrogena El Kremi: Sevdiğim el kremlerinden hatta bir daha yedeği vardı bu bitince onu açtım.
 
Alterra El Peelingi: Bu da pek sevemediğim ürünlerden bitti ve yenisi alınmayacak.
 
Nivea Pure&Natural Deodorant: Nivea'nın alüminyum içermeyen bu deodorantını ve bir de bu serinin roll-onunu bittikçe alıyorum bunun da yedeği her daim var.:)
 
 
 
Moos Papatya Özlü Yüz Temizleme Jeli: 3-4 ay önce cildimde sivilceler çoğalınca bir cilt doktoruna gitmiştim ve onun önerisiyle bu temizleyiciyi almıştım.
Sivilcelerimin sebebi biraz da kansızlıktı ama bu temizleme jeli de baya iyi geldi, hemde cildimi çok güzel temizledi.
Ama şimdilik yeniden almayacağım şükür şimdilik cildim gayet iyi durumda diyebilirim.
 
Diadermine Çift Fazlı Makyaj Temizleyici: Aldığıma pişman olduğum ürünlerden bitsin diye bolca kullandım aşırı yağlı bir yapısı var ve asla yeniden almayı düşünmüyorum.
 
Avene Kuru-Karma Ciltler Nemlendirici: Kış aylarında cildimi fena nemlendirmedi ama yeniden almak gibi bir düşüncem yok.
 
Yves Rocher Cure Solutions Maske: Severek kullandığım bir maskeydi ama şimdilik yeniden almayı düşünmüyorum.
 
Bioderma Hydrabio Serum Tester: Kış aylarına doğru nem serumu almayı istiyorum ve bu aralar bulabildiğim testerları deniyorum.
Bu serumun da yapısı fena değil ama alacak kadar çok çok beğenmedim.
 
Kanebo Sensai Göz Kremi Tester: Adı tester ama 2-2,5 ay kadar kullandığım bir ürün oldu.
Yapısını, nemlendirmesini sevdim ama tam boyunu almaya hiç niyetim yok buna vereceğim parayla 5-6 tane göz kremi alırım.:)
 
Elf Jel Eyeliner: Rengini çok sevsemde malesef fazla kullanamadan kurudu gitti.:(
İyice anladım ki ben jel eyeliner kullanma özürlüyüm bundan sonra almamaya çalışacağım.
 
Clinique Dörtlü Göz Farı: Farların hepsi mattı ve severek kullanıyordum amma velakin elimden düşüp kırıldı ve paramparça oldu bu yüzden mecburen çöpe gitti.:/
 
 
 Yaklaşık 3 ayda bitirdiğim ürünler bunlardı artık bundan sonra arayı çok uzatmadan Bitenler yazısı yazmayı planlıyorum umarım bir sonra ki yazıyı eylül ayının ilk haftasında yazabilirim.:)

 

5 yorum:

  1. çok guzel urunler bıtırmıssın goz temızlıyıcıde sana katılıyorum bnde hıc sevemedım sampuanı merak edıyordum fıkır vermene sevındım ve ısana bende bı tane aldım ama hıc kullanmadım bu aksam kesın kullanacagımm :D

    YanıtlaSil
  2. Gülşah'cım şampuanın ayrıntılı yazısı blogda mevcut açıkcası ben pek bir memnunum:)

    YanıtlaSil
  3. mimledim seni blogumda.yaparsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  4. ben de öyle çok ara vererek yazıyorum, pek iyi olmuyor sık sık yazmaya karar verdim :) aynı şeyleri düşünmüşüz :*

    YanıtlaSil