4 Haziran 2014 Çarşamba

NYC Applelicious Lip Balm - Pink Lady

 
 
Bir çok blogda bu ürünü görünce bir de ürünün tasarımı çok hoşuma gidince bende dayanamadım ve bu şirin ambalajlı lip balmı aldım.
Ben yine pembe tonlu bir renk tercih ettim ve Pink Lady rengini aldım diğer renkler benim pek kullanabileceğim gibi değildi, hep koyuydu ve malesef Watsons'ta bu ürünün testerı yok o yüzden ambalajının üzerinden bakarak göz kararı aldım.
Ama aldığım bu rengi çok beğendim, aşırı parlak, canlı bir pembe değil dudakta ki doğal duruşu gayet güzel, nemlendirmesi ise fena değil.
Rahatsız edici bir kokusu, tadı yok ve tabi öyle uzun süreli bir kalıcılık beklememek lazım gün içerisinde mutlaka tazelemek gerekiyor.
 
 
Tek sürüşte rengini hemen vermediği için birkaç kez sürmek gerekiyor.
Açıkcası niye aldım, keşke almasaydım dediğim bir ürün olmadı hem yazın hemde kışın doğal duruşuyla sık kullanacağım hatta büyük ihtimal makyaj çekmecemden çok çantamda duracak bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
 
Bu şirin lip balmların fiyatı 5.90 civarı diye hatırlıyorum eğer sizde benim gibi ambalajını çok sevdiyseniz bu lip balmlardan bir tane alın derim.
 
 
 
 

10 yorum:

  1. Bu marka satilmiyor almanyada, ama bendeki Babylips Cherry´e benzettim, cok severek kullanirim. Sende güle güle kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
  2. NYC'nin daha önce pek bir ürününü kullanmadım açıkcası çok fazla ilgimi çeken bir marka değil ama bu lip balmı beğendim.
    Sağol tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. İlk çıktığında hemen aldım halen kullanıyorum çok güzel bi lipbalm bence :) Güle güle kullan :)

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Rengi çook tatlı ^^ Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Nemlendirmesi, renk vermesi bir de fiyatı güzel olunca kesinlikle iyiler arasına giriyor.:) Sağol canım:)

    YanıtlaSil
  6. Aklımda bu lip balm ama elimde çok fazla var almak da istemiyorum... çok güzelmiş rengi ama güle güle kullan :)

    YanıtlaSil