5 Haziran 2014 Perşembe

Avon Anew Pürüzsüz Uygulanan Eyeliner - Black

 
 
 
Avon'un Anew serisinin ürünlerinin bazısını beğeniyorum bazısından ise hiç memnun kalmadım ama bu göz kalemi memnun kaldıklarımdan birisi diyebilirim.
Yumuşacık, kolayca sürülen ve hemen rengini veren ise alt kirpik diplerine göz kalemi olarak isterseniz eyeliner olarak rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Kalemin arkasında sünger bir aplikatör bulunuyor bununla kalemi dağıtıp buğulu bir görüntü verebiliyorsunuz.
Kalıcılığı ise oldukça iyi uzun süre silikleşmeden, dağılmadan kalıyor.
 
 
Rengi çok güzel bir siyah bu serinin bir de kahverengisi var.
Eğer yumuşak, kolay uygulanabilinen, dağılmayan, bulaşmayan bir göz kalemi istiyorsanız Avon'un bu kalemlerine bakabilirsiniz yani en az Supershock serisinin kalemleri kadar iyi olduğunu düşünüyorum.
 
Kalemin indirimsiz satış fiyatı 22 tl ama indirimde çok daha uygun bir fiyata alabilirsiniz.
 

6 yorum:

  1. Bir tane kullanıp.bitirmisligim var :-) Çok sevmiştim ben de :-)

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü bende kullandım ve çok memnun kalmıştım, dediğin gibi çok kolay sürülebiliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Genelde Avon'un göz kalemlerini seviyorum bu da güzellerden:)

    YanıtlaSil
  4. Emir kokusu; ama Avon'un supershock kalemleri kadar Anew serisinin kalemleri pek rağbet görmüyor fakat supershock'lar kadar güzel.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten güzelmiş güle güle kullan :)

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ya ucu nasil aciliyor arkadaslar ilk kez kullaniyorum yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil