5 Eylül 2014 Cuma

Oriflame Discover Mexico Caribbean Breeze Vücut Arındırıcısı

 
 
Vücut peelinglerini çok sevdiğim malum bende her gördüğümü meraktan alıyorum.
Oriflame'nin Discover serisinin duş jellerinin kokuları çok güzel ve temizlemesini çok beğeniyorum.
Ve bu serinin bir de vücut peelingleri var bende alıp denemek istedim ve kokusunu en beğendiğim tatlı guava ve egzotik kaktüs meyvesi olanı seçtim.
Bir kere kokusu inanılmaz güzel, granülleri çok büyük değil cildi tahriş etmiyor.
Hafif yapılı ama cildi güzel arındıran, temizlik hissi veren bir peeling diyebilirim.
 
İndirimde denk geldikçe aldığım, alacağım ürünlerden normalde indirimsiz fiyatı 12.90 fakat sık sık indirime giriyor.
 
 

4 yorum:

  1. böyle güzel kokulu olanlara ben de bayılıyorum :)
    fiyatı da uygunmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde alındığında çok daha uyguna geliyor.:)

      Sil
  2. cok seker görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil