19 Eylül 2014 Cuma

Avene Mineral Güneş Losyonu

 
 
Ten renginiz eğer benim gibi fazlasıyla açıksa hem yaz hem kış mutlaka güneş kremi kullanmanız gerekiyor demektir.
Geçen yaz Avene'in bir başka güneş koruyucusunu kullanmıştım ve beğenmiştim bu kremi aldığım eczanede aklımda La Roche Posay'ın güneş koruyucusunu almak vardı ama eczacı hanım siz çok fazla beyazsınız Avene'in mineral içerikli güneş koruyucusunu öneririm hem çocuğunuza bile kullanabilirsiniz deyince bende bu koruyucuyu almıştım.
Kullanınca da iyi ki almışım dedim evet biraz zor yedirilen bir krem ama koruması 10 numara 5 yıldız diyebilirim.
Gördüğünüz üzere rengi tam beyaz değil ve asla bir kere de çok ürün almamak gerekiyor ben ufak ufak alıp yedirdikten sonra gerekirse biraz daha ürün alıyorum.
Zaten güzelce cilde yedirildikten sonra  ciltte beyaz bir leke falan kalmıyor hatta ben sonrasında pudra veya bb krem bile sürüyorum kusma vs. yapmıyor.
 
 
Gelelim korumasına kesinlikle çok iyi koruyor ben yaz tatilim boyunca yanmadıysam, kızarmadıysam bu krem sayesindedir.
Ben asla bronzlaşmayı sevmeyen biriyim ama güneşe çıktığım anda da kızarırım hatta yüzümde kabarcıklar bile olur.
Ama bu kremle asla böyle bir sorun yaşamadım kısaca bittiği vakit yine bu kremle devam etme olasılığım yüksek gibi gözüküyor.:)
100 ml'lik bir gramajı var ve yoğun yapısında dolayı da kolay kolay biteceğe benzemiyor.
 
Kremin eczanelerde ki satış fiyatı 63 lira ama online sağlık sitelerinden çok daha uyguna edinebilirsiniz.
 
 
 

2 yorum:

  1. Bu kremi ben de almayi dusunuyordum ama cildime sivilce yapar mi dusuncesi ile vazgecmistim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim cildim kuru-karma yazın t bölgemde parlama yoğun oluyor ama bu krem herhangi bir sivilcelenme yapmadı testerını veren eczane bulursan veya online alışveriş yaptığında istersen gönderirlerse deneyebilirsin.

      Sil