9 Eylül 2014 Salı

Oriflame Feet Up Advanced Yoğun Nemlendirici Ayak Maskesi



Eğer benim gibi ayak kremi olmadan yapamıyorsanız, kuru bir cilde sahipseniz bu tarz ürünler çok faydalı oluyor.
Oriflame'nin ayak bakım ürünlerini oldukça beğeniyorum bu ayak maskesini görünce merak edip almıştım.
Koyu kıvamlı bir ürün rahatsız edici kötü bir kokusu yok ayaklarınıza sürüp en az 20 dakika bekletiyorsunuz sonrasında duruluyorsunuz.
Asıl en güzel etkiyi gece boyunca ayaklarınızda durunca alıyorsunuz.
Eğer ki maskeyi ayaklarınıza sürüp sonrasında çorap giyip yatarsanız sabah kalktığınızda zaten cilt ürünün bir çoğunu emmiş oluyor ben yine de sabah kalkınca ayaklarımı yıkıyorum ve tabiri caizse ayaklarım pamuk gibi oluyor.:)

Açıkcası çok beğendiğim bir ürün bitirdiğim vakit yeniden alırım tabi düzenli kullanmayı ihmal etmezsem inşallah bitireceğim.:)
Maskenin indirimsiz satış fiyatı 21-22 lira civarında ama ara ara indirime giriyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder