1 Eylül 2014 Pazartesi

Favoriler: Sık Kullandığım MAC Makyaj Fırçalarım

Malum iyi bir makyaj için kaliteli fırçalar olmazsa olmaz ve en çok sevilen, tutulan makyaj fırçaları arasında MAC'in fırçaları önde geliyor.
Şu ana kadar MAC'ten aldığım fırçalar içerisinde almasam da olurmuş dediğim bir fırça olmadı.
İyi makyaj için illa ki MAC'ten mi fırçamız olması lazım derseniz tabi olmasa da olur en azından MAC'in muadilleri var.
Sigma'nın ve İnglot'un fırçaları en az MAC kadar iyi ama ne yazık ki her iki marka da ülkemizde satılmıyor.
Ama Kozmela'nın Facebook sayfasında sanki Sigma makyaj fırçalarının ülkemize geleceğine dair bir şeyler okudum umarım doğrudur eğer gelirse şahane olacak.:)
Neyse şimdi asıl mevzuya dönelim ve bende elimde ki MAC fırçalar arasında 5 favori fırçamı yazayım dedim.
 
İşte en sık kullandığım 5 favori fırçam.
 
 
İlk sırada 109 var özellikle kontür yaparken kullanıyorum ama allığı da şahane uyguluyor.
Bu fırça benim için evladiyelik diyebilirim hele bir de çok sık kontür yapmadığımı düşünürsem herhalde uzun yıllar benimle olacaktır.:)
 
 
2. sırada ise 239 yer alıyor bence MAC'in en alınası fırçalarının başında geliyor.
Hafif kare yapısı, farı şahane uygulaması ile en sık kullandığım far fırçalarımdan diyebilirim.
 
 
Bir diğer sevdiğim fırçam ise 219 numaraları fırça bir diğer adıyla pencil brush bu fırçayı alt kirpik diplerime sürdüğüm kalemi/farı dağıtmak buğulu bir görüntü vermek için kullanıyorum.
Ve bir de göz pınarlarıma aydınlatıcı sürerken kullanmaktayım açıkcası aldığımdan beri sıkça kullandığım bir fırça kendisini pek bir seviyorum.:)
 
 
Bu 5'linin içerisinde ki son far fırçası ise 217 numaralı şahane bir karıştırma fırçası ama sadece blend işlemi için değil açık renkte farlarımı sürmek içinde sıkça kullanıyorum.
Ve bence MAC'ten 239 ile birlikle en alınası bir diğer far fırçası budur.
 
 
Bu beşlinin son fırçası ise görüntüsüne bayıldığım açılı olması sebebiyle genelde kontür için kullanılan ama ben daha çok allık sürmek için kullandığım ve en sevdiğim allık fırçam.
Ama bu fırçayla da kontür şahane yapılıyor ortaya çok doğal bir sonuç çıkıyor ama ben kontür sık yapmadığım ve ayda yılda bir yaptığım zaman da 109 numaralı fırçayı tercih ettiğim için 168 benim allık fırçam oldu.
Real Techniques'in allık fırçasını çok seviyorum ama 168'in yeri ayrı hatta RT fırçam ile şeftali tonlu allıkları 168 ile pembe tonlu allıklarımı uyguluyorum ki sık sık yıkamayayım.:)
 
 
 
Benim en sevdiğim MAC fırçalarım bunlardı elimde ki diğer 212, 224 ve 129 numaraları fırçalarını da severek kullanıyorum ama bu 5'liyi bir tık daha sık kullanıyor ve seviyorum.
Yazımın başında da belirttiğim gibi Sigma'da MAC'in fırçalarının hemen hemen hepsinin uygun fiyatlı muadili var ama Sigma ülkemizde yok fakat yakın zamanda ülkemize de satılırsa kesinlikle merak ettiklerimi almak istiyorum.:)
 
Sizin MAC'ten severek kullandığınız fırçalar hangisi veya almak istediğiniz MAC fırçalar hangileri?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder