3 Eylül 2014 Çarşamba

15 Liralık Ürünlerle Makyaj

 
 
Her ne kadar başlık 15 liralık ürünlerle makyaj olsa da aslında yazının içeriği 15 lira ve altı ürünlerle makyaj diyebilirim.:)
Makyaj yapmayı sevmeyen kadın yok gibi birşeydir ama her daim makyaj çantamız high end ürünlerle dolu olmuyor/olamıyor.
Kimimizin bütçesi el vermediğinden kimimiz de bir ruja, fara bi dolu para bayılmak istemediğinden uygun fiyatlı ürünlere yöneliyoruz.
 
 
Watsons, Gratis, Rossmann uğrak yerlerimizden ve satış danışmanı olarak veya satan birini bularak ulaştığımız Avon ile Oriflame ürünleri de fiyatlarına göre iyi performans gösteren markalardan.
Elbette bu yazı da yer almayan daha doğrusu bende bulunmayan Flormar, Golden Rose, Pastel, Alix Avien gibi markalardan da uygun fiyata gayet iyi ürünler alabilirsiniz.
 
Ben eğer sade, günlük bir makyaj yapacaksam genelde bu gördüğünüz ürünleri daha sık kullanıyorum.
Zaten sıcak yaz günlerinde ne ağır ten makyajı ne de ağır göz makyajı pek yapılmıyor iyisi mi hafif takılmak.:)
 
 
Maybelline BB Krem hafif yapısı ile bu aralar sıkça kullandığım ürünlerden oldu.
İndirimde 10-12 lira civarında alabilirsiniz ve eğer ki cildiniz kuru-normal ise memnun kalma olasılığınız yüksek olacaktır.
Benim karma cildimde t bölgemde hafiften parlamaya sebep olduğu için mutlaka pudra ile sabitliyorum.
Elimde uygun fiyatlı bir pudra yok ama sizlere methini çok duyduğum Rimmel London'un stay matte ve bir zamanlar severek kullandığım The Balm'ın sexy mama pudrasını öneririm.
 
Bir diğer severek kullandığım uygun fiyatlı ürün ise Rimmel London match perfection kapatıcı bu gördüğünüz kullandığım 2. tüp sanırım bitince yine alacağım.
Hafif bir kapatıcı kullanmak istediğim zaman tek tercihim daha önce kullanmadıysanız denemenizi tavsiye ederim.
İndirimsiz fiyatı 15-16 lira civarında ama %30-%40 gibi bir indirimde denk gelindiğinde çok daha uygun fiyata güzel bir performans gösteren kapatıcı sahibi olabilirsiniz.
 
 
 
The Balm'ın allıkları içerisinde kendime yakıştırdığım yegane renk budur bir de diğer seriden gül kurusu bir allığım var ama onu bu yazıya eklemeyi unuttum.
Sanırım uygun fiyatlı allıklar içerisinde The Balm'ın allıkları performans olarak açık ara önde gider diye düşünüyorum.
İndirimsiz 30 lira olan down boy ve The Balm'ın diğer allıklarını %50 indirimde 15 lira gibi bir fiyata edinebilirsiniz.
 
 
Gelelim farlara pratik olmaları dolayısıyla krem farları daha bir seviyorum.
En kolay ulaşılabilineni Maybelline Color Tattoo'lar ve %40-%50 indirimde denk gelindiğinde 8-9 lira gibi bir fiyata alındığında daha bir güzel oluyor.:)
Diğer krem farlar ise Oriflame The One serisinden elbette bir Color Tattoo gibi pigmenti yoğun ve kalıcılığı çok iyi olmasa da ben baz ile kullandığım için hiç bir sorun yaşamıyorum.
Toz farlardan en sık Wet N Wild teki farlardan Brulee'yi çok sık kullanıyorum.
Gratis'te Wet N Wild standlarında stokları en çabuk tükenen ürünlerden birisi eğer olur da denk gelirseniz mutlaka alın derim.
Avon'un bu ikili farını ise çok beğeniyorum hatta bana göre bu ikili far Avon'un pigmenti en iyi farı diyebilirim.
Warm Cashmere doğal tonu ve bazsız bile uzun süre kalıcı olmasıyla en sevdiklerimden.
Katalog fiyatı indirimsiz 23 lira ama %50 indirimde denk geldiğinizde bu güzel far alınası.
 
 
Tabi bir de bu farların kalıcı olması için baz olmazsa olmazlardan benim bugüne kadar kullandığım uygun fiyatlı far bazları arasında sanırım en iyisi budur.
The Balm'ın bazı da çok iyi hatta bu gördüğünüz bazdan bile iyi ama %50 indirimde bulup almak bir zor o yüzden Rival De Loop'un bazı indirimsiz fiyatıyla bile alınası.
Ben %50 indirimde 6-7 lira gibi bir fiyata almıştım diye hatırlıyorum eğer Rossmann'da indirimde bu far bazını bulursanız deneyebilirsiniz.
 
