27 Haziran 2014 Cuma

MAC Pro Longwear Allık - Rosy Outlook







Uzun zamandır almak istediğim ama hep MAC'e girdiğim başka birşey alıp çıktığım ve sonunda kavuştuğum canım allığımla karşınızdayım.:)
Rosy Outlook'la nasıl bir bağ kurmuşsam varın kendisine sevgimi siz düşünün bu allık Pro Longwear serisinden ve rengine vurulduğum bir renk olduğu için artık ertelemeyi bir kenara bırakıp kendisini aldım.
Rengi uçuk bir pembe ve MAC bu allık için açık sarı pembe tanımlamış kesinlikle doğru eğer benim gibi fazlaca beyaz tenliyseniz ki MAC'te NC15'in bile bana koyu geldiğini hatırlatayım işte bu allık tam bizim gibi açık tenlilere göre diyebilirim.
İlk resimlerde hafif turuncuya dönük çıksa da asla öyle değil ışıktan ötürü öyle çıktı ama son resimde tam rengini biraz olsun yakalayabildim.
 Fazlasıyla doğal duran, yüze hoş bir canlılık katan ve hem ten makyajıyla hemde sadece göz kalemi, rimel ikilisine eşlik ederek kullandığım bir allık oldu.
Kalıcılığı MAC'in kullandığım diğer allıkları gibi çok iyi ama bunun yapısı MAC'in diğer allıklarına nazaran daha yumuşak, rengini kolayca veriyor ama birazcık tozutma problemi var.
Ben en iyisi sonucu MAC 168 fırça ile aldığım için bu allığı her daim 168 ile uyguluyorum.



Rengini tam resimleyebilmek için baya uğraştım ama sonunda başardım işte gördüğünüz gibi fazlasıyla soluk, ama doğal bir pembe eğer bu tonda allık arıyorsanız Rosy Outlook'u mağazada mutlaka deneyin derim.

MAC'in Pro Longwear allıklarının fiyatı 77 tl ve MAC'in diğer allıklarıyla fiyatları aynı değil.
Açıkcası bu tonda bir allık arıyordum ve arayışım sona erdi bu yüzden 77 tl verdiğim için pişman değilim ama bir süre allık falan almamam lazım artık limitimi doldurdum.:)







4 yorum:

  1. Mac alliklar harika bence, verdigin her kurusa degiyor rengi begendikten sonra :) Hem yillar boyunca bitmiyorlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle sana katılıyorum şimdilik MAC'ten almak istediğim bir allık yok ama aklıma Nars'ın deep throat'ı var ama hep alıp almamak konusunda kararsızım:) sağol canım:)

    YanıtlaSil
  3. Benim için çok fazla pigmentsiz bir allık, tercih edeceğimi düşünmüyorum ancak rengi kesinlikle şahaneymiş :)

    YanıtlaSil
  4. Zaten renk için aldım mesela Fleur Power'ı fazla pigmentli olduğu için kullanamıyorum bu yüzden benim gibi süt şişesi gibi beyaz olanlara Rosy Outlook iyi gider.:)

    YanıtlaSil