30 Haziran 2014 Pazartesi

Oriflame The One Krem Farlar / Rose Gold & Golden Brown

 
 
 
Oriflame'in bu krem farlarının 3 renginin yazısını daha önce yazmıştım ve onları çok beğenince merak ettiğim iki rengini daha aldım ve artık bu seriden almak istediğim bir renk kalmadı.
Rose Gold'un rengine vurulduğumu belirtmeden geçmeyeyim çok güzel bir rengi var.
Pembe&şeftali karışımı ama şeftali tonu daha ağır basıyor, içerisinde ışıltı yok ama sedefli bir yapısı var ve sürünce duruşu şahane tam yazlık bir renk hatta bu far elime geçince aklıma direkt MAC'in paint pot'larının Perky rengi geldi.
Elimde o ürün yok ama internetten swacthlarına bakınca baya bir benzettim ama sanırım onda pembelik biraz daha fazla gibi duruyor.
Diğer aldığım renk ise Golden Brown her ne kadar resimde yeşile dönük gibi dursa çok güzel bir acı kahve ve bunun da içerisinde çook hafif ışıltılar var.
Bu renkte hem tek başına hemde The One serisinin bej tonlarında ki krem farı Beige Pearl ile gölgeli makyaj yaparak kullanınca ortaya çok hoş bir göz makyajı çıkıyor.
Yapıları diğerleri gibi aynı hafiften yağlı gibi olsa da kalıcılığı oldukça iyi ve tabi bu sıcak yaz günlerinde iyi bir far bazıyla kullanıldığında çok daha memnun kalacaksınız.
 
 
Bazsız swatchladığımı belirtmeden geçmeyeyim ve bu iki rengi de aldığıma pek bir mutluyum.:)
 
İndirimli fiyatıyla 12.90'a bu krem farları alabilirsiniz.
 
 
 

6 yorum:

  1. Rose Gold bende de var, ve çok amaçlı kullanıyorum, rengine hafif ışıltısına bayılıyorum :) sen de güle güle kullan, bloguma da beklerim canım :)
    www.lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
  2. IKISININDE RENGINE BAYILDIM PIGMENTASYONLARIDA HARIKA KESINLIKLE DENEMELIYIM GULE GULE KULLAN CANIM :)

    YanıtlaSil
  3. Rose Gold un rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım Rose Gold dediğin gibi çok amaçlı kullanıma uygun bir renk, bloğuna geleceğim canım:)

    YanıtlaSil
  5. Sağol Gülşah'cım valla Oriflame cidden güzel iş çıkarmış devamını bekliyoruz.:)

    YanıtlaSil
  6. Ceyda'cım asıl duruşu şahane ama malesef güzel resimleyemediğim için koyamadım.:/

    YanıtlaSil