19 Haziran 2014 Perşembe

Avene Termal Su

 
Herhalde bu termal suları hemen hemen her blogda okumuşsunuzdur ben bu kadar methi olan termal sulardan almadan edemedim.
Tercihim Avene'in termal suyu olmuştu aldığımdan beri çok sık olmasa da severek kullanıyorum fakat asıl yaz aylarında ferahlamak için kullanmayı düşünüyorum.
Ben bu ürünü bazen yüzümü temizledikten sonra tonik niyetine, bazen makyaj öncesini cildimi nemlendirmek için, makyajımı sabitlemek için kullanıyorum.
Hatta epilasyon sonrası cildimi rahatlatmak için de kullandığım oluyor cildimi rahatlatması, kızarıklığı alması ürünün en büyük artısı diyebilirim.
Bir de güneş sonra ciltte ki kızarıklığı almak için kullananlarda var ben bu ürünü kış aylarında aldığım için henüz böyle bir durumda kullanmadım ama kesin güneş sonrası rahatlamak için de kullanacağım.
Ve yaz aylarında buzdolabında birkaç saat tutup sonrasında cildinize sıktığınızda inanın şahane bir ferahlık hissedeceksiniz.
Ben bunu birkaç gün önce denedim sabah sıcağında yürüyüşten gelen, kızarmış yüzüme inanılmaz iyi geldi.:)
 
Unutmadan bir de ben bu termal suyu far fırçasına sıkıp sonrasında fırçayı fara sürüp kullanıyorum böylece ortaya çok hoş, ıslak bir göz makyajı çıkıyor.
Ayrıca bu işlem pigment farlar için de yapılıyor ama benim pigment farlarım olmadığı için ben sadece normal farlara kullanabiliyorum.
 
Termal suyunu bebeklerde, cilt tahrişlerinde, yaralanmalarda, erkekler traş sonrasında vs vs. bir dolu yerde kullanabilirsiniz.
 
 Benim kullandığım 150 ml olanı eczanelerde 29.90 gibi bir fiyata satılıyor tabi online eczane sitelerinden daha uyguna alabilirsiniz.
Bir de 300 ml ve çantada taşımalık 50 ml'si satılmakta.
 
Ne termal suymuş yahu baya uzun yazmışım gidip iki fıs sıkayım bu kadar lafın üzerine iyi gider.:)
 
 
 

2 yorum:

  1. haha sonu cok güzeldi :D Bende seviyorum termalsuyunu cok, tatillerde kücük bir siseyi hep yanimda tasirim, hem sivrisinek sokunca vsde güzel sogutuyor kasimayi önlüyor yada biraz günes yaktigi zaman aciyi aliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Havalar ısınınca ben en çok dışarıdan pancar gibi gelmiş haldeyken yüzüme sıktığımda verdiği o ferahlık hissini ve kızarıklığımı almasına bayılmaya başladım.:))

    YanıtlaSil