29 Eylül 2014 Pazartesi

Bayram İndirimlerinden Aldıklarım

 
Rossmann ve Gratis'in cazip indirimlerine kanıp pek birşey almayarak, kendimi tutarak kurtuldum diyebilirim.:)
Aldıklarıma gelirsek:
 
Gratis'ten Benri pamuk aldım 2'si hep aldığımdan ortada ki ise peeling etkili olanından bunu yeni gördüm deneyeyim dedim.
Duru duş jelinin kokusu çok hoşuma gitti bir de fiyatı 3 lira gibi birşey olunca almadan edemedim.
Ve son olarak Gosh'un 155 numaralı rujunu aldım ne yazık ki Gosh'ta herhangi bir indirim yoktu ama ben bu rujun yapısına ve rengine vurulunca almadan edemedim.
İnstagram hesabımda rujun nasıl tatlı bir pembe olduğunu paylaşmıştım inşallah en kısa zamanda bloğa yazısını yazacağım.
 The Balm'ın yeni paletlerini çok beğensem de kendimi tuttum ve almadım.:)
 
Sonrasında durağım Rossmann oldu orada da bi dolu indirim vardı.
Hatta Maybelline Colossal göz kalemi almak istedim ama ne Gratis'te ne Rossmann'da bulamadım tükenmişti.
Bende bir çok blogger arkadaşın övdüğü L'oreal İnfallibe pigment farlardan Enigmatic Purple rengini aldım umarım bende beğenirim.
Ve Rival De Loop'ta %50 indirim olunca 5.50 liraya inen allıklarından uçuk toz pembesinin rengine dayanamadım aldım.
 
Ve son olarak Migros'ta 30 eylül'e kadar tüm deodorant, cilt, el ve vücut kremlerinde %50 indirimi duyunca hemen soluğu Migros'ta aldım.
Çünkü Nivea'nın duşta vücut kremi ne Gratis'te, ne Rossmann'da ne de Watsons'ta indirimde değildi ve bende bu ürünü çok merak ediyorum ee %50'de bulunca hemen aldım.
Bir de Nivea'nın tek kullanımlık maskelerinden kil maskesi olanından aldım.
 
İşte benim bayram indirimlerinden aldıklarım bunlardı bir indirimi daha cüzdanıma ağır darbe indirmeden atlattığım için pek bir mutluyum.:)

2 yorum:

  1. Gule gule kullan sekerim hepsini. Watsons yeniden indiriim yapmis bu defa Rimmel London'da da var . Bu indirimde de kendini tutarsa soyleyecek soz bulamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım:) Valla Watsons'tan almak istediğim birşey yok o yüzden bu indirimde kendisini es geçiyorum artık kısmetse yılbaşı indiriminde kendilerine uğrarım.:)

      Sil