10 Eylül 2014 Çarşamba

Nivea Peel-Off Derinlemesine Temizleme Maskesi

 
Nivea'nın bu iki kullanımlık maskelerini oldukça beğeniyorum daha önce besleyici bal maskesini ve tazeleyici nem maskesini kullanmış ve beğenmiştim.
Bu da diğer maskelerin aksine soyularak temizlenen bir maske ben sadece yaz aylarında kullandım.
Çünkü kışın t bölgemde yaz aylarında ki kadar parlama olmuyor.
Genelde soyulan maskeler kullanım sonrasında bir gerginliğe sebebiyet verir ama bu maskenin içerisinde panthenol olduğu için böyle bir sorun yaşamadım.
Kullanım sonrasında ki etkileri elbette uzun süreli değil 1-2 günlük diyebilirim ama t bölgemde olan parlamayı alması, cildimi germemesi, hoş bir temizlik hissi vermesini sevdim.
 
Fiyatına gelirsek inanın hatırlamıyorum çünkü uzun zaman önce aldım ama fiyatı 9-10 lira civarındadır daha fazla olamaz diye düşünüyorum.
Watsons, Gratis ve Rossmann mağazalarında kolaylıkla bulabilirsiniz.:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder