16 Eylül 2014 Salı

Alışveriş: Sephora & YKM



Sephora'nın %20 indirimini değerlendirmeden edemedim ve olabildiğince az zaiyatla kurtuldum diyebilirim.:)
Oğluşum için Burt's Bees'in saç ve vücut şampuanı ile vücut losyonunu aldım zaten bittikçe oğluma Burt's Bees ürünlerini alıyorum çocuğuna içeriği temiz ürün kullanmak isteyenlere Burt's Bees'i kesinlikle tavsiye ederim.
Gelelim kendime aldıklarıma aslında pek kapatıcıya ihtiyacım yoktu ama hem merakımdan hem de yoğun kapatıcılığı olmayan bir concealer istediğimden Nars'ın kapatıcısını hazır indirim varken almak istedim.
Sephora'nın bu üçlü temizleyici, temizleme sütü ve tonikten oluşan ve 14.90'a satılan bu seti kasada görünce fiyatı da uygun olunca almadan edemedim.
Vee gelelim bu alışverişin en güzeline uzun zamandır almak istediğim YSL Volupte serinden 1 numaralı Nude Beige ruju sonunda aldım.
Henüz kullanmaya kıyamadım ama kıydığım vakit yazısını yazacağım.:)
 
Aldığım en son ürün ise YKM'nin önünden geçerken standta gördüğüm Estee Lauder kapatıcı ve rimel 29 lira yazısını görmemle mağazaya dalmamın bir olduğu bu ürün oldu.
Estee Lauder'ın double wear kapatıcısını denemeyi çok istiyordum ama yüksek fiyatından ötürü hiç almaya yeltenmemiştim.
Fakat böyle 3 ml'lik boyunu görünce bir de yanında yine 3 ml'lik bold volume lifting mascara olunca ee bir de normal boylarının tanesi 90 lira olduğunu düşününce bu ikili baya uygun geldi.
Her ikisi de merak ettiğim, denemek istediğim ürünlerdi en kısa zamanda kullanıp yazısını yazacağım.

Sephora indirimini bunları alarak değerlendirdim artık bir sonra ki %20 indirim kuponu gelene kadar birşey almayı düşünmüyorum.:)
 

7 yorum:

  1. Estee Lauder double wear yorumlarını merakla bekliyorum, ben de çok merak ediyordum o ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede kullanmaya başlayıp yazıcim :)

      Sil
  2. Ucuz atlatmışsın. İyi günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullan, Sephora set çok avantajlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Onur'cum, kasada satış görevlisi çok uygun bence alın deyince ee hadi at torbaya dedim inşallah 3 üründe güzeldir..:)

      Sil
  4. genellikle YKM, Boyner, Sephora ve internet mağazalarının indirimleri son kullanma tarihi geçen ürünleri kakalamaya yönelik olduğundan bu tür indirimlere şüpheyle yaklaşır oldum artık. inşallah aynı duruma düşmemişsindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçime kurt düşürdün bi checkcosmetics'ten kontrol edeyim bakalım tarihi geçmiş mi?

      Sil