25 Haziran 2014 Çarşamba

Avon Aero Volume Mascara

 
 
 
Avon'un yeni satışa çıkan rimelini merak ettiğim için aldım.
Gerçi genel olarak Avon'un rimellerini göz kalemlerine ve rujlarına nazaran pek iyi bulmuyorum ama bu rimel sanırım Avon'un en iyi rimeli dersem abartmış olmam.
Bugüne kadar Avon'un en sevdiğim rimeli Luxe serisinin rimeliydi ki halen daha bittikçe kahverengisini alıyorum ama bu rimeli Luxe serisinin rimelinden daha fazla beğendim.
Kirpikleri hem çok güzel uzatıyor hemde yoğun olmasa da güzel bir dolgunluk veriyor.
Benim kirpiklerim kısa ve azdır bu rimelle ortaya baya dikkat çekici kirpikler çıkıyor.
Kıl yapılı fırçaları daha çok seviyorum plastik fırçalarla pek aram iyi değildir ve bu rimelin de tam sevdiğim gibi kıl fırçası var ve kirpikleri güzel bir şekilde tarayıp, eşit bir şekilde boyuyor.
Kolayca temizleniyor, kirpikleri sertleştirip, dökülme yapmıyor yani hem günlük makyajda hemde gece makyajında kullanım için gayet güzel bir rimel ne diyeyim Avon sonunda güzel bir rimel yapmayı başarmış.:)
 
Evet bir Clinique High İmpact kadar sevmesem de bu rimel de fiyatına göre performansı iyi olan ürünlerden kısaca uygun fiyatlı rimel arayanlara önerilebilineceklerden.
 
Aero Volume Mascara'yı bu ay indirimle 11.90'a edinebilirsiniz.:)

8 yorum:

  1. Gule gule kullan canım dedigin gibi avon un rimellerini bende begenemiyorum ama bu rimeli denemek isterim. Teşekkürler cnm

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım valla temsilci olunca her yeni çıkan rimeli meraktan alıyorum ama bu sefer memnun kaldım aslında rimelin duruşunu resimlemeye çalıştım ama beceremedim eğer alırsan inşallah sende beğenirsin.:)

    YanıtlaSil
  3. avonun rimelini pek beğenmiyorm ama dün kataloğu incelerken gördüm alıp almamak arasında kararsız kalmıştım..
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Sürekli reklamlarını dönüyor televizyonda. Onlar da bu sefer yaptık diyorlar herhalde.

    YanıtlaSil
  5. Bebe'cim sanırım öyle yani gerçekten bu sefer yapmışlar.:))

    YanıtlaSil
  6. Sadece Mega Effects rimelini denemiştim ve çok sevmiştim, bu da ilgimi çekti bir bakacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Mega Effects'te güzel ama uygulaması zor bir rimeldi :)

    YanıtlaSil