 
Göz kalemleri benim vazgeçilmezim diyebilirim ve uygun fiyatlı göz kalemleri arasında en sevdiğim markalar bunlar özellikle Avon'un göz kalemleri açık ara en iyilerden.
Ben sadece birer tane göz kalemini ekledim ama Avon'un Supershock ve Glimmersticks serisinin hem ışıltılı hem mat olanları çok iyi kalemler özellikle %50 indirime girdiği zaman kaçırılmaması gerekilenlerden.
Essence'nin 5,5 liralık long lasting göz kalemleri çok kalıcı olmasa da ben far bazı sürerek kullanıyorum o zaman kalıcılığı artıyor.
Ve son kalem ise Rimmel London'un Scandal Eyes serisinin tombul kalemleri bende bej rengi ve mor rengi var ve ikisini de çok severek kullanıyorum.
Watsons'ta göz kalemleri pek sık indirime girmiyor eğer aklımda yanlış kalmadıysa bu kalemler 14-15 lira civarı olması lazım.
Bu aralar en beğendiğim uygun fiyatlı rimel ise Avon'un Aero Volume rimeli bir de bu resimde olmayan Oriflame'in The One serisinin rimeli de çok iyi her iki rimel de indirimde 12-13 lira gibi bir fiyata edinilebilinir.
 
 
Kaş ürünü olarak en sevdiğim ikili budur.
Wet N Wild'ın kaş jelini aldığımdan beri severek kullanıyorum 10-11 lira civarında bir fiyatı var ve fiyatına göre performansı gayet iyi bir ürün.
Rimmel London'un kaş kalemi ise çok doğal duran, kaş rengimle neredeyse bire bir uyumlu olan bir rengi olduğu için ve sert bir kalem olmadığı için çok seviyorum.
Bunun da fiyatı 8-9 lira civarında olması lazım diye hatırlıyorum.
 
 
Gelelim iyi bir makyajın olmazsa olmazına yani fırçalara severek kullandığım uygun fiyatlı 3 tane fırçam var.
The Balm'ın çift taraflı fırçasını çok seviyorum indirimsiz satış fiyatı 25 lira ama %50 indirimde 12,5'a çok kullanışlı, gayet iyi iş çıkaran bu fırçayı alabilirsiniz.
The Balm'ın diğer fırçalarını kullanmadım ama bu fırçasını çok seviyorum.
Eklips'in far fırçası ise indirimsiz 5-6 lira civarında olması lazım ve fiyatına göre çok iyi iş çıkaran fırçalardan aynı şekilde Eklips'in açılı allık ve kontür fırçası da 10-11 liralık fiyatıyla çok iyi iş çıkarıyor.
 
 
Son olarak sıra rujlarda uygun fiyatlı rujlarımın hepsi bu değil ben sadece birkaçını koydum.
Avon'un hemen hemen tüm rujlarının yapısını seviyorum özellikle %50 indirimde alındığında daha bir güzel oluyor.
L'oreal'den tek rujum Caresse serisinin bu ruju indirimsiz fiyatı 29-30 lira civarında ama %50 indirimde alındığında gayet uyguna geliyor.
Aynı şekilde L'oreal'in kalem rujları da çok iyi onlar da 30 lira civarında ve indirimde alındığında bir Clinique Chubby Stick fiyatına 2-3 tane alma şansını oluyor.
Essence markasından 2 tane rujum var bu gördüğünüz en popüler renklerden biri olan All About Cupcake açıkcası aldığımdan beri sıkça kullandığım bir ruj oldu.
Bu resimde olmayan diğer Essence rujum ise Long Lasting serisinden 07 Natural Beauty onu da çok severek kullanıyorum yapı olarak All About Cupcake'ten daha iyi diyebilirim
Essence rujlar 8-9 lira civarında çok kalıcı olmasa da rengi şahane ve uygun fiyata alınabilinecek güzel rujlardan.
En son sırada NYC'nin Applelicious Lip Balmlarından Pink Lady var.
Rengini çok seviyorum dudak balmı olmasından dolayı da dudaklarımı çok güzel nemlendiriyor.
Dudaklarıma hafif bir renk vermek istediğim zaman tek tercihim diyebilirim.
Watsons mağazalarında 5.90 gibi bir fiyata satılıyor ve bence fiyatına göre gayet iyi bir ürün.
 
Oldukça uzun bir yazı oldu umarım sabırla okumuşsunuzdur.:)
Piyasada elbette bir dolu uygun fiyatlı ürünler var ama benim 15 lira ve altında fiyatlara alınabilinecek ve performansı gayet iyi olan, beğendiğim ürünler bunlardı.
Sizin uygun fiyatlı ama performansı fiyatının üzerinde dediğiniz ürün veya ürünler neler?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. Bende loreal ve essence rujlarini begeniyorum :) Hatta gecen maybelline always plum diye bir ruja ba-yil-dim ama sadece testeri kalmisti, sürekli aklimda kac drugstore´a girdim hep bitmis, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin renge bakacağım ruj aşkım başka bi dolu ruj alıyorum ama çok bitiremiyorum.:)

      Sil
  2. Genel olarak benim de severek kullandığım ürünleri yazmışsın. Bi şu eklips'in fırçaları hiç denemedim çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil