13 Haziran 2014 Cuma

Kiehl's Ultra Facial Tonik

 
 
 Kiehl's'in Ultra Facial serisinin hem temizleyicisini hemde toniğini kullanıyorum hatta temizleyicisini daha önce yazmıştım okumak isterseniz tıklayın
Alkol içermediği için tercih ettiğim bir üründü ben tonik kullanmak konusunda biraz tembelim açıkcası düzenli tonik kullanmadığımı itiraf etmeliyim bu yüzden toniklerim daha zor biter.
Bu toniğin süt kıvamlı yapısını, cildimi kurutmamasını çok sevdim gerçi yine sık kullanmıyorum ama sevdim yani inşallah bitireceğim.:)
Kıvamlı bir tonik olduğu için az miktarı yetiyor içeriğinde kayısı çekirdeği yağı, avokado yağı, tatlı badem yağı var ph yönünden dengeli bir ürün olduğu için cildi kurutmuyor.
 
İçerik
 
 
Aynı serinin temizleyicisine nazaran toniğin içeriği daha iyi olduğu için daha bir sevdim.
Bittiği vakit yeniden alır mıyım bilmiyorum ama eğer alkol içermeyen, cildi kurutmayan, paraben içermeyen bir tonik arıyorsanız Kiehl's'e bakabilirsiniz.
 
75 ml'si 29 tl, 250 ml'si 51 tl
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder