3 Haziran 2014 Salı

The Balm Nude Tude Palet

 
 
Bu paleti alalı baya bir zaman oluyor ama nedense yazmaya bir türlü sıra gelmedi zaten methi çok duyulan bir palet olduğu için eminim bir dolu blogda okumuşsunuzdur.
 Yumuşacık yapıları olan, pigmentasyonu şahane, kolayca sürülen farların olduğu bir palet evet biraz tozutuyor ama bu kadarcık kusuru da oluversin.:)
 Hem günlük hemde gece&özel günlerde makyaj yapabileceğiniz oldukça kullanışlı bir palet olduğunu düşünüyorum.
Paletin içerisinde 8 adet ışıltılı 4 adette mat far mevcut ve her biri hem tek başına hemde birbirleriyle gölgeleyerek kullanıma uygun.
 
Üst sıra
 
 
 
Alt sıra
 
 
 
Farları bazsız swacthladım bir de baz ile kullanınca renkler daha bir patlıyor hemde kalıcılıkları artıyor.
 
İndirimsiz satış fiyatı 60-70 tl civarı olması lazım eğer %50-%40 indirimde denk gelinirse mutlaka alınası bir ürün, benimde iyi almışım dediklerimden.

8 yorum:

  1. bende en son anneler günü indiriminde almıştım bu paleti o kadar methini duymuştum ki muadili aynı tonlarda farlarım olmasına rağmen fırsatı kaçırmak istemedim, iyikide kaçırmamışım, yumuşak yapılarını kolay sürümünü ve pigmentasyonunu çok beğendim, sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir palet, ben de çok seviyorum. Bu sene çok zam geldi the Balm'a, keşke zamdan önce diğer paletleri de toplasaydım diyorum :S Ben indirimde 22 liraya almıştım bu paleti.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Cecilia'cım parasına göre performansı çok iyi şimdi gözüm yeni gelecek refill farlarda :)

    YanıtlaSil
  4. Francescala'm indirimde bile fiyatı yurtdışından uyguna geliyor benimde aklımda meet matte nude var ama kullanamazsam diye almayı hep erteliyorum.
    Sen baya bir uyguna almışsın ben 30 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil
  5. Sexy benim göz bebeğim bu palette <3

    YanıtlaSil
  6. Bende o rengi çok seviyorum gölgeli makyajda şahane duruyor.:)

    YanıtlaSil
  7. Mat olsaydı çok daha fazla severdim eminim ama böyle de çok güzel, kesinlikle alınası bir palet ^^

    YanıtlaSil
  8. Bende mat olmadığı için sevenlerdenim sanırım ama dediğin gibi kesinlikle her türlü alınası bir palet:)

    YanıtlaSil