24 Haziran 2014 Salı

Yves Rocher'ın En Sevdiğim 5 Ürünü

Zaman zaman severek kullandığım ürünleri markalarıyla kategorileyip yazmak istiyorum.
İşte marka olarak sevdiğim, bir çok ürünü kullandığım Yves Rocher'ın bugüne dek kullandığım ürünleri içerisinde bir tık daha çok beğendiğim 5 ürünü ile karşınızdayım.:)
 
 
Yves Rocher'ın ilk aldığım ürünü sanırım 2. sırada ki kayısılı peelingiydi ve bittikçe aldığım nadir ürünlerden kendisi biraz iri granüllü bir peeling ama hafif bir şekilde uygulayınca cildimi tahriş etmiyor ve çok güzel bir şekilde temizleyip, canlandırıyor.
Bu resmini gördüğünüz ürün bitmek üzere ve hemen yedeği var bitince yerine yenisi açılacak.
Yazısını buradan okuyabilirsiniz.
 
İlk sırada yer alan Ekspres Göz Makyaj Temizleyici bir diğer en sevdiğim bittikçe alınacaklar listesinde yer alan ürünlerden diyebilirim.
Özellikle suya dayanıklı göz makyajını çok güzel bir şekilde temizliyor ve gözlerimi tahriş etmiyor, yakmıyor.
Ayrıca bu tarz çift fazlı temizleyiciler gibi ağır, yağlı bir yapısı da yok bu sebeple başka ürünlere hiç bakmadan bittikçe aldığım, sevdiğim ürünlerden hatta bu ürünün de bittiği vakit hemen yedeği var.
Yazısını buradan okuyabilirsiniz.
 
 
3. sırada ise İkili Göz Farı var fazla ışıltılı olmayan ama matta olmayan, yapısı sedefli, bazsız bile kalıcılığı oldukça iyi bir far ve aldığımdan beri hem her iki rengi de ayrı ayrı olarak hem ikisini kombinleyip gölgeli makyaj yaparak kullandım, kullanmaya da devam ediyorum.
13 - Prune Et Taupe Poudre bir tarafı taupe bir tarafı mor tonda çok güzel bir far eğer bu tonları seviyorsanız Yves Rocher'a bir bakın derim.:)
Açıkcası Yves Rocher'ın bu farını çok seviyorum elimde bi dolu farım olmasa birkaç rengini daha alırdım ama şimdilik alamam.
Yazısını buradan okuyabilirsiniz.
 
4. sırada ise aldığım günden beri çok sık kullandığım hatta üstünde bir çukur açtığım 10 numaralı allık var.
Uçuk, tatlı bir pembe olması sebebiyle 12 ay her mevsim kullandığım bir allık ve sanırım bitirebildiğim nadir allıklardan olacak gibi gözüküyor.
Ne yazık ki sağ tarafında biraz taşlaşma sorunu oldu ama o da benim hatam çünkü nemli fırça sürünce sonuç böyle oldu ama olsun yinede kullanımında bir sorun yok.
Evet çok kalıcı değil gün içerisinde tazelemek gerekiyor, kullanırken de hafiften tozutuyor ama ben rengine bayıldığım için bu kusurlarına çok takılmıyorum.
Allığın ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.
 
Ve son olarak yine aldığımdan beri sıkça kullandığım hatta %40'ını bitirdiğim hafif ışıltılı, güzel nemlendiren, kalıcılığı mükemmel olmasa da 2-3 saat bozulmadan kalan ve en önemlisi rengini çok sevdiğim bu ruju çok seviyorum.
Bende ki renk 61 Rose Galica çok güzel bir rengi var ne tam bir pembe nede şeftali ikisinin karışımı, hafiften sedefli çok güzel bir ruj ve hemen hemen her tonda makyajla yakışıyor.
Eğer elimde bi dolu ruj olmasa Yves Rocher'ın yeni çıkan serisinden de ruj almak istiyordum özellikle pembe, şeftali tonlarında ama en azından 1-2 ruj bitirmeden yeni ruj almamam lazım.:)
Bu güzel rujun yazısını okumak için buradan buyrunuz.
 
İkili Far -13 Prune Et Taupe Poudre / Allık - 10 Teint Clair Rose / Ruj - 61 Rose Galica 
 
Bu üçlüyü aynı makyajda kullanmakta mümkün ki zaman zaman bu üçlüyle makyaj yapmıyor değilim ortaya çok hoş bir görüntü çıkıyor.;)
 
İşte benim Yves Rocher'ın bu zamana kadar kullandığım ürünleri arasında en sevdiğim 5 ürün bunlardı.
Bunların dışında ayak bakım ürünleri, vücut kremleri, şampuanları, saç maskeleri, nemlendiricilerini de kullandım ve zaman zaman kullanmaya devam ediyorum eğer markanın memnun kaldığım ürünlerini yüzdeye vurursam %80 memnun kaldım diyebilirim.:)
 
Bir sonra ki markanın en sevdiğim 5 ürünün de görüşmek üzere...
 
 
 

2 yorum:

  1. Nedense Yves Rocher'un makyaj ürünlerini pek beğenmiyorum, ama vücut, cilt ve saç ürünleri çok hoşuma gidiyor; özellikle hindistan cevizli duş jeli ve parfümü :)

    YanıtlaSil
  2. Parfümlerini bende çok seviyorum hatta So Elixir Purple bittiği için bu ilk 5'e almadım çünkü şişesini attım.
    Makyaj ürünlerinde de ikili farlarını çok beğeniyorum ama tekli farlarının her renginin yapısı iyi değil kısaca her markada en sevilenler deneme-yanılma yöntemiyle bulunuyor.:)

    YanıtlaSil