23 Haziran 2014 Pazartesi

Favoriler: Sık Kullandığım Makyaj Fırçalarım

İyi bir makyajın olmazsa olmazı elbette makyaj fırçaları hal böyle olunca birkaç tane ile kalmayıp bi dolu fırça alanlardan biriyim.
Elimde ki tüm makyaj fırçalarımı severek kullanıyorum ama bazıları var ki birazcık daha fazla kullanıyorum.
İşte sık kullandığım makyaj fırçalarım:
 
 
Önce hepsini toplucana bir görelim aslında bi ara elimde ki tüm makyaj fırçalarını yazmak istiyorum ama önce bu favori fırçaları yazayım dedim.
Bazı fırçalar var ki çok işlevli işte o fırçalar vazgeçilmez olup baş köşeye oturuveriyor.
İlk önce ten makyajında en sık kullandığım fırçalar hangileriymiş onları görelim.
 
 
Real Techniques Powder Brush: Demirbaş fırçalarımdan, pudra sürerken en sık elimin gittiği fırça kesinlikle Real Techniques Powder Brush evet MAC 129 fırçamı da seviyorum pudra ve allık için ideal bir fırça ama sanırım bu pofuduk RT fırçayı bir tık daha çok seviyorum.
Real Techniques Expert Face Brush: İkinci demirbaş fırçam ise Real Techniques Expert Face Brush ben bu fırçayı sadece fondöten için kullanıyorum ve aldığım sonuçtan çok memnunum.
Real Techniques Blus Brush: Real Techniques'in çok sevdiğim, sık kullandığım bir diğer fırçası ise Blush Brush yani allık fırçası zaten bu fırçayı sırf şekli için bile sevebilirim.:)
Ee bir de yumuşacık olması, allığı çok güzel uygulaması hatta çok iyi bir şekilde pudra uygulamasından dolayı kendisi uzun zamandır vazgeçilmezlerimden.
Real Techniques Settin Brush: Real Techniques'in en son fırçası da Setting Brush bu fırçatı ilk aldığımda acaba almasa mıydım demiştim.
Fakat kullanmaya başlayınca bu düşüncem iyi ki almışım yönünde değişti bu fırçayı aydınlatıcı sürerken ve bir de göz altı kapatıcısını pudra ile sabitlemek için kullanıyorum.
 
Sigma F80 Flat Kabuki Fırça: Fondöteni inanılmaz güzel uygulayan bir fırça özellikle ortaya çıkardığı doğal görüntüyü çok seviyorum.
RT'nin Expert Face fırçasını da seviyorum ama F80'in verdiği görüntü daha bir başka oluyor ama her iki fırçayı da fondöten&renkli nemlendirici uygularken kullanmayı seviyorum.
Sigma F82 Round Top Kabuki Fırça: Bu fırçada aynı F80 gibi sık kıllı ve sentetik F82'in tek farkı F80 gibi küt olmaması ve tabi bu fark uygulamalarda da biraz farklı sonuçlar ortaya çıkarmıyor değil.
Ben F82'yi yüzüme sadece pudra uygularken kullanıyorum ve ortaya çok güzel bir sonuç çıkıyor.
Bu aralar MAC'in MSF Natural pudrasını kullanıyorum ve bu fırçayla uyguladığımda tabir-i caizse ipek gibi bir görüntü oluyor.
 
MAC 109 Fırça: Bu fırçanın da bir dolu kullanım alanı var ama asıl görevi kontür yapmak ve bende kontür yapacağım zaman bu fırçayı kullanıyorum.
Allık ve fondöteni de çok güzel uygulayan bir fırça ama elimde allık ve fondöten için fırçalarım olduğu için şimdilik sadece kontür de yardımcım oluyor.
Gerçi çok sık kontür yapan biri değilim ama yaptığım zaman 109 sanırım bu iş için biçilmiş kaftan gerçi bu fırçayla allığı uygulamakta güzel oluyor.:)
MAC 168 Fırça: İtiraf ediyorum ben bu fırçayı beyaz kıllarına, şirinliğine bayıldığım için almıştım.:)
Bu fırçayla da güzel kontür yapılıyor açılı olmasından dolayı uygulama yaparken çok rahat oluyor.
Ama ben asıl bu fırçayı allık için kullanıyorum özellikle en pigmentsiz, zor uygulanan allıkları bile bu fırçayla gayet rahat ve eşit bir şekilde yayabiliyorum.
 
 
Göz makyaj fırçalarını ayrı bir seviyorum buraya eklemeyi unuttuğum Sigma'nın fırçası da var neyse gelelim resimde yer alan fırçalara:)
 
MAC 224: Kesinlikle çok iyi bir karıştırma fırçası elimde bunun bir benzerinden İnglot'un da var aslında diğerini de sık kullanıyorum biri kirlendiğinde ve temizleyecek vaktim yoksa hemen diğeri imdadıma yetişiyor.:)
MAC 217: Şu yanyana dizili 3 beyaz fırça için ne desem az kalır çünkü üçünü de çok seviyorum, sık kullanıyorum.
217 ile göz makyajımı kolayca ve gayet güzel yapabiliyorum eğer MAC'ten 3 tane göz makyajı için fırça alma hakkım olsa kesinlikle ilk tercihim 217 olurdu.
MAC 219: Kalem şeklinde bu fırçayı göz pınarlarıma açık renkte farı sürmekte ve alt kirpik diplerime farı veya göz kalemini yayıp, buğulu bir görüntü oluşturmakta kullanıyorum.
Ve bu fırça da en sevdiğim, sık kullandıklarımdan hatta iyi ki almışım dediklerimden.
MAC 239: Gözüm gibi baktığım, en sevdiğim fırçalarımın başında geliyor bu fırçayla kötü bir göz makyajı ortaya çıkması imkansız gibi birşey diye düşünüyorum.
Hem toz hem krem farları bu fırçayla çok daha iyi uygulayabiliyorum o yüzden kendisi demirbaş fırçalarımdan.
İnglot 28PO: Oldukça büyük bir fırça bununla tüm göz kapağıma far kolayca ve eşit bir şekilde uyguluyorum.
Özellikle ten rengi farları bu fırçayla uyguluyorum ne yazık ki artık İnglot ülkemizde yok şimdi keşke varken daha çok ürününü alsaydım demiyor değilim.:/
İnglot 31T Eyeliner Fırçası: Çok sık jel eyeliner kullanmasam da kullandığım vakit uygulama yaptığım tek fırçam, kendisini pek bir seviyorum.:)
Real Techniques Shading Brush: RT'nin ilk aldığım fırçalarından birisi ve elimin en sık gittiği fırçalardan diyebilirim.
Ne çok büyük ne çok küçük bir fırça ve kıllarının yumuşak olması sebebiyle farı uygulaması çok kolay ben özellikle krem farları uygularken sıklıkla bu fırçayı tercih ediyorum.
 
İşte benim elimin sık gittiği fırçalarım bunlardı sizin sık kullandığınız makyaj fırçalarınız hangileri??
 
 

2 yorum:

  1. Mac fircalarini bende kullaniyorum, kesinlikle cok iyiler :) Kontür fircasini not ettim kendime, benimde iyi bir fircaya ihtiyacim var bunun icin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hem 109'u hemde 168'i seviyorum ister kontür yap ister allık sür her türlü süper iş çıkarıyor MAC mağazasında her ikisini de dene derim.:)

    YanıtlaSil