8 Eylül 2014 Pazartesi

Mimlendim:) Karışık MİM!!!

Sevgili İşin Aslı beni mimlemiş ve bende hemencik soruları cevaplıyorum.:)
 
 
 1)Canan Tan mı Debbie Macomber mı?

Hiç Debbie Macomber kitabı okumadığım için Canan Tan diyeceğim.


2) Küpe mi kolye mi?

Küpeyi çok sevsem de kulaklarımda ki delikler kapandığı için artık malesef takamıyorum o yüzden kolye diyorum.


3) Gelecekteki hedefin nedir?

Öyle uzun vadeli gelecek planlarım yok sahip olduklarım yarın da benimle olsun yeter.
Kısaca ''Ömür dediğin üç gündür, dün geldi geçti yarın meçhuldur…
O halde ömür dediğin bir gündür, o da bugündür.''
diyorum.


4)Bira mı sigara mı?

Ben ikisini de ağzıma sürmedim sürmeyi de düşünmüyorum hatta öyle ki eşimle evimize gelen misafirlerimize sigara bile içirtmiyoruz yok illa içeceğim diyorsa balkona gönderiyoruz yani kar bile yağsa buyursunlar balkonda donarak içsinler.:)


5)Bloğunun ismi neden bu?

Mor rengi çok sevdiğim için isminde mor geçsin istedim ve çiçeklerden de menekşeyi çok severim ee bu yüzden mormenekşe oldu.:)


6)Favori makyaj malzemen/malzemelerin?

Kapatıcı, göz kalemi, rimel ve ruj olmazsa olmazım.


7)Gerçek aşk bana göre....

Hırpalamadan, değiştirmeden, olduğu gibi sevmek ve en önemlisi saygı duymak hoş aşk azıcık bencilliktir ya neyse...


8)Yabancı dil mi ana dil mi?

1 yabancı dil biliyor olmak fena birşey değildir.:)


9)Kuzey Amerika kıtası mı Güney Amerika kıtası mı?

Güney Amerika :)


10)Kurşun kalem mi uçlu kalem mi?

Kurşun kalem iyidir.:)


Bende bu mimi severek takip ettiğim blogger arkadaşlarımdan L'Arc-en-ciel , TavsiyeSever , HerŞeydenBirTutam  , VivaMakyaj , Nihan'laMakyaj , MiskinKek mimliyorum.:)






 

1 yorum: