15 Eylül 2014 Pazartesi

Yaz Favorileri!

Yaz günleri yavaş yavaş ardımızda kalmaya başlamışken bende bütün yaz hangi ürünleri sık kullandım yazayım dedim.
İşte benim bu yaz elimin en sık gittiği ürünler:
 
 
Yaz boyunca fondöteni 4-5 kez ancak kullanmışımdır o yüzden bu resimde fondöten yer almıyor.:)
 
Bol resimli yazıma ten ürünleriyle başlıyorum.
 
 
Ten makyajı yapmak istediğim zaman ya Maybelline BB Krem kullandım yada tek olarak MAC MSF Natural pudrayı kullandım.
Zaten pudramı bb krem sürdüğüm zaman parlama yapmaması, sabitleme amaçlı mutlaka kullandım.
Ama güneş kremimi sürüp sonrasında pudra kullandığım da çok oldu.
Kapatıcı olarak tercihim genelde Rimmel London Match Perfection ve Shiseido Natural Finish Concealer'dan yanaydı.
Ama MAC'in Studio Finish kapatıcısını ve Lancome Effacernes kapatıcıyı da sırf bitsin diye kullanmaya çalıştım ama Studio Finish halen daha bitemedi ama şükür Lancome birkaç kullanımlık kaldı.
 
 
Çok fazla göz makyajı yaptığım söylenemez ama yaptığım zamanlar da çoğunlukla bu gördüğünüz ürünleri kullandım durdum.
Krem farlar candır ama Balm Jovi palet ve Sleek Oh So Special paletimi de çok seviyorum hatta Sleek paletimde ten rengini bitirdim bile çünkü hiç renkli far kullanmasam bile ten rengi bu farı sürüp sonrasında hafif bir göz kalemi sürerek makyaj yapıp durdum.
Yves Rocher'ın ikili farının özellikle açık rengini çok seviyorum bazen tek başına bazen yanında ki koyu mor renkle gölgeli makyaj yaparak kullandım.
Ve tabi bu sıcakta far bazı olmazsa olmaz The Balm'ın far bazı bitince imdadıma Rival De Loop'un bazı yetişti ve gayet güzel bir şekilde işimi gördü, görmeye de devam ediyor.:)
 
 
Benim makyaj ürünleri arasında vazgeçilmezlerimden biri göz kalemleri diyebilirim.
Sıcakta pek fazla renkli kalem kullanmak içimden gelmese de Avon'un ikili göz kalemini, Yves Saint Laurent'in leylak renginde ki kalemini, Avon'un canlı patlıcan morunu, Estee Lauder'in şahane gece mavisini sıkça kullandım.
Tabi her daim siyah ve kahverengi kalemleri diğer renklere nazaran daha sık kullandığım için Mufe ve Clinique kalemlerimin yeri ayrı oldu.
 
 
Avon'un Aero Volume rimelinin siyah rengini günlük makyajımda tercih ettim yine aynı şekilde kahverengi renkte olan Avon'un Super Shock Max rimelini de günlük makyajımda sıkça kullandım.
Ama gece veya özel günlerde yaptığım makyajımda favorim Clinique High İmpact oldu.
Clinique'in bu rimelini çok beğeniyorum bu kullandığım 2.si bittiği vakit yine alabilirim.
 
 
Kaşlarımı ise genelde Benefit Gimme Brow ile şekillendirdim ki kendisi artık bitmek üzere mecbur kaş kalemi&kaş jeli ikilisine döneceğim.
Wet N Wild kaş jelini ise Gimme Brow'u kullanmadığım zamanlarda hafifçe kalemle kaşlarımı doldurup sonra kaşlarımı sabitlemek için kullandım.
Eğer uygun fiyatlı bir kaş jeli arıyorsanız Wet N Wild standına bir bakın derim.
 
