26 Eylül 2014 Cuma

Kozmela Alışverişi

 
Kozmela'da Real Techniques'in Travel Set'inin geldiğini ve bir de cloud10beauty'den bile çok daha uyguna olduğunu görünce almadan edemedim.
Özellikle multi task brush için aldım bakalım çok sevilen bu fırça nasılmış.
Eğer sizde bu setten almak isterseniz Kozmela'dan 55 liraya edinebilirsiniz.
 
Bir diğer aldığım ürün ise Bioderma Sensinio H2O oldu.
500 ml'si 29.90 olunca ee bir de evde ki yarıya inmiş olunca onu da sepete attım.
Aslında gözüm yeni satışa çıkan Sigma fırçalardaydı fakat onlar da başka bir zamana kaldı.:)
 
Gelelim siparişimin ne kadar sürede elime geçtiğine açıkcası ben bu kadar hızlı bir gönderi beklemiyordum.
Salı akşamı saat 22:00 sularında verdiğim siparişim perşembe günü öğlenyelim 13.30 civarında kapımdaydı.
Bu hızlı, hasarsız gönderimi ve güvenli alışveriş için Kozmela'ya teşekkür ediyorum.
Sitelerinden ilk kez alışveriş yapmıştım ama bu sorunsuz alışverişimden sonra bu son olmayacak.
 
Bu arada hemen 75 lira ve üzeri alışverişlerde kargo bedava olduğunu da hatırlatayım.
 
 
 

4 yorum:

  1. Biodermayi bende hergün kullaniyorum göz makyajimi cikartmak icin, benimkide yariya indi :) Fiyati cidden cok uygunmus, burda bir sise 20 Euro gibi bir fiyata satiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada eczanelerde sizin orada ki fiyata yakın satılıyor ama böyle kampanyalar olunca baya bir uyguna geliyor.:)

      Sil
  2. Hayırlı olsun, bu seti 55 tlye aylar önce gittigidiyordan almıştım ve gerçekten hem göz hem allık fırçasını çok sevdim. Sigma fırçalar çok pahalı. Onlara o kadar para vereceğime 3-5 tl daha ekler mac alırım diye düşünüyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım:) Sigma fırçalar daha ucuz olabilirdi ama yine de çok uçuk değil şöyle düşün yurtdışından getirttiğinde bir de kargo parası eklenince üç aşağı beş yukarı aynı fiyata geliyor.
      Ama dediğin gibi biraz daha eklenip MAC fırça alınabilinir.:)

      Sil