27 Şubat 2012 Pazartesi

Oscar Töreni 2012

Gelelim gecenin şıklarına bana göre bu sene şık hanımlar oldukça azdı işte buyrunuz kim ne giymiş nasıl gelmiş.:)


Bana göre gecenin en şık en sade isimlerinden birisi Gwyneth Paltrow'du Tom Ford imzalı elbisesiyle sade ama şıktı ayrıca her zamanki gibi sade saçı ve makyajıyla yine çok güzeldi.:)


Gecenin bence bir diğer şık hanımı Penelope Cruz'du tam Oscar törenlerinin havasında bir elbise giymişti özellikle elbisenin omuz kısmına ve rengine bayıldım ayrıca saçı ve makyajıda çok güzeldi.:)
Elbise Giorgio Armani imzasını taşıyor ayrıca takılarıda çok hoş onlarda Chopard



Natalie Portman'ın kıyafetinin modelini beğendim fakat puantiyeli bir kumaşla gerçekten kötü durmuş en azından Oscar gecesi için hafif kaçmış takıları, makyajı, saçı hoş ama Natalie'nin çok daha şık günleri olmuştu.:)
Elbise Dior imzası taşıyor.


Gecenin kazananlarından Merly Streep ise oldukça şıktı sanırım bu kadın hiç yaşlanmayacak ve hep böyle güzel kalacak.:)
Elbisesi Lanvin


Angelina'nın kıyafetinin modelini çok beğendim kumaşının kadife olması biraz kıyafeti ağırlaştırmış ama Angelina gözüme bu kıyafetle, bu saçla, makyajla pek bir güzel gözüktü takıp takıştırmamış, ağır bir makyaj yapmamaış sadece kırmızı bir ruj sürmüş yetmişte artmış.
Angelina'nın kıyafeti Atelier Versace Brad Pitt'in ise Tom Ford imzalı



Jennifer Lopez ise yine seksiliğini konuşturmuş her ne kadar accık kilomuz olsada gayet hoşuz sadece saç modelini beğenmedim bu tarz topuzları nedense sevemedim gitti daha farklı bir topuz olsa daha mı hoş dururdu sanki??
 Jennifer'ın elbisesi Zuhair Murad çantası Ferragamo imzalı.



Oscar gecesinin şık hanımlarından biride Mila Jovovich elbisesine bayıldım zaten güzel kadın elbiseyi şahane taşımış ayrıca saçı ve makyajıda şahane:)
Bu güzel elbisede Elie Saab imzası var.


Michelle Williams ise gecenin en hoş hanımlarındandı turuncu kıyafetinin modeli, rengi çok hoştu.
Ayrıca kurdela şeklindeki broşunu çok beğendim.
Saçı ve makyajı ise ayrı güzel:)
Kıyafet Louis Vouitton imzalı


Cameron Diaz Gucci imzalı elbisesiyle çok şık gözüküyor elbisenin hareketli etek uçları çok hoşuma gitti.:)


Sandra Bullock benim en sevdiğim oyunculardan biridir ve bana göre Hollywood'un hemen hemen her daim şık olan kadınlarından Oscar gecesinde de Marchesa imzalı kıyafetiyle çok hoştu.
Makyajı ve at kuyruğu saçını ise çok beğendim.:)


Geceden bir bey daha ağırlayalım o da en iyi erkek oyuncu adaylarından George Clooney geceye sevgilisi Stacy Keibler ile gelmiş.
George her zaman olduğu gibi yine yakıyor ama aynı şeyi sevgili sevgilisi için söyleyemeyeceğim en azından kıyafeti için söyleyemeyeceğim fakat saçı ve makyajı hoş olmuş.:)
George Clooney'in smokini Giorgio Armani Stacy Keibler'in kıyafeti ise Marchesa


Vee son olarak Emma Stone aslında elbisesinin rengi güzel modelide güzel ama boğazındaki kocaman kurdelayı sevmedim zaten insanın gözü direkt o kocaman kurdeleye gidiyor.
Fakat saç modeli ve makyajı çok hoş olmuş bu tarz topuzlara bayılıyorum.:)
Elbise Giambasta Valli imzası taşıyor.


Benim için gecenin en şıklarına gelirsek Gwyneth Paltrow, Mila Jovovich ve Penelope Cruz
Fakat bu seneki törenlerde wooww şahane, muhteşem diyebileceğim biri yoktu sadece şıklar ve hoşlar vardı.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder