8 Eylül 2014 Pazartesi

Bitenler (24)

 
 
Yine bir bitenler yazısı bu sefer arayı fazla uzatmadan yazayım dedim inşallah bundan sonra aylık rutin halinde yazmayı düşünüyorum.:)
 
 
İsana Duş Jeli: İsana'nın duş jellerini severek kullanıyorum bu da beğendiklerimden ve yine alınacaklardan.
 
Nivea Pure&Natural Deodorant ve Roll-on: Bittikçe aldığım, vazgeçemediklerimden alüminyum içermediği için kendilerini pek bir severek kullanıyorum.
 
Avon Foot Works Ayak Peelingi: Beğendiğim bir ayak peelingiydi hatta yedeği vardı hemen açıldı.
 
Bioderma Sensibio H2O: Makyajımı temizlerken vazgeçemediğim bir ürün bu bitti 250 ml'lik yedeği vardı hemen açıldı ama o bitmeden yine yedeğini almam lazım.
 
Organix Brazilian Keratin Saç Bakım Maskesi: Çok çok beğendiğim bir ürün olmadı evet güzeldi ama yeniden alacak kadar çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.
 
Nivea Duş Jeli: Bunu da deodorant alırken yanında hediye vermişlerdi güzel bir ürün ama tam boyunu almayı düşünmüyorum.
 
 
Calvin Klein Euphoria Parfüm: 100 ml'lik parfüm almamam gerektiğinin kanıtıdır çünkü büyük boy parfüm asla bitiremiyorum sonunda mutlaka bozuluyor.
Bu parfümün de yaklaşık %30'u kaldı ve sonunda ne yazık ki bozularak çöpe gitti.:/
Sadece kış aylarında kullandığım için 3 senedir bitemedi bir süre yeniden alacağım bir parfüm değil ama kokusu şahane bir parfüm eğer ki ağır kokuları seviyorsanız bunu mutlaka deneyin.
 
Lancome Tresor İn Love: Bu parfümü de kış aylarında kullandım ama annemle müşterek kullandık çünkü kokusu oldukça ağır eğer tek başıma kullansaydım imkansız bitiremezdim.
Yeniden alınacak parfümlerden güzel bir indirimde denk geldiğim kaçırmayacağım.:)
 
 
Bu ay bolca makyaj malzemesi bitti işte biten makyaj ürünlerim.
 
Nivea Makyaj Temizleme Mendili: İçerisinde 4-5 tane kaldı malesef kurumuşlar şimdilik yeniden almayı düşünmediklerimden.
 
İcare Göz Makyaj Temizleme Pedleri: Çok güzel bir ürün ama malesef bununda ağzı tam kapanmadığı için 6-7 tanesi kurudu.
 
Benefit Fake Up Concealer Tester: Güzel bir ürün ama benim yoğun göz altı morluklarımı kapatmaya yeterli gelmedi bu yüzden tam boyunu almayı düşünmüyorum.
 
The Balm Far Bazı: Too Faced'ın far bazı kadar olmasa da severek kullandığım bir üründü eğer %50 indirimde stokta bulabilirsem yeniden alacağım.
 
Rimmel London Exaggerate Waterproof Göz Kalemi: Güzel bir kalemdi ama benim yeni göz kalemi deneme merakımdan ötürü şimdilik yeniden almayı düşünmüyorum.
 
Yves Rocher Tırnak Peelingi: Severek kullandığım, memnun kaldığım bir tırnak bakım ürünü indirimde denk geldiğimde mutlaka yeniden alacağım.
 
MUA Ruj: Rengi çok güzel, uçuk bir pembe olan sürdüğümde çok doğal duran bir rujdu ve o kadar sık kullandım ki sonunda bitti.
Gerçi bu kadar çabuk bitmesinde oğlumun rujun birazını mıncıklamasının da payı yok değil.:)
 
Oriflame Rimel: Mor renkli bir rimeldi çok az kullandım daha doğrusu kullanmayı unuttum ve o da kuruyup gitti.
 
Bourjois Volumizer Rimel: Çok severek, memnun kalarak kullandım ama ne yazık ki Bourjois ülkemizden çekildiği için yenisini alamayacağım.:/
 
Avon Luxe Rimel: Kahverengi rimeli çok sık kullandığım için ve Avon'da da kahverengi renk hemen hemen her rimelinde olduğu için tercihim hep Avon oluyor.
Ama sanırım Luxe serisinin rimelleri Avon'un en iyi rimellerinden diyebilirim.
 
Benim bu aralar bitirdiklerim bunlardı özellikle renkli kozmetik ürünü bitirdiğim zaman pek bir mutlu oluyorum.:)
 
 
 
 

6 yorum:

  1. Benim oriflame rimellerim kurumuyor ne hikmetse :) aynı mor rimelden var 2 senedir duruyor ama daha kurumadı atmaya da kıyamıyorum ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten rimellerin açıldıktan sonra kullanım süresi 6 ay ben kurusa da kurumasa da atıyorum.

      Sil