17 Şubat 2012 Cuma

Bitenler (3)

İşte bu ay bitirdiklerim :)


Cilt Bakım Ürünlerinden Bitenler


Yves Rocher Pure Calmille Jel Temizleyici: Beğenerek kullandım şu an elimde başka bir temizleyici var belki ilerde yeniden alabilirim zaten bu ürünü ve toniğimi şurada anlatmıştım.

Yves Rocher Pure Calmille Tonik: Beğenerek kullandığım bir diğer üründe buydu toniğin alkolsüz olması hassas cildim için çok iyiydi şimdiler başka bir alkolsüz tonik kullanmaya başladım fakat ilerde yine alabileceğim bir ürün.

Yves Rocher Sebo Specific Nemlendirici: Özellikle yazın ve sonbaharda bu ürünün performansından çok memnun kaldım cildim kışın daha çok kuruya dönüyor ama yazın ve baharda karma oluyor bu kremin ikincisi stokta duruyor baharda açıp kullanacağım kremden şurada bahsetmiştim.

Avon Solutions Göz Çevresi İçin Yenileyici Krem: Bu kremi alma sebebim spf20 içeriyor olmasıydı genel olarak beğendim ama benim morluk problemim olduğu için yenisini almayı düşünmüyorum tabi bir de buram buram parfüm kokmasınıda unutmamak gerek.(post için tık)

Makyaj Ürünlerinden Bitenler


Avon Super Curlacious Mascara: Avon'un memnun kalmadığım bir mascarası daha bitti kurtuldum yenisi alınmayacak.(post için tık)

Oriflame Çift Etkili Stik Kapatıcı: Göz altlarında morluk sorunu olmayanların memnun kalabileceği bir ürün ama bana yeterli gelmediği için yeniden almayı düşünmüyorum.(post için tık)

Estee Lauder Göz Kalemi: Bu kalemi alalı herhalde 5-6 sene olmuştur zaten ambalajındanda anlayacağınız üzere kendileri bana bir eski bu rengi çok sık kullanmadığım için ve bu tonlarda başka kalemlerin olduğu için bitmesi zaman aldı fakat en sevdiğim mavi tonu bu kalemdir bu bitti ama yedeği var.(post için tık)

Vücut Ürünlerinden Bitenler


Avon Planet Spa Zeytinyağ Özlü Vücut Peelingi: Memnun kaldığım beğenerek kullandığım bir üründü fakat ne yazık ki satıştan kaldırıldı.

Oriflame El Kremi: Bunun bi de mor ambalajlısı vardı o bittiydi bu da bitti sanırım artık katalogta yok en azından ben görmedim fena değildi ama olsada yeniden alacağımı sanmam.

Avon Footworks Ayak Peelingi: Memnun kaldığım bir ürün daha bu bitti yenisi açıldı.(post için tık)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder