31 Temmuz 2014 Perşembe

Rival De Loop Far Bazı

 
 
Far bazı özellikle yaz aylarında göz makyajım için olmazsa olmazlarımdan diyebilirim.
Çok severek kullandığım ve memnun kaldığım Too Faced Shadow İnsurance bitince ve ülkemizde satılmadığı için yenisini alamayınca bende yeni baz arayışına girdim.
Geçenlerde Rossmann'da Rival De Loop ürünlerinde %40 indirim olunca bende bu bazı aldım ki indirimde 6 lira gibi bir fiyata geldi.
Alırken pek büyük beklentilerle almadım ama kullanınca çok beğendim en azından fiyatına göre performansı baya iyi diyebilirim.
Rengi şeffafa yakın veya krem rengi değil baya koyu bir ten rengi ama göz kapağınıza sürünce bu renk kayboluyor.
 
 
 
Sol tarafta baz yok sağ tarafta baz kullanıldı.
 
Wet N Wild Comfort Zone paletten bir far ile resimlenmiştir.
 
Farların rengini canlandırmasını, kalıcılığını arttırmasını ve uygun fiyatlı olmasını sevdim.
Ama yine de hatırlatmakta fayda var ki benim göz kapaklarım çok yağlı değil ama yine de bu yaz sıcağında ki performansından memnun kaldım.
Elbette benim için bir Too Faced Shadow İnsurance olmasa da beğendiğim bir ürün oldu bitirdiğim vakit Too Faced'e ulaşma şansım olursa yeniden almam ama olmazsa alabilirim.
 
Eğer sizde uygun fiyatlı ve performansı iyi bir far bazı arıyorsanız sadece Rossmann mağazalarında satılan Rival De Loop far bazına bakın derim.
 
 
 

3 yorum:

  1. Rengini canlandırmada başarılıymış ^^ theBalm'ın bazından çok memnunum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Kaç defadır indirimde The Balm'ın bazını bulamıyorum o yüzden bende bununla idare ediyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Bu ara Rossman'a gitmeyi düşünüyorum mutlaka bakacağım bu ürüne canım, çok güzel bir yazı olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil