28 Haziran 2014 Cumartesi

MAC Allık / Pink Swoon








Pembe allıklara resmen aşığım pembenin her tonunda allıkları almaya doyamıyorum.
Pink Swoon'da tonuna, duruşuna bayıldığım allıkların başında geliyor.
Pigmentasyonu mükemmel, kalıcılığı şahane fakat pigmentasyonu çok iyi olmasına rağmen asla tek seferde yanaklarınızı heide'ye çevirmiyor.:)
Doğal makyaj sevenlerin favorisi olacak bir renk özellikle beyaz tenlilerde gece-gündüz, özel gün, günlük kısaca her türlü makyaja yakışacak, güzel duracaktır.
Sürdüğüm zaman soğuktan kızarmış gibi bir görüntü veriyor ve ortaya çok doğal bir sonuç çıkıyor.
İçerisinde asla ışıltı olmayan mat bir allık ayrıca çok kolay dağıtılıyor ve sağlıklı bir görüntü veriyor.

Uzun lafın kısası beyaz tenlilere önereceğim çok hoş bir renk ayrıca allık 6 gram ve uzun sürede bitmez.

Tüm MAC mağazalarından ve MAC Online'dan 68 tl'ye satın alabilirsiniz.




6 yorum:

  1. Bu aralar ismini o kadar çok duydum ki Mac'e gittiğimde ilk bakacağım allık olacak.Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bak tatlım çok doğal duran şahane bir renk:) Sağol canım:)

    YanıtlaSil
  3. Ben buğday tenlerede çok yakışacağını düşünüyorum.. Her ne kadar şeftali takıntım olsa da bu pembeyi çok beğendim.. Güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  4. Oldukça pigmentli bir allık eminim buğday tenlilerde de güzel durur denemeleri lazım.:) Sağol canım:)

    YanıtlaSil
  5. Benimde en sevdiğim pembe allıklarımdan biri kendisi ama yapısı sheertone ve pek pigmentli bir allık değil tam renge ulaşmak için 2 kere üzerinden geçmek lazım tabi uygun bir fırçayla..

    YanıtlaSil
  6. Ceyda'cım benim fazlaca beyaz tenime tek seferde sürmek yetiyor ben RT Blush Brush veya MAC 168 ile güzel bir sonuç alıyorum.:)

    YanıtlaSil