 
Yaz-kış allık olmazsa olmaz ben kış aylarında bile pembelerden pek şaşmıyorum ama bu yaz The Balm'ın Cindy Lou'su ayrı bir renk kattı.:)
MAC'in Pink Swoon allığı kesinlikle tam yazlık şahane bir şeker pembe beyaz ve buğday tenlilere çok yakışan hemen hemen her tonda makyajla giden bir allık yolunuz MAC mağazasına düşerse mutlaka deneyin.;)
Yine MAC'in allıklarından Pro Longwear serisinden Rosy Outlook aldığımdan beri sıkça kullandıklarımdan oldu.
Mat pembe-şeftali karışımı çok doğal duran bir allık özellikle Cindy Lou ile çok iyi arkadaş oldular.:)
The Balm Down Boy ise her mevsimin vazgeçilmezi almayan, kullanmayan kalmasın.
Son olarak Amway Beautycycle serisinin allıklarından Petal'i çok seviyorum çok hafif ışıltıları olan, cilde doğal, hoş bir canlılık veren bir rengi var kendisini seviyorum.
 
 
Makyaj yaparken vazgeçilmezimiz tabi ki fırçalar işte koca yazı 9-10 fırçayla geçirdim desem yalan olmaz.
BB kremimi veya fondöteni sürdükten sonra pudrayı Real Techniques pudra fırçasıyla,allığımı da mütemadiyen Real Techniques Blush Brush ile uyguladım.
BB krem veya fondöten kullandığım zaman Real Techniques Expert Face Brush elimin en sık gittiği fırça oldu.
Real Techniques'in Setting Brush'ı ise Cindy Lou'yu uygulamak için şahane bir fırça, Sigma F82 fırçamı hep pudrayı tek olarak kullandığım zaman tercih ettim.
Eklips açılı allık&kontür fırçasını özellikle tatilde sıkça kullandım halen daha kendisini sıkça kullanıyorum.
Yine Eklips'in fırçalarından far fırçası, MAC 239 ve 217 numaraları fırçalar ise vazgeçemediklerimdendi.
 
 
Gelelim rujlara bu gördüğünüz 6 ruj en sık kullandıklarımdan olunca favoriler yazısında da sadece bu rujlar yerini aldı.
Avon'un Perfect Kiss serisinden çok güzel bir turuncu olan Peach Peck ruju tam yazlık bir renk olunca haliyle yaz boyunca sıkça kullandım.
Yves Rocher'ın Rose Galicia'sı ise artık baya bir azaldı sanırım birkaç aya biter kendisini çok severek kullanıyorum.
MAC'in Peach Blossom'u ise benim için şahane bir nude yaz-kış her daim favorim olacak gibi duruyor.
Essence'nin All About Cupcake'i çok güzel bir renk evet çok kalıcı değil ama doğal duruşu ile kendisini çok seviyorum.
Revlon'un Lip Butter'larından Cotton Candy rengi ise çok tatlı bir pembe ismiyle müsemma bir renk malesef Revlon ülkemizde satılmadığı için bitince napacağım bilmiyorum.
Son olarak aldığımdan beri elimden düşmeyen NYC Applecious Lip Balm'ın Pink Lady rengi var.
Eğer ki hem dudaklarım nemlensin hem de bir ruj gibi renk versin istiyorsanız tabi bir de fiyatı uygun olsun derseniz Watsons mağazalarında satılan NYC standına bakmanızda fayda var.
 
 
Toplu resime eklemeyi unuttuğum bir ürün Avene termal su kendisini geç buldum ama iyi ki bulmuşum.
Yaz boyu sıkça kullandım ki halen daha sık sık kullanıyorum hem ferahlatıyor hem cildimi nemlendiriyor hem de makyaj sabitliyor ee daha ne olsun.:)
 
 Benim yaz boyunca sıkça kullandığım ürünler bunlardı artık sonbaharın gelmesiyle fondöten sezonunu açabilirim ve daha koyu renkte rujlarımı kullanmaya başlayabilirim diye düşünüyorum.:)
Sizin yaz boyunca en sık kullandığınız ürünler nelerdi?